Gå til innhold

Kan noen klarsynte lese denne situasjonen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En jeg har kjent i mange år har helt ut av det blå vist interesse for meg. Eller, helt ut av det blå vet jeg ikke, for vi flørtet til/fra en del for ca 20 år siden, men så ble han gift, og vi mistet kontakten. Nå har han vært skilt i flere år. Vi har hatt litt snap-kontakt opp gjennom årene, og det er mest jeg som kommenterer hans snap’er, aldri motsatt. Jeg er den som kan ønske han en god helg, eller en fin ferie osv, aldri motsatt. Så jeg hadde ikke trodd at han var interessert i meg, så dette kom litt brått på. Men jeg har alltid likt han, så nå lurer jeg veldig på hva jeg skal gjøre, lurer jo påom han faktisk kan være interessert når han aldri tar initiativ til kontakt, aldri spør meg hvordan jeg har det, eller ønsker meg en fin ferie osv? Kan dere klarsynte se på om han faktisk har følelser for meg? Og om han er selvopptatt, eller bare dårlig til å vise at han bryr seg på skriftlig kommunikasjon? Blir glad for hjelp her, for jeg gnager sånn på dette❤️

Anonymkode: a8e4c...aa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg heller mer mot å være realist. 

Han er ikke interessert i deg ut i fra det du skriver. 

Anonymkode: 71dac...4f8

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg heller mer mot å være realist. 

Han er ikke interessert i deg ut i fra det du skriver. 

Anonymkode: 71dac...4f8

Hvorfor tok han initiativ til den samtalen da, og fortalte at han likte meg godt, og viste fysisk interesse? Jeg vet jo menn kan gjøre dette hvis de er ute etter ons, men det er for rart at en jeg har kjent i så mange år skulle ta et sånt initiativ bare for et ons? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt kort. Han har følelser for deg.

Anonymkode: ab814...aaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor tok han initiativ til den samtalen da, og fortalte at han likte meg godt, og viste fysisk interesse? Jeg vet jo menn kan gjøre dette hvis de er ute etter ons, men det er for rart at en jeg har kjent i så mange år skulle ta et sånt initiativ bare for et ons? 

Nei, det er absolutt ikke rart. 

Han vet garantert at du har et godt øye til han, ergo vil du være lett å få i sengs. Har dere hatt sex? 

Dette er en fyr som søkte nærhet og intimitet uten romantiske interesser overhodet. 

Anonymkode: 1ae3e...91e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Og TS kommer til å velge å sette skylappene på de andre svarene, og kun lytte til denne ene vage kommentaren, fordi det er dette hun så sårt ønsker skal være sannheten i stedet for å se det som er mest realistisk. Rose colored glasses...

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, det er absolutt ikke rart. 

Han vet garantert at du har et godt øye til han, ergo vil du være lett å få i sengs. Har dere hatt sex? 

Dette er en fyr som søkte nærhet og intimitet uten romantiske interesser overhodet. 

Ser du dette (som i klarsyn), eller tar du så kjappe konklusjoner på vegne av andre bare ved å være «realist», som den personen over her? Dere ser at jeg spør i det åndelige forumet, sant? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

billie833111 skrev (7 minutter siden):

Og TS kommer til å velge å sette skylappene på de andre svarene, og kun lytte til denne ene vage kommentaren, fordi det er dette hun så sårt ønsker skal være sannheten i stedet for å se det som er mest realistisk. Rose colored glasses...

Voldsomt så godt du tror du plutselig kjenner meg da😆 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Tusen takk for at du la kort❤️ Kan jeg spørre hvilket kort du trakk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Til opplysning er det alltid han som har vært mest interessert av oss opp gjennom årene, mange år tilbake. Jeg har avvist initiativet hans flere ganger, for det var ikke rett for meg den gangen. Denne gangen var jeg ikke forberedt på at han tok dette romantiske initiativet, og avviste han derfor denne gangen også, så vi har ikke hatt sex nei. Men nå i ettertid kjenner jeg mer og mer at dette kunne blitt noe bra, men syns bare det var så rart at interessen kom sånn helt spontant etter en fest. Han har jo vært litt gentleman på de små tingene i tiden som ledet opp til dette, men jeg stusset likevel, siden det alltid virker som det er så laber interesse på den skriftlige kommunikasjonen.

Derfor spør jeg altså klarsynte; er han oppriktig interessert? Kan det hende han er selvopptatt, eller bare dårlig på skriftlig kommunikasjon? Kan dette bli noe bra? Eller skal jeg la det gå? Prøver bare beskytte hjertet mitt. Ingen av dere som ikke ser ved klarsyn eller som er intuitive kortleggere, aner noe om hverken han eller meg, eller denne situasjonen. Så dere kan la være å svare😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke klarsynt, men jeg er kar-synt. Og om denne karen har vist deg interesse, så er han jo interessert. Enkelt og greit.

Du sier du har avvist han mange ganger, da kommer han jo ikke til å sende deg masse hjerter og kjærlighetserklæringer.

Du må gi litt for og få. Han har fisket mye nå, nå må du gi litt napp om du vil ha.

Anonymkode: 04e69...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ser du dette (som i klarsyn), eller tar du så kjappe konklusjoner på vegne av andre bare ved å være «realist», som den personen over her? Dere ser at jeg spør i det åndelige forumet, sant? 

Du tror du klarer deg uten realisme? Klarsyn handler om å se realitetene i øynene og ikke å oppmuntre til falske illusjoner som ofte den spørrende har!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg er ikke klarsynt, men jeg er kar-synt. Og om denne karen har vist deg interesse, så er han jo interessert. Enkelt og greit.

Du sier du har avvist han mange ganger, da kommer han jo ikke til å sende deg masse hjerter og kjærlighetserklæringer.

Du må gi litt for og få. Han har fisket mye nå, nå må du gi litt napp om du vil ha.

Anonymkode: 04e69...2c8

Takk for at du får meg til å se saken fra en annen side😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 hours ago, AnonymBruker said:

Klarsynt. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.7.2023 den 9.15):

Klarsynt. 

Ville bare si at du tok feil😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Ville bare si at du tok feil😊

Nei. Bare vent å se :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nei. Bare vent å se :)

Du vet at du kan ødelegge et gryende forhold med å skrive på denne måten? Og hvorfor i alle dager setter du et smil bakom dette? Godter du deg fordi du ser at han jeg vil ha kommer til å såre meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du vet at du kan ødelegge et gryende forhold med å skrive på denne måten? Og hvorfor i alle dager setter du et smil bakom dette? Godter du deg fordi du ser at han jeg vil ha kommer til å såre meg?

Hun kan ikke ødelegge ditt forhold. Du kan og han kan, men ikke hun. Du velger hvordan du vil forholde deg til utsagn, men det er ikke hennes feil om det ikke skulle fungere. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg ser deg langt lykkeligere med en annen mann, men det er viktig lærdom som du må lære gjennom blant annet denne relasjonen først. Det er absolutt verdt smilefjes 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass deg så du ikke blir hektet på et håp her bare fordi han gir deg noen smuler av interesse

Anonymkode: 04a8b...a73

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...