AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #1 Del Skrevet 21. juli 2023 Hvilke hobbyer og interesser har dere? Både hjemme og utenfor hjemmet? Anonymkode: 71a85...0b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 21. juli 2023 #2 Del Skrevet 21. juli 2023 Tur/friluftsliv... Hund/hundetrening Klatring Yoga Lesing Foto Skriving/maling/bullet journal... Også er det innmari digg og deilig å bare deige seg på sofaen med en god serie... Spesielt når det har vært travelt eller hektisk i perioder, da må jeg bare koble passivt ut.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #3 Del Skrevet 21. juli 2023 Telle-trådene her på Kvinneguiden! Anonymkode: 6a638...54c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #4 Del Skrevet 23. juli 2023 Korps 🎶❤️🎶 Anonymkode: 94e1f...550 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 23. juli 2023 #5 Del Skrevet 23. juli 2023 - Hund og hundetrening og generelt alt om hund 😁 - Brevskriving for hånd 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Maria Skrevet 23. juli 2023 #6 Del Skrevet 23. juli 2023 Diamond painting er min nye hobby. Ellers strikking, serier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #7 Del Skrevet 23. juli 2023 Lese bøker, se film, gå turer, rydde 🤭 Anonymkode: fbb16...3a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 23. juli 2023 #8 Del Skrevet 23. juli 2023 Jeg strikker og leser bøker. Og så karrer jeg meg på trening et par ganger i uka, men det ville være for drøyt å kalle det interesse . Det er mer "må". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mordiogfardin Skrevet 23. juli 2023 #9 Del Skrevet 23. juli 2023 Styrketrening, fjellgåing, hund og håndball. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #10 Del Skrevet 23. juli 2023 Løping, styrketrening, kampsport, sying, piano, gaming, kryssord, brettspill Anonymkode: b347a...c02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #11 Del Skrevet 23. juli 2023 Gaming og lego. Bruker mye fritid på trening men det er pga helsegevinst, ikke fordi det er så himla gøy å drive med. Anonymkode: 1b89f...14d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #12 Del Skrevet 24. juli 2023 Syr, macrame, fargelegging, gaming, leser. Jeg har kronisk utmattelse så kan ikke drive med så mye fysisk. Men skulle gjerne drevet med dansing, poledance, bueskyting og klatring slik jeg gjorde før. Anonymkode: 5b280...1d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #13 Del Skrevet 24. juli 2023 Brettspill og øl, gaming, rollespilling (dungeons and dragons), lese bøker. Anonymkode: 6f3b3...1ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #14 Del Skrevet 24. juli 2023 Hva med å skrive på Wikipedia? Hvis det for eksempel finnes noen kategorier som interesserer deg, som du kunne tenkt deg å utvide på: https://no.wikipedia.org/wiki/Kategori:Stubber Anonymkode: 6a638...54c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 24. juli 2023 #15 Del Skrevet 24. juli 2023 - Hundetrening - Gaming - Skogsturer/geocaching - TV-serier 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 24. juli 2023 #16 Del Skrevet 24. juli 2023 (endret) Hundetrening, strikking, hage og lesing for øyeblikket. Men en del ting går i bølger. Endret 24. juli 2023 av Wolfmoon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #17 Del Skrevet 24. juli 2023 Lese, danse/høre på musikk, fargelegging, skrive, se på serier, research, spille brettspill/sosialisering med venner, museumsbesøk, kjøre sparkesykkel, naturfotografering, Anonymkode: 613f8...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lonegustafsson Skrevet 3. august 2023 #18 Del Skrevet 3. august 2023 Jeg har mange hobbyer. Nå reiser jeg over hele verden. Men jeg har kommet hjem i noen måneder for å hvile litt og planlegge en ny reise. Jeg liker også å drive med yoga og boksing (høres veldig rart ut). Jeg liker også å lage mat fra hele verden, og min siste oppdagelse er thailandsk mat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymkvinneViken Skrevet 6. august 2023 #19 Del Skrevet 6. august 2023 Turer i naturen, trene kondisjon på treningssenter, møte venninner, se på serier/ film, lese og skrive her på KG. Tidligere likte jeg å lese. Skulle gjerne hatt noen flere interesser. Angrer på at jeg ikke begynte med alpint da jeg var yngre. Liker langrenn også, men jeg er ikke erfaren og god på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjoheiii Skrevet 6. august 2023 #20 Del Skrevet 6. august 2023 Gå turer, organisere/prosjekter med huset, bake eller høre på lydbok/musikk. Jeg har to små barn så det meste av fritiden går med til å leke på gulvet eller lekeplassen med dem😅 men når de blir litt større tenker jeg å begynne med klatring, eller kanskje ta opp ridning som jeg drev med tidligere🥰 skulle ønske jeg var musikalsk og kunne spille et instrument, men nei… 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå