AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #1 Del Skrevet 23. juli 2023 Har lest en del her inne om at det ikke anbefales pga. det er kødd osv. Men det er vel noen her som tror på dette? Min greie er at jeg aner ikke hvordan jeg skal få noe fremgang i kjærlighetslivet. Trenger virkelig noen konkrete råd her. Er skilt kvinne og har vært singel et par år. Føler meg klar for ny kjæreste. Har en person i familien som ønsket seg kjæreste etter samlivsbrudd, men som likevel ble alene (hen er nå nesten 70 år). Så derfor lurer jeg veldig på hvorfor noen forblir ufrivillig alene mens andre finner kjærligheten raskt. Så hvis noen har erfaring med en seriøs klarsynt, tar jeg gjerne i mot råd! Anonymkode: 5f79e...182 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #2 Del Skrevet 23. juli 2023 Det er selvsagt bare tull men om du først skal gå til en sånn person så går du til noen som ikke tar betaling, da er det rett og slett svindel. Anonymkode: fb29c...6db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #3 Del Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er selvsagt bare tull men om du først skal gå til en sånn person så går du til noen som ikke tar betaling, da er det rett og slett svindel. Anonymkode: fb29c...6db Har hørt at det er svindel, ja. Men det finnes vel ingen som ikke tar betalt? Hvem gidder å bruke evnene sine på en fremmed person gratis? Anonymkode: 5f79e...182 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #4 Del Skrevet 23. juli 2023 Det finnes ikke slike evner. Ville heller snakket med noen venninner. Hvorfor noen blir ufrivillig alene kan det være hundre grunner til, det vil være forskjellig fra person til person. Noen ganger er det bare uflaks. Anonymkode: 9970a...5c6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #5 Del Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det finnes ikke slike evner. Ville heller snakket med noen venninner. Hvorfor noen blir ufrivillig alene kan det være hundre grunner til, det vil være forskjellig fra person til person. Noen ganger er det bare uflaks. Anonymkode: 9970a...5c6 Hadde ikke Snåsa-mannen evner da? Helt ærlig tror jeg det skal ekstremt mye til å bli alene som kvinne. Jeg hadde heller tatt en hvilken som helst mann som kjæreste, så lenge han hadde empati og er snill, enn å ende opp som singel på livsstid. En skjebne virkelig ille. Anonymkode: 5f79e...182 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #6 Del Skrevet 23. juli 2023 Kan være greit om står fast. Ser ikke noe galt i å ringe jeg. Noen ganger er livet i krise og en søker svar overalt uten å finne noe svar som resonerer andre plass... Anonymkode: f2fa8...f0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #7 Del Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Kan være greit om står fast. Ser ikke noe galt i å ringe jeg. Noen ganger er livet i krise og en søker svar overalt uten å finne noe svar som resonerer andre plass... Anonymkode: f2fa8...f0b Også er det bare kødd det de sier? Hva er vitsen med å ringe da?? 🙈 Jeg bare spør, hvis de sitter der i telefonen og drikker brus og lager teater for andre.. Anonymkode: 5f79e...182 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #8 Del Skrevet 24. juli 2023 Ikke lett å stole på dette, da mange her inne sier at evner ikke finnes. Men nå leste jeg i en annen tråd her at bestemoren til en person spådde eneggede tvillinger 7 år frem i tid og at det stemte. Man vet bare ikke hvem som er klarsynt og ikke når det gjelder telefontjenestene. ts Anonymkode: 5f79e...182 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #9 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 24.7.2023 den 8.32): Ikke lett å stole på dette, da mange her inne sier at evner ikke finnes. Men nå leste jeg i en annen tråd her at bestemoren til en person spådde eneggede tvillinger 7 år frem i tid og at det stemte. Man vet bare ikke hvem som er klarsynt og ikke når det gjelder telefontjenestene. ts Anonymkode: 5f79e...182 Anbefaler anastacia 554 på dinekspert Anonymkode: 8fb47...d2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #10 Del Skrevet 1. august 2023 Vanskelig og vite hvem som er seriøs. Anonymkode: a2957...47b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå