Mart`n Skrevet 27. januar 2006 #101 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Er det mulig???? Tenk de som faktsik kjøper seg disse kjolene, ser seg i speilet og tenker "JA!!! AKKURAT sånn jeg har sett for meg" Endret 27. januar 2006 av Mart`n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. januar 2006 #102 Del Skrevet 27. januar 2006 ÅH, STØNN! Nå har jeg bestilt ALLE Impiakjolene. Jeg får sikkert bruk for dem i en eller annen sammenheng. Da alle kjolene er så vakre i seg selv, gjør det ikke noe om man stiller med blek hud, ubarberte armhuler og usminket fjes. Jeg passet også på å bestille dem i str. 36, for de må jo liksom SITTE! ← Åååååååå,hold på meg!!! Tror jeg ler meg skvett ihjel ..... :hoho: :hoho: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. januar 2006 #103 Del Skrevet 27. januar 2006 :hoho: Omtrent det samme tenkte jeg da jeg så dem...."åja,de har flådd Regnbueponnyen"....... :hoho: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. januar 2006 #104 Del Skrevet 27. januar 2006 Er det mulig???? Tenk de som faktsik kjøper seg disse kjolene, ser seg i speilet og tenker "JA!!! AKKURAT sånn jeg har sett for meg" ← De menneskene skulle jeg GJERNE likt å møte,du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 27. januar 2006 #105 Del Skrevet 27. januar 2006 Disser dere min pene kjoler???!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. januar 2006 #106 Del Skrevet 27. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 27. januar 2006 #107 Del Skrevet 27. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. januar 2006 #108 Del Skrevet 29. januar 2006 ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. januar 2006 #109 Del Skrevet 29. januar 2006 I går var vi og gjorde helge/ukeshandel på Obs,og etterpå var vi på Sponhuset og spiste vafler og drakk te. Superidyllisk,og herlig å sitte inne og høre regnet dryppe mot ruten. Klarer ikke helt å slippe tanken på Sponhuset,jeg altså.Det er så nydelig. I går forhørte vi oss litt angående selskap,og fikk vite at de har servert middag til så mange som 43 stykker samtidig nede. Det er jo en del som velger Sponhuset som bryllupsarena, og peoner, den vakre kjolen og sommer....*drømme*...trenger jeg å si at det hadde vært PERFEKT? Går jo ikke akkurat an å "rocke" der inne da,men det kan vi jo ta på familiefesten senere på sommeren. Her er hjemmesiden ; Sponhuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 29. januar 2006 #110 Del Skrevet 29. januar 2006 Sponhuset og deilig sommervær hadde jo vært perfekt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. januar 2006 #111 Del Skrevet 29. januar 2006 Ja, Sponhuset, eller Vertshuset Festningen, som jo også er litt i samme gate...og dessuten med en utrolig fin utsikt over Bartebyen. Tok oss en kjøretur,og endte opp på Choco Boco med latte og kakao med sjokoladespon(meg). Godt som bare det,men jeg har fått dosen med sjokolade for kommende uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 29. januar 2006 #112 Del Skrevet 29. januar 2006 Heisann... hatt ei fin helg el? Må ha en fin start på nye uka da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 30. januar 2006 #113 Del Skrevet 30. januar 2006 Hehe, sjokoladespon???? Morsomt om dere kunne servert det på Sponhuset! *ser for meg at kokken river spon av taket og legger det på kaka* Hvis dette er en avstemning, gir jeg herved min stemme til Sponhuset. Dere kan, i sannhet, rocke på sommerfesten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. januar 2006 #114 Del Skrevet 30. januar 2006 Okei, da lager jeg en Avstemming Om Lokale, og så bare oppdaterer jeg den etter som tiden går. Grenaderen: to stemmer Ringve: to stemmer Sponhuset: to stemmer Louisenlyst gård: en stemme Lian Herregård : Vertshuset Festningen (inne i selve festningen,i et "hulrom der") : ← Listen oppdatert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 31. januar 2006 #115 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg stemmer på der hvor man kan ROCKE!!! og hve eeer "de beste ønsker", eeeegentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 31. januar 2006 #116 Del Skrevet 31. januar 2006 Et kort hvor det står "Våre beste ønsker". Elendig humor har jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. februar 2006 #117 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Måtte bare legge inn bilde av den nydelige Rembokjolen "Ferline" Endret 10. mai 2006 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 1. februar 2006 #118 Del Skrevet 1. februar 2006 Oi, den var rålekker Skal du ha den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. februar 2006 #119 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg vet ikke...liker den ihvertfall kjempegodt. Synd man ikke skal feste en uke til ende,og ha ny kjole for hver festdag...det er jo så mye fiiiiint å velge i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 1. februar 2006 #120 Del Skrevet 1. februar 2006 Valgets kvaler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå