Gå til innhold

Hvilke hobbyer og interesser har dere? Hva gjør dere på fritiden?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hund, serier, sport på tv, sjakk på PC, forum og piano.

Anonymkode: 14aa9...4cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tegne portrett. Male div ting. Reparere gamle leker, klær og møbler. Gå på bruktbutikker og lete etter gamle skatter. Lage/designe BJD dukker og klær. Skrive novelle/saga. Lese. Se film/serie. Høre på musikk. Gå tur i skog og mark - enten sammen med noen eller alene. Reise små turer rundt om i landet. Ta bilder med kamera eller mobilen + mye mer.

Anonymkode: 930f2...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knoter med sånne dingser. Kineserne er gode på hardware, men programvaren er jo rene sorgen, så må jo finne en lovende Linux-distro og tweake den til den begynner å ligne på noe brukbart. Så starter man på nytt, eller går i gang med å modde kabinettet eller lodde på flere porter. Bruker sikkert fem ganger så lang tid på å skru på den som å spille på den, men det er jo litt av moroa. 😛

IMG20230802143904.jpg

Endret av Okapi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tegne
Lese
Bullet journal
Brettspill
Karate
Geocaching
Skrive dikt
Organisere og skrive lister
Gå turer
Reise
Gaming (tv/pc-spill)
Stå på slalåm
Se tv-serier/film
Foto
Brodere

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er pensjonert og handyman som driver med alt mulig i hjemmet. Husbygging, snekring, trefelling, reparasjoner, mekking på bil . . .

Ellers en del båtliv, fisking og styrketrening. Desverre blir det også mye stillesitting foran PC, men har heldigvis greid å kutte ut TVen.

Kona er egentlig min store hobby. Har vært så heldig å finne en som liker det jeg driver med og gjerne er håndlanger når jeg mekker. Sånne må man ta godt vare på . . .

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...