Gå til innhold

Ustabil syklus med Letrozol, normalt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!🫶🏽 

Jeg har hatt 7 runder med Letrozol, trodde man fikk mer stabil syklus med de men jeg har nå syklus på 25-35 dager.

(skal ikke klage for før hadde jeg sykluser på 30-100 dager) 

noen andre som har eller bruker Letrozol som kan fortelle meg om dere har stabil eller ikke stabil syklus med Letrozol?☺️

Anonymkode: bed95...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brukte letrozol tidligere.. Fikk noe mer stabil syklus, men fremdeles litt varierende fra mnd til mnd (27-35 dager) Men fikk eggløsning hver mnd i det minste.. 

Anonymkode: e0465...2a4

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker også Letrozol, gjort i snart to år. Har eggløsning alt ifra dag 12 til 22, har alltid 12 dager lutealfase, så syklusene varieret fra 24-34 dager.

Hadde dog ingen syklus før Letrozol 

Anonymkode: f5586...920

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

IMG_4657.thumb.png.c10fb6662d184a67048c2d388b371f64.png

Svinger veldig :_popcorn_:

Helt normalt selv på Letrozol.. Letrozol gir ikke nødvendigvis mer stabil syklus  men skal hjelpe på at hver syklus får eggløsning.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IMG_4664.thumb.jpeg.5e025a8691388b0298006d49c660c3e3.jpeg

Syklusdag 38, tok denne inatt🤡Ganske så negativ 

Er litt merkelig at første mnd vi kunne ta Letrozol uten UL eller eggløsningtester så skal det gå så lang tid🙊 Ikke hadde vi særlig :humpe: heller siden vi hadde ferie🤡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Da har nok kroppen din "hoppet" over en syklus. Det har skjedd meg også, og på dagen syklus nr 2 skulle startet kom den endelig. Passerer du start for neste syklus uten noe mens eller EL, kan du jo høre om du kan få noe for å kickstarte syklusene igjen. Jeg fikk Provera, men slapp å bruke dem da syklusen kom i gang igjen av seg selv, og siden da har den vært regelmessig igjen som vanlig.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

IMG_5113.thumb.png.49fff66dff7ec365241bf993759b7003.png

Enda ingen TR🤡

Har du tatt flere graviditetstester da? Synes den du la ut så positiv ut jeg da, men kan være en skygge siden det var et dårlig bilde. 

Jeg starter letrozol i neste syklus, og gyn sier at hun forventer at syklusen min går fra 34 dager til 28, så vi får se neste syklus om hun har rett.

Anonymkode: ff41b...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.8.2023 den 20.31):

Har du tatt flere graviditetstester da? Synes den du la ut så positiv ut jeg da, men kan være en skygge siden det var et dårlig bilde. 

Jeg starter letrozol i neste syklus, og gyn sier at hun forventer at syklusen min går fra 34 dager til 28, så vi får se neste syklus om hun har rett.

Anonymkode: ff41b...ca6

Tatt noen ja, på morgen urin. Fortsatt negativ (noen dager siden nå da) men da har det gått såpass lang tid at den må jo slå ut positiv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Sofakona skrev (2 timer siden):

Vet du når du hadde eggløsning? Eller om du fikk eggløsning?

Nei,, første runde jeg tok uten UL eller tester. Siden jeg har fått EL hver gang med Letrozol lot vi det bare «gå sin gang» i sommerferien.. angrer nå!🫣🥵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt helt stabil syklus de siste hvertfall 2 årene. Tok letrozol i juni og eggløsningssprøyte, men viste seg at slimhinnen var for tynn så forsøk ble utsatt. Deretter hoppet jeg over en syklus nå i juli tror jeg, og blodprøver viste at jeg allerede hadde hatt eggløsning. Hos gyn fant de en cyste på 5 cm på ene eggstokken. 

Kan det være letrozol som har rotet i systemet? Er helt fersk som prøver. Kun brukt letrozol i juni.. 

Anonymkode: 91c16...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...