marsy Skrevet 4. april 2006 #221 Del Skrevet 4. april 2006 Mere kjoler, denne gangen fra Linea Raffaelli ← åh.. jeg elsker de kjolene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 4. april 2006 #222 Del Skrevet 4. april 2006 Når skal du prøve kjoler da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 4. april 2006 #223 Del Skrevet 4. april 2006 Hurraaaaaa! Jeg får 3.300 kr igjen på skatten! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 4. april 2006 #224 Del Skrevet 4. april 2006 hei Marsy! Jeg elsker også LR-kjolene, de er bare KNALLVAKRE! Sunnis, jeg tenker jeg drøyer det til i mai en gang, så får jeg jogga noen mil til og tatt noen Pilatesøvelser,sånn at jeg føler meg litt mindre skvapsete først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 4. april 2006 #225 Del Skrevet 4. april 2006 Hurraaaaaa! Jeg får 3.300 kr igjen på skatten! :hoppe: ← Har vi fått selvangivelse i posten i dag?? oi! da blir det spennende å hente posten i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 4. april 2006 #226 Del Skrevet 4. april 2006 Linea Raffaelli er KNALL!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 4. april 2006 #227 Del Skrevet 4. april 2006 hei, jenter! Jepp, vi har ihvertfall fått det, og det var jo en hyggelig overraskelse,i hvertfall for min del. O's har jeg ikke åpnet, da hadde han vel blitt riiiimelig sur,kan jeg tenke meg.... Men vi har regnet på at han får en god del tilbake han også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 4. april 2006 #228 Del Skrevet 4. april 2006 Åååååååå, jeg vil også ha skattepenger nå!!! *ut og se om jeg har fått noe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 4. april 2006 #229 Del Skrevet 4. april 2006 Gøy med penger igjen,ja.Det føles nesten som en bitteliten julaften. Har tenkt å kjøpe meg sykkel,så det er nok det pengene går til, antar jeg. Nå har jeg vært flink jente- har støvsugd og vaska kjøkken,stua og gang,vaska en maskin klær,og en maskin med kopper. Nå skal jeg ta med meg min kjære overdimensjonerte hybelkanin Pinny ut i vårværet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 4. april 2006 #230 Del Skrevet 4. april 2006 Dagens middag blir : Ovnsbakt laksefilet med hvitløk,purre og paprika. Stekte potetbåter til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 4. april 2006 #231 Del Skrevet 4. april 2006 Nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 4. april 2006 #232 Del Skrevet 4. april 2006 Åh! Det skulle vi ha også, men så må jeg på et møte, så det blir fiskepinner istedenfor. Hadde gledet meg... Nyyyyt det litt for meg også da, lillelou! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 4. april 2006 #233 Del Skrevet 4. april 2006 Det skal jeg gjøre, Floja. Vi er på en skikkelig fiskebølge for tida, i går hadde vi røkt torsk, mandelpoteter og gulrotstuing, og det var også helt villt godt. Har vokst opp "nede i fjæra" og er vant til fisk fem dager i uka, så jeg var ganske anti-fisk en stund, men nå er jeg fiskespiser igjen. Og så skal vi ha brownie-cookies til "kveldskos" ,for jeg er full av pms, og KREVER søte ting. *meeen jeg har også vært i klesskapet og prøvd klær som var i knappeste laget før, og yahoooo, de er passe nå! Nå ser det ut som jeg har en overkropp og en underkropp,og ikke bare en "dings"* Go,meg! *heier villt på meg selv.* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 4. april 2006 #234 Del Skrevet 4. april 2006 :hoppe: :hoppe: :hoppe: Må bare hoppe litt,for jeg har sånne gla'sommerfugler i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 4. april 2006 #235 Del Skrevet 4. april 2006 Så flink du har vært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 4. april 2006 #236 Del Skrevet 4. april 2006 Takk Sunnis! Nå har jeg så smått begynt på talen jeg skal holde som forloveren til Hildegard. Det er så utrolig mange "svadafeller" man kan falle i med en sånn tale, og det håper jeg at jeg klarer å unngå. Håper den blir fin, og uten for mye blabla. Akkurat nå er jeg nesten verdens blideste person, og jeg ANER ikke hvor det kom fra.Føler meg bare så jättenöjd og boblete at det er helt villt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 5. april 2006 #237 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Morgen, morgen,morgen! Jeg har hengt i graviditetsdagboken til Teddy Toria, og nå endelig ser det ut til at lillefjonken hennes er på vei for å hilse på verden, det er så spennende! Kjennes ut som om jeg har en gassballong i stedet for hode, er helt susete og har sovet elendig.Våknet av en syngende trønder som bet meg i nesen.... Må knø meg avgårde på jobb etter hvert. Endret 5. april 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 5. april 2006 #238 Del Skrevet 5. april 2006 Nå er fjonken her! Og han er bare utrolig søt. For et fantastisk mirakel det er når sånne småttiser kommer til verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. april 2006 #239 Del Skrevet 6. april 2006 Jeg tror jeg skal fortsette å tviholde på min idè til pynting.... * peoner som blomster * lime og sitroner dyppet i eggehvite og grovkornet sukker (de blir diamantaktige) * elfenbenshvite lys og servietter, tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 6. april 2006 #240 Del Skrevet 6. april 2006 Det høres kjempefint ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå