AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #1 Del Skrevet 20. juli 2023 Jeg hadde et av de verste marerittene jeg noen gang har hatt i natt, kan dette bety noe? det startet med at jeg var ute og kjørte bil på en vei jeg var veldig kjent på, der var det en fotoboks jeg visste meget godt om men som jeg i drømmen glemte, det resulterte i førerkortbeslag og at jeg mistet jobben da jeg er avhengig av lappen på arbeid. Marerittet føltes som en evighet. kan denne drømmen bety noe? Er nemlig litt overtroisk. Er livredd for å miste jobben Anonymkode: 362c5...d62 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 20. juli 2023 #2 Del Skrevet 20. juli 2023 (endret) Bare underbevissheten din - frykten din kommer frem i drømmer. Bare hjernen din som prosesserer og tvinger det i lyset. Fotoboksen tyder på redsel for eksponering og mangel på førekort/miste det er redsel for å ikke ha nødvendige kvalifikasjoner (les dårlig selvtillitt og redd for å ikke bli satt pris på som arbeidstaker). Endret 20. juli 2023 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #3 Del Skrevet 20. juli 2023 Det at du er livredd for å miste jobben er tanker som blir prosessert av hjernen i løpet av natten og du opplever det som mareritt. Anonymkode: fdecd...eda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #4 Del Skrevet 20. juli 2023 Mareritt kan være et varsel om at noe lignende kan skje i nær fremtid. Vær oppmerksom og forsiktig så du kan eventuelt unngå situasjonen. Anonymkode: 87c2c...c2f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #5 Del Skrevet 20. juli 2023 Om det er blant de verste marerittene dine, er du heldig. Kanskje det betyr at du må være litt rolig på gasspedalen? Holde fartsgrensene når du er ute i trafikken, altså. Anonymkode: ba850...5a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #6 Del Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Mareritt kan være et varsel om at noe lignende kan skje i nær fremtid. Vær oppmerksom og forsiktig så du kan eventuelt unngå situasjonen. Anonymkode: 87c2c...c2f Dette. Det er er forvarsel. Anonymkode: 9c9e5...b07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #7 Del Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Mareritt kan være et varsel om at noe lignende kan skje i nær fremtid. Vær oppmerksom og forsiktig så du kan eventuelt unngå situasjonen. Anonymkode: 87c2c...c2f For noe pisspreik. Ikke rart at stadig flere sliter med "angst" hvis de faktisk tror på folk som hevder sånt tull. Anonymkode: fdecd...eda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #8 Del Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg hadde et av de verste marerittene jeg noen gang har hatt i natt, kan dette bety noe? det startet med at jeg var ute og kjørte bil på en vei jeg var veldig kjent på, der var det en fotoboks jeg visste meget godt om men som jeg i drømmen glemte, det resulterte i førerkortbeslag og at jeg mistet jobben da jeg er avhengig av lappen på arbeid. Marerittet føltes som en evighet. kan denne drømmen bety noe? Er nemlig litt overtroisk. Er livredd for å miste jobben Anonymkode: 362c5...d62 Betyr bare at du er veldig redd for å miste lappen. Og at d er bevisst på hvor lite som skal til at livet ditt rakner på mange plan Anonymkode: 7f0e9...1ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elooon Skrevet 20. juli 2023 #9 Del Skrevet 20. juli 2023 Det betyr ingenting. Ett mareritt er ett mareritt. Jeg har hatt mange grusomme mareritt jeg. Til og med at jeg blir drept og det føltes så ekte, kjente smerten osv. Jeg lever nå enda Det er ikke sånn at mareritt blir ekte eller betyr noe, så du kan slappe helt av. Du mister ikke jobben på grunn av det skjedde i drømmen. Det er bare hjernen som lever sitt liv om natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #10 Del Skrevet 21. juli 2023 23 hours ago, Elooon said: Det betyr ingenting. Ett mareritt er ett mareritt. Jeg har hatt mange grusomme mareritt jeg. Til og med at jeg blir drept og det føltes så ekte, kjente smerten osv. Jeg lever nå enda Det er ikke sånn at mareritt blir ekte eller betyr noe, så du kan slappe helt av. Du mister ikke jobben på grunn av det skjedde i drømmen. Det er bare hjernen som lever sitt liv om natten. Ja, hjernen lever sitt liv om natten som vil si at den går gjennom inntrykkene som har skjedd på dagtid. Det kan være noe underbevisstheten bare plukket opp. Anonymkode: 87c2c...c2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #11 Del Skrevet 21. juli 2023 Underbevisstheten skal man ikke spøke med. Den bør man å høre på fordi det kan være viktige beskjeder underbevisstheten forsøker å fortelle og varsle oss om! Anonymkode: 87c2c...c2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 21. juli 2023 #12 Del Skrevet 21. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Underbevisstheten skal man ikke spøke med. Den bør man å høre på fordi det kan være viktige beskjeder underbevisstheten forsøker å fortelle og varsle oss om! Anonymkode: 87c2c...c2f Nei, den er ikke p spøke med, men nå tar hjernen inn alle inntrykk og alle tanker og alle følelser vi har - og derfor; når vi sover slapper vi av fra alt, mens hjernen jobber videre og så forteller den oss i drømmer/mareritt hva som plager oss. Så når hun er redd for dette vil hun drømme og ha en mindre behagelig drøm. Hun ha drømt om en eks hun ikke hadde tenkt på på lenge, men i løpet av dagen har det skjedd noe som hjernen kobler med minnet om ham, eller hun ubevisst tenker på det, det vil kunne fremtre som en drøm om at han kommer tilbake. Neste morgen husker hun drømmen og så er hun kanskje i gang med å undre seg om det er et tegn på at eksen kommer tilbake. Går hun inn her er det jo mange som vil påstå det, men i realiteten er det hun som bare begynner å tenke og kanskje drømme om det, men det er ikke mer i det. Det som kan følge av noe slikt er at hvis hun har fått håp på grunn av drømmen er hun kanskje mottakelig for å gi han en sjanse om han kontakter henne, eller hun tør å kontakte ham, og det kan føre til forhold, men det kan like gjerne være det aldri hender noe mer, at han avviser henne eller om de starter på igjen at det aldri burde ha startet igjen...så det er ikke et tegn på at hun mister jobben. Det er et tegn på uro. Hun kan ha tatt inn noe i løpet av dagen som har 'skremt' henne litt; hjernen blåser det opp til store bilder. Ja, være obs på drømmer, noe du kan ta tak i eller bør fjerne siden det plager, men ikke se på de som varsler på fremtid. Se på dem som noe som foregår i ditt indre som du kan jobbe med og få sortert. Det kunne vært at du drømte om at mannen planla skilsmisse og så skjedde det rett etter. Det ville da ikke vært beskjeder fra oven, men små ting du reagerte ubevisst på som en koffert på en seng en dag, men som ikke var der neste gang, ørsmå ting. Du ville tenkt at det betydde litt opprydding eller noe, men så kom drømmen og da hadde hjernen sortert og sett for seg at han skulle flytte. Han gjorde det noen dager etterpå. Du hadde rett, men det var i gang. Eller han flyttet ut fordi hun skapte seg gal pga drømmen... Like gjerne det. Det er nøyaktig det klarsynte gjør; de observerer og får med seg hva som skjer og er i ferd med å skje, foruten det kan de ikke se fremtiden og spå seg er kun til nytte for å opptre som 'hjernen gjør under drømmer og mareritt; være din utvidede bevissthet/underbevisshet'. Derfra kan man ta det som en advarsel eller råd, men ikke være bastant fordi det er personen som avgjør hva hun gjør med informasjonen hjernen gir og det er det som skaper fremtiden/resultatet. Når de 'spår' her inne observerer de ikke 'som hjernen og tar inn det ubevisste også; de leser, danner seg et inntrykk og analyserer det med hjernen på et logisk/bevisst plan. 'Jeg ser, mine erfaringer, jeg forstår deg, jeg har bestemt meg, altså en form for oppvisning i j'a, jeg ser det du ser så vi er på lag', noe som ikke er klarsyn, men syn/inntrykk. De har ikke grunnleggende opplæring og fører folk på villspor eller sørger for å få parkert dem i samme sørpen som de satt i fordi de ikke forteller dem hvor problemet ligger, bare hvis de kan lese seg til problemet, noe som ikke alltid er det som fremkommer med ord, men som heller fremkommer mellom linjene og på et ubevisst plan de ikke har tilgang til fordi de ikke er klarsynte. En som drømmer og dtømmer og ikke tar drømmer alvorlig eller som kan motta kritikk parkerer seg selv også. En god fremtid skapes ved å få ryddet unna ugress og ikke ved å la ugresset få fortsette å vokse slik at mennesket ikke når sitt potensiale. Endret 21. juli 2023 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #13 Del Skrevet 21. juli 2023 Tolker det som stressdrøm. Hvis man feks har mye å rekke over på jobb, evt private plan i det virkelige liv Anonymkode: 9d04d...8cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #14 Del Skrevet 21. juli 2023 Finnes da mange som har synske, fremtidsrelaterte drømmer. Fremtiden kan alltid endre seg. Det er derfor det finnes noen som spår fremtiden så vi menneskeheten kan få sjansen til å endre katastrofale hendelser . Drømmer er det letteste verktøyet hjelperne på den andre siden har til oss. Anonymkode: 87c2c...c2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 21. juli 2023 #15 Del Skrevet 21. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Finnes da mange som har synske, fremtidsrelaterte drømmer. Fremtiden kan alltid endre seg. Det er derfor det finnes noen som spår fremtiden så vi menneskeheten kan få sjansen til å endre katastrofale hendelser . Drømmer er det letteste verktøyet hjelperne på den andre siden har til oss. Anonymkode: 87c2c...c2f Fremtiden endrer seg. For hvert skritt vi tar og den kommer hvis vi ikke beveger oss også, men alt rundt oss beveger seg også og hvis noen velger å sitte der mens mosen gror over dem så ingen ser dem så lever verden videre og de skritter videre om noen ikke titter frem og beveger seg i samme takt. Det er ikke den andre siden; det er hjernen! Folk klarer seg fint uten alt det vaset om den andre siden og helst bedre når noen kommer dit at de ikke vil innse fakta, fordi det er en annen side og DEN VIL JEG TRO PÅ! Det kalles virkelighetsflukt. Når noen forteller hva som skjer i fremtiden er det fordi de har tatt inn noe som PÅGÅR og derfor kan det av og til stanses. En trailer har startet og kjører i 300 k/t. Noe hører den komme og sørger for å få deg bort fra veibanen mens det er tid. De ser det som et bilde på at den treffer/advarselsbilde og reagerer. Den treffer derfor ikke slik bildet viste fordi noen HØRTE. Andre hører den ikke før det er for sent og det smeller. Noen ganger kan vi ikke stoppe hendelser. Det kalles bare årvåkenhet. Hvorfor er det om å gjøre å finne en 'overnaturlig' forklaring; kan ikke hun bare ta uroen til etterretning og bare sørge for å ikke miste lappen og gjøre sitt beste på jobb? Det pleier å holde og det trengs ikke noen beskjed fra åndeverdenen for å fortelle henne DET! Og SÅ om det finnes andre eksempler; hva har dette/disse andre hendelsene med hennes drømmer å gjøre; 'jeg vet noen har blitt varslet - jeg tror på...' javel; dette er henne og hennes drøm og ikke et spørsmål om hva 'du tror på'. Det er ikke et trosspørsmål når noen har problemer. Det er et problem med å kunne stikke fingeren i jorda og kjenne etter. Endret 21. juli 2023 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #16 Del Skrevet 21. juli 2023 1 hour ago, Lawyam said: Fremtiden endrer seg. For hvert skritt vi tar og den kommer hvis vi ikke beveger oss også, men alt rundt oss beveger seg også og hvis noen velger å sitte der mens mosen gror over dem så ingen ser dem så lever verden videre og de skritter videre om noen ikke titter frem og beveger seg i samme takt. Det er ikke den andre siden; det er hjernen! Folk klarer seg fint uten alt det vaset om den andre siden og helst bedre når noen kommer dit at de ikke vil innse fakta, fordi det er en annen side og DEN VIL JEG TRO PÅ! Det kalles virkelighetsflukt. Når noen forteller hva som skjer i fremtiden er det fordi de har tatt inn noe som PÅGÅR og derfor kan det av og til stanses. En trailer har startet og kjører i 300 k/t. Noe hører den komme og sørger for å få deg bort fra veibanen mens det er tid. De ser det som et bilde på at den treffer/advarselsbilde og reagerer. Den treffer derfor ikke slik bildet viste fordi noen HØRTE. Andre hører den ikke før det er for sent og det smeller. Noen ganger kan vi ikke stoppe hendelser. Det kalles bare årvåkenhet. Hvorfor er det om å gjøre å finne en 'overnaturlig' forklaring; kan ikke hun bare ta uroen til etterretning og bare sørge for å ikke miste lappen og gjøre sitt beste på jobb? Det pleier å holde og det trengs ikke noen beskjed fra åndeverdenen for å fortelle henne DET! Og SÅ om det finnes andre eksempler; hva har dette/disse andre hendelsene med hennes drømmer å gjøre; 'jeg vet noen har blitt varslet - jeg tror på...' javel; dette er henne og hennes drøm og ikke et spørsmål om hva 'du tror på'. Det er ikke et trosspørsmål når noen har problemer. Det er et problem med å kunne stikke fingeren i jorda og kjenne etter. Ja fremtiden kan endre seg, men vi kan likevel spå den og mye som tidligere har blitt spådd har visst seg å være korrekt. Det er din mening og tro, men jeg ser ikke på det "andre siden" som en virkelighetsflukt. Jeg ser det mer som noe å legge til livet fordi det er ingen flukt fra livet. Det er en del av livet. Sånn jeg ser det, samarbeider vi med de på den andre siden som ser hele bildet (ikke kun stykkevis og delt siden vi er i 3d verden), tror jeg vi kan komme langt og utvikle enda bedre systemer i dag. Det finnes syv intelligenser, en av de er intutiv intelligens. https://no.wikipedia.org/wiki/De_mange_intelligenser Anonymkode: 87c2c...c2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 21. juli 2023 #17 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja fremtiden kan endre seg, men vi kan likevel spå den og mye som tidligere har blitt spådd har visst seg å være korrekt. Det er din mening og tro, men jeg ser ikke på det "andre siden" som en virkelighetsflukt. Jeg ser det mer som noe å legge til livet fordi det er ingen flukt fra livet. Det er en del av livet. Sånn jeg ser det, samarbeider vi med de på den andre siden som ser hele bildet (ikke kun stykkevis og delt siden vi er i 3d verden), tror jeg vi kan komme langt og utvikle enda bedre systemer i dag. Det finnes syv intelligenser, en av de er intutiv intelligens. https://no.wikipedia.org/wiki/De_mange_intelligenser Anonymkode: 87c2c...c2f Gi deg. Jeg kan spå og er klarsynt, men jeg har ikke glemt at folk bør bruke hjernen og hvordan den virker. Den kan brukes på flere måter også å se ting, men det må læres å skille hva som er hva og hvordan den fungerer. Den verste måten er å nekte å innse at den er god nok og begynne å røre for blinde kan ikke hjelpe blinde, men de kan saktens være enig om at her så det mørkt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #18 Del Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 20.7.2023 den 13.51): Mareritt kan være et varsel om at noe lignende kan skje i nær fremtid. Vær oppmerksom og forsiktig så du kan eventuelt unngå situasjonen. Anonymkode: 87c2c...c2f 😂😂😂😂😂 Anonymkode: 32fb2...ec7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå