AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #1 Del Skrevet 19. juli 2023 Bestod oppkjøring I går. I dag har jeg kjørt en litt lenger tur helt alene. Merka jeg kjente det godt i magen, litt sånn anspent, litt nervøs, men det gikk greit. Har kjørt en del i dag tilsammen, og nå syntes jeg det er veldig gøy 😁 Hva var din følelse din aller første kjøretur alene?🤩 Anonymkode: a17a6...04c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #2 Del Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bestod oppkjøring I går. I dag har jeg kjørt en litt lenger tur helt alene. Merka jeg kjente det godt i magen, litt sånn anspent, litt nervøs, men det gikk greit. Har kjørt en del i dag tilsammen, og nå syntes jeg det er veldig gøy 😁 Hva var din følelse din aller første kjøretur alene?🤩 Anonymkode: a17a6...04c Jeg husker det veldig godt, første gangen jeg kjørte bil etter oppkjøringen, som var en uke etter jeg fikk lappen, så tenkte jeg at dem må ha vært gal som sender meg ut i trafikken alene tenkte jeg. For plutselig fikk jeg angst og redd for å ikke å klare å kjøre i trafikken alene. Men den tanken ble fort borte da jeg såg at jeg klarte fint å kjøre bil etter første turene. Er vel litt forskjellig hvordan folk takler det vil jeg tro. Anonymkode: db28b...231 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #3 Del Skrevet 19. juli 2023 Husker det godt. Følte på en helt fantastisk frihetsfølelse, og at hele verden var åpen for meg. Anonymkode: e3536...4f7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #4 Del Skrevet 19. juli 2023 Forbannet og illsint. Pappa lurte meg til å bli med han for en greie. Han hoppet utav bilen og kjørte ifra meg. Ble tvunget til å kjøre hjem helt alene. Jeg bannet på inn- og utpust på telefonen hele veien hjem. Over en times kjøring. Jeg brukte så vidt lappen de første 4 månedene, og jeg unngikk med all min makt å kjøre alene. Anonymkode: b8e37...5bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siljes_tanker Skrevet 19. juli 2023 #5 Del Skrevet 19. juli 2023 Friiiiii 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schmuhu Skrevet 19. juli 2023 #6 Del Skrevet 19. juli 2023 Off det var skikkelig drit fordi jeg hadde en politibil bak meg i nesten en time på vegen fra sørlandet opp mot stavanger når jeg hentet bilen. Føltes som om jeg hadde oppkjøring på ny. Schmuhu 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 20. juli 2023 #7 Del Skrevet 20. juli 2023 Jeg var temmelig nervøs 😄 Kjørte opp i 2004. Når jeg kom hjem etter oppkjøringen, fikk jeg låne familiebilen, så jeg kunne ta meg en liten kjøretur 😄 Så jeg ringte til en tidligere venninne og lurte på om hun ville bli med på en liten kjøretur. Hun lo av meg, når jeg kom kjørende. Ikke på en vond måte, men hun hadde kanskje ikke trodd at jeg skulle klare oppkjøringen 😄 Etter det kjørte jeg ikke så mye. Hadde ikke tilgang på bil hver dag. Nå kjører jeg så og si hver dag. Men nå har jeg også hatt lappen i mange år 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #8 Del Skrevet 20. juli 2023 Schmuhu skrev (18 timer siden): Off det var skikkelig drit fordi jeg hadde en politibil bak meg i nesten en time på vegen fra sørlandet opp mot stavanger når jeg hentet bilen. Føltes som om jeg hadde oppkjøring på ny. Schmuhu 🤣🤣 Anonymkode: 95df7...22a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #9 Del Skrevet 20. juli 2023 Skulle ønske jeg kunne svare på dette spørsmålet. Drømmer om å ta førerkort, men vet at jeg blir redd til å kjøre etterpå, så lappen blir bortkastet… Anonymkode: 95df7...22a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #10 Del Skrevet 20. juli 2023 Det er 33 år siden jeg kjørte opp på mc, før bil - Den følelsen, så gøy det var, endelig alene 😀🎉🎉 Anonymkode: f0114...578 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #11 Del Skrevet 20. juli 2023 Kjørte en del uten lappen, så fikk ikke oppleve hvordan det føles. Anonymkode: 304b6...82b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #12 Del Skrevet 21. juli 2023 On 7/19/2023 at 11:20 PM, AnonymBruker said: Bestod oppkjøring I går. I dag har jeg kjørt en litt lenger tur helt alene. Merka jeg kjente det godt i magen, litt sånn anspent, litt nervøs, men det gikk greit. Har kjørt en del i dag tilsammen, og nå syntes jeg det er veldig gøy 😁 Hva var din følelse din aller første kjøretur alene?🤩 Anonymkode: a17a6...04c Gratulerer😊 Anonymkode: d317d...888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå