Gå til innhold

Kan noen klarsynte lese denne situasjonen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg ser deg langt lykkeligere med en annen mann, men det er viktig lærdom som du må lære gjennom blant annet denne relasjonen først. Det er absolutt verdt smilefjes 

Anonymkode: 1ae3e...91e

Aha, så smilet var et vennlig smil med glimt i øyet? Jeg tolket det som et «bare vent, så får du se at han ikke er romantisk interessert i deg»- smil, med en slags skadefryd i undertonen. 
Jeg syns jo virkelig det er veldig rart om han skulle tatt et sånt initiativ hvis han ikke hadde noe romantisk interesse, siden vi har så mye historie, og også er i samme miljø, felles venner, og sees jevnlig. Og han er ikke mannen som har mye ons og lignende. Han er seriøst og lojal, en mann til å stole på, sånn jeg kjenner han. Derfor syns jeg det var så rart at du skrev lenger opp her at han bare var ute etter nærhet der og da, og at han ikke var mer interessert enn som så. Det stemmer ikke med mennesketypen han er, generelt sett. 

Men det er klart, jeg blir jo påvirket av det du skriver, og den gode, spente følelsen jeg satt med etter jeg traff han sist, er nå erstattet av tvil og usikkerhet. Både på hans intensjoner, men jeg blir også redd for å ta det videre når du sier det ikke er en fremtid der, nettopp fordi vi er i samme miljø. Da kan så mye ødelegges.. Hvilken annen mann er det du ser meg mer lykkelig sammen med? Er det en jeg møter i fremtiden? Eller en jeg allerede har møtt? 

Anonymkode: a8e4c...aa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spurte tarot om hva slags råd de har til deg. Eneste måten du finner ut av dette på er å GJØRE noe. Snakk med ham, dette er ikke en tid for tanker eller følelser eller håp. 

Be ham ut på kaffe eller øl, spør om dere skal møtes. 

Ikke lev i hodet ditt,  gå ut og erfar. Så enten blir det dere, eller ikke. Du må uansett gjøre og ta noen valg her for å komme videre.

Anonymkode: 04a8b...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg spurte tarot om hva slags råd de har til deg. Eneste måten du finner ut av dette på er å GJØRE noe. Snakk med ham, dette er ikke en tid for tanker eller følelser eller håp. 

Be ham ut på kaffe eller øl, spør om dere skal møtes. 

Ikke lev i hodet ditt,  gå ut og erfar. Så enten blir det dere, eller ikke. Du må uansett gjøre og ta noen valg her for å komme videre.

Det er jo det jeg har gjort, vi dater, og begge vil utforske dette. Men den jeg siterte over her, mente han ikke var romantisk interessert, selv om jeg sier at han har sagt han er interessert. Og det var han som tok det første initiativet. Men tarotkortene sier at jeg skal gjøre som jeg gjør da, faktisk? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det er jo det jeg har gjort, vi dater, og begge vil utforske dette. Men den jeg siterte over her, mente han ikke var romantisk interessert, selv om jeg sier at han har sagt han er interessert. Og det var han som tok det første initiativet. Men tarotkortene sier at jeg skal gjøre som jeg gjør da, faktisk? 😊

Spør ham rett ut og du må få klarhet, er det de mener, få dine svar fra ham, og vei de oppmot din magefølelse og se.

Sier han at han er interessert, men oppfører han seg som det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Spør ham rett ut og du må få klarhet, er det de mener, få dine svar fra ham, og vei de oppmot din magefølelse og se.

Sier han at han er interessert, men oppfører han seg som det? 

Vi er så tidlig i datingfasen, at det ikke er riktig å spørre så direkte enda. Og det er også altfor tidlig å svare på det siste spørsmålet ditt. Jeg har altså ikke reagert på noe, jeg var bare veldig spent på om noen klarsynte så litt inn i fremtiden ang dette, derfor startet jeg tråden😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elskerminebarn skrev (9 minutter siden):

Du sitter på svaret selv;)  

Nei det gjør jeg ikke😊 Vi er altfor tidlig i datingfasen til å vite noe som helst om hvordan det vil gå. Som jeg sa til personen jeg siterte over her, så startet jeg tråden fordi jeg var spent og nysgjerrig på om noen klarsynte klarte å få opp noe ang denne relasjonen😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vi er så tidlig i datingfasen, at det ikke er riktig å spørre så direkte enda. Og det er også altfor tidlig å svare på det siste spørsmålet ditt. Jeg har altså ikke reagert på noe, jeg var bare veldig spent på om noen klarsynte så litt inn i fremtiden ang dette, derfor startet jeg tråden😊

Fremtiden blir til mens du går.

Forhørsmetoden gjør det vanskelig å gå i takt. Skikkelig avtennende for de fleste. Ta det derfra du! Et steg av gangen.

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei det gjør jeg ikke😊 Vi er altfor tidlig i datingfasen til å vite noe som helst om hvordan det vil gå. Som jeg sa til personen jeg siterte over her, så startet jeg tråden fordi jeg var spent og nysgjerrig på om noen klarsynte klarte å få opp noe ang denne relasjonen😊

Sto ikke noe om at dere datet. Det er jo hyggelig. Følg magefølelsen din. Jeg ser i hvert fall at du smiler og er veldig fornøyd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elskerminebarn skrev (1 minutt siden):

Sto ikke noe om at dere datet. Det er jo hyggelig. Følg magefølelsen din. Jeg ser i hvert fall at du smiler og er veldig fornøyd ;)

Så gøy at du ser at jeg smiler og er veldig fornøyd😊 Jeg gjør det, så det har du helt rett i😊 Men smilet ble litt mattere når jeg leste det innlegget om at han ikke var romantisk interessert, og at han bare var ute etter nærhet og intimitet. Frykten for at det er sånn, gjør at veggene kommer opp med en gang. Ser du meg smile videre utover i denne relasjonen? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (8 minutter siden):

Fremtiden blir til mens du går.

Forhørsmetoden gjør det vanskelig å gå i takt. Skikkelig avtennende for de fleste. Ta det derfra du! 

Jeg prøver å være «her og nå», og tenke som du skriver: «Fremtiden blir til mens du går.» Jeg vet det er viktig å tenke sånn generelt i livet, uansett hva det gjelder. Men noen ganger er det veldig interessant å spørre klarsynte😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så gøy at du ser at jeg smiler og er veldig fornøyd😊 Jeg gjør det, så det har du helt rett i😊 Men smilet ble litt mattere når jeg leste det innlegget om at han ikke var romantisk interessert, og at han bare var ute etter nærhet og intimitet. Frykten for at det er sånn, gjør at veggene kommer opp med en gang. Ser du meg smile videre utover i denne relasjonen? 😊

Ser ikke ut som han er ute etter noe fast, ikke enda. Lek fra han sin side men mer alvor i fra deg. Pass deg så du ikke blir såret, og  husk hvor dine grenser går. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elskerminebarn skrev (5 minutter siden):

Ser ikke ut som han er ute etter noe fast, ikke enda. Lek fra han sin side men mer alvor i fra deg. Pass deg så du ikke blir såret, og  husk hvor dine grenser går. 

Da sier du litt det samme som den andre personen over her. Jeg syns det er så rart at han ønsker å «leke» på denne måten, med en venn han har hatt i så mange år, når vi har så mange felles venner og felles miljø. Jeg trodde vi respekterte og likte hverandre godt, uavhengig av denne datingen. Jeg kan bare ikke skjønne at han ønsker å risikere alt det, hvis han ikke er seriøs. Jeg var så glad for denne utviklingen vi har i relasjonen vår, og syns det var så spennende og nervøst på samme tid, som en nyforelsket ungdom, men når dere sier det dere gjør her, så kjenner jeg at jeg trekker meg unna med en gang. Ønsker ikke bli dratt inn i dette hvis det er sånn som dette. Da mister jeg respekt for han, og vennskapet er uansett ødelagt, hvis dere har rett😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da sier du litt det samme som den andre personen over her. Jeg syns det er så rart at han ønsker å «leke» på denne måten, med en venn han har hatt i så mange år, når vi har så mange felles venner og felles miljø. Jeg trodde vi respekterte og likte hverandre godt, uavhengig av denne datingen. Jeg kan bare ikke skjønne at han ønsker å risikere alt det, hvis han ikke er seriøs. Jeg var så glad for denne utviklingen vi har i relasjonen vår, og syns det var så spennende og nervøst på samme tid, som en nyforelsket ungdom, men når dere sier det dere gjør her, så kjenner jeg at jeg trekker meg unna med en gang. Ønsker ikke bli dratt inn i dette hvis det er sånn som dette. Da mister jeg respekt for han, og vennskapet er uansett ødelagt, hvis dere har rett😔

som sagt så kan jeg også ta feil, jeg skriver det som kommer frem hos meg. Som en over her skrev så burde du be han på middag slik at dere finner ut av ting. Også må du ikke la disse ordenen her inne hindre deg i og møte han. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elskerminebarn skrev (1 minutt siden):

som sagt så kan jeg også ta feil, jeg skriver det som kommer frem hos meg. Som en over her skrev så burde du be han på middag slik at dere finner ut av ting. Også må du ikke la disse ordenen her inne hindre deg i og møte han. Lykke til :)

Takk, og takk for hjelpen din❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...