Gå til innhold

tyll,tull og rosa drømmer

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest lillelou

:hoho: Jeg lo sånn da jeg så "regnbuekjolen" at jeg holdt på å få en peanøtt i halsen :hoho:

De andre to var jo også nydelige, selvsagt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Impia kommer til å se ut som en ørret i den først kjolen!!! Hurra!

Drømmen din lignet en drøm jeg hadde. Det handlet selvsagt om alt man hadde glemt, men den dreide seg mest om festmiddagen. Til slutt endte vi opp i ei leilighet med kun en brøkdel av gjestene, og jeg hadde faktisk vært hos frisøren, men hadde ikke rukket å sminke meg. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Aspoluuut. ;)

Av en eller annnen grunn ser jeg for meg at det perfekte tilbehør til den kjolen er en sprellende pytonslange......roooosa brudepikebukett blir ihvertfall HELT feil. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

ÅH, STØNN! Nå har jeg bestilt ALLE Impiakjolene. Jeg får sikkert bruk for dem i en eller annen sammenheng. Da alle kjolene er så vakre i seg selv, gjør det ikke noe om man stiller med blek hud, ubarberte armhuler og usminket fjes. Jeg passet også på å bestille dem i str. 36, for de må jo liksom SITTE! :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅH, STØNN! Nå har jeg bestilt ALLE Impiakjolene. Jeg får sikkert bruk for dem i en eller annen sammenheng. Da alle kjolene er så vakre i seg selv, gjør det ikke noe om man stiller med blek hud, ubarberte armhuler og usminket fjes. Jeg passet også på å bestille dem i str. 36, for de må jo liksom SITTE! :sjarmor:  :sjarmor:  :sjarmor:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to siste kjolene gav meg flashback til et par my little ponyer jeg hadde da jeg var barn, manen hadde de samme fargene:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...