Gå til innhold

Trenger klarsynt hjelp

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okei, er det noen klarsynt som kan hjelpe meg? 

Livet mitt ble snudd plutselig opp ned, det begynte ca ett år siden, og omveltningen skjedde i slow motion og gjorde meg syk. Jeg vet ikke hva meningen for meg er nå lenger. Hva er det jeg bør fokusere på og gjøre på kort og lang sikt? 

Anonymkode: 3efeb...b64

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli kjent med deg selv.

Anonymkode: 2b502...430

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.7.2023 den 20.44):

Livet mitt ble snudd plutselig opp ned, det begynte ca ett år siden, og omveltningen skjedde i slow motion og gjorde meg syk. Jeg vet ikke hva meningen for meg er nå lenger. Hva er det jeg bør fokusere på og gjøre på kort og lang sikt? 

Du burde fokusere mer på de grønne pingvinene som pleier å gå på E6 i Trøndelag en plass, dropp å tenke på rosa kamelene øst for Oslo! De har ikke bra energier med seg, så det blir du ikke frisk av!

Videre burde du kjøpe deg roser, japanske flagg, en flaske Solo (må være ekte Solo!) Pluss én Tacolefse. Legg alt sammen på gulvet i en sirkel, slå av lysene og dans salsa mens du synger "du gamla du fria" fordi det i din situasjon er svært viktig å hylle nabolandet, det er der alt det gode kommer fra vettu!

Så avslutter du men å adoptere en lilla apekatt, kall den Rolf, så kommer han til å oppfylle alle ønskene dine. Samtidig får du besøk av tannfeen, de syv dvergene til Snøhvit og julenissen.

(Psykisk helsehjelp er foresten gratis i Norge. I motsettning til liksom klarsynte som kun snylter deg for penger ;) )

Anonymkode: 82003...b01

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarsynte finnes ikke. Ikke kast bort tiden din på sånt tull.

Oppsøk hellet psykisk hjelp. De fleste kommuner har et gratis lavterskeltilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blui89 skrev (2 timer siden):

Mener du Snåsamannens evner bare var tull? Og Mikael Winger som har hjulpet politiet, da? 

Anonymkode: 92462...4f0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mener du Snåsamannens evner bare var tull? Og Mikael Winger som har hjulpet politiet, da? 

Anonymkode: 92462...4f0

Snåsamannen hadde evner. Mikael Winger tror jeg ingenting på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blui89 skrev (2 timer siden):

Hvorfor skal alle disse trådene ende opp i denne diskusjonen? Det tar bort poenget med tråden, og man havner på et sidespor, gang på gang. Kan ikke dere som ikke tror på det finnes mennesker med klarsynte evner, holder dere borte fra disse trådene? Dere kan heller åpne egne tråder, hvis dere vil diskutere hvorvidt klarsynte finnes eller ei.

Anonymkode: d777a...a7b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor skal alle disse trådene ende opp i denne diskusjonen? Det tar bort poenget med tråden, og man havner på et sidespor, gang på gang. Kan ikke dere som ikke tror på det finnes mennesker med klarsynte evner, holder dere borte fra disse trådene? Dere kan heller åpne egne tråder, hvis dere vil diskutere hvorvidt klarsynte finnes eller ei.

Vi ønsker bare å hindre dere i å bli utnytta av opportunister, som er alt en "synsk" person er. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyester skrev (1 time siden):

Vi ønsker bare å hindre dere i å bli utnytta av opportunister, som er alt en "synsk" person er. 

Så greie dere er da. Dere skriver jo alltid en måte som latterliggjør ts, så jeg vet ikke jeg, hvor greie dere egentlig ønsker å være. Selv tror jeg oppriktig på at det finnes, jeg har opplevd, sett og hørt så mye som stemmer og som viser seg å stemme i ettertid. Men det finnes selvsagt de som svarer på kødd her inne også, mye kødd på KG generelt.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.7.2023 den 20.44):

Ta livet med ro. 

Anonymkode: b644e...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...