Gå til innhold

tyll,tull og rosa drømmer

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

Kanskje dèt ja,kanskje? :)

Nå har jeg fått mail fra hun som driver Din Brudekjole på Sandnes, og det var kjempehyggelig. Godt å høre at Lineakjolene finnes over størrelse 36. :)

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Enten skal jeg ha en kjole som er et smykke i seg selv,og hvor jeg ikke har noe annet enn en krystalldråpe eller noe i halsen, eller så skal jeg ha et litt dramaaatisk smykke. Liker det. Er jo ikke akkurat noen blussende jomfrubrud heller, og driter i alle "konvensjoner". :sjarmor:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Shank yoooo,veslo! :kyss:

I dag har jeg av sykelige grunner blitt helt opphengt i slør...hvis jeg ikke skal ha et til kjolen, tror jeg jeg blir nødt til å kjøpe et billig et som jeg kan gå rundt med hjemme. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Søndag begynner Prøvesmakingen. Vi skal teste kjøkkenet på de aktuelle stedene, og søndag står Louiselyst gård for tur. Den ligger litt kjipt til,men menyene er fristende og menneskene virker vennlige. Blir spanande.:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Nei,den ligger litt innimellom noen stygge hus,og det er det som trekker ned. :sjenert:

Men man trenger jo ikke å henge ut igjennom vinduene hele tiden,da, og så skal de visstnok ha en fin hage. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt at en så pen gård har blitt omringet av hus da.

Men, har dere tenkt noe mere på Grenaderen og Ringve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

Ja, vi skal spise oss igjennom både Grenaderen og Ringve før vi bestemmer oss. Tror denne spisinga er en av favorittplanleggingsgreiene til O, for han er kjempeentusiastisk. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Det kan jeg tenke meg ja. Ja, dere har jo god tid på å bestemme dere da.

Men du vet jo at jeg anbefaler Grenaderen uansett da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Yes, I know, vi har eeeeeevigheter på oss. :sjarmor: Og mye bra spising skal det bli! :ler:

I dag har jeg vaskedag- det ser ut som om en tornado har truffet huset her. :sjenert: Og så skal jeg ta fram Pilates-dvd'en og se hvordan øvelsene er. Spanande. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...