AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #1 Del Skrevet 17. juli 2023 Hei! vi har prøvd å bli gravid 1 år nå, men sliter litt siden jeg har endometriose (lettgradig en sådan). Har stabile sykluser på 28 dager og har en god del smerter når jeg har mens. denne gangen fikk jeg lysrosa spotting på torsdag (bittelitt). Så på fredagskveld gikk det over i brunt blod og trodde at jeg kom til å få mens lørdagsmorgen. Det fortsatte i kun brunt og ingen smerter. Dette varte kun i 1 dag, var ikke mye heller sånn som ved vanlig mens. Hadde bittelitt i går også, men var nok med et vanlig truseinnlegg. Så sluttet det helt. kan det bare være kroppen som er på utur? Er vel ikke normalt å ha «brun» mens bare en dag? Og særlig ikke uten smerter siden jeg alltid har det. Anonymkode: 05867...d61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #2 Del Skrevet 17. juli 2023 Ta en graviditetstest 🙂 Anonymkode: 4ad24...e94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #3 Del Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ta en graviditetstest 🙂 Anonymkode: 4ad24...e94 Har tenkt tanken, men har egentlig gitt opp litt 😅 vet neimen ikke om jeg orker å bruke penger på det. Hadde vonde pupper i forkant slik som jeg pleier før mens, men er kanskje vanlig? Har liksom ikke noen andre symptomer heller 🤷🏼♀️ ingen som har erfaring? Anonymkode: 05867...d61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #4 Del Skrevet 17. juli 2023 Da jeg ble gravid blødde jeg bittelitt i den perioden jeg skulle ha mensen. Det var litt rødt/brunt. Jeg hadde ingen andre symptomer, så jeg mistenkte ikke at jeg var gravid. Jeg tok en test ca 3 uker etterpå, for da kommenterte kjæresten min at puppene hadde blitt mye større. Anonymkode: 18d75...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #5 Del Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Da jeg ble gravid blødde jeg bittelitt i den perioden jeg skulle ha mensen. Det var litt rødt/brunt. Jeg hadde ingen andre symptomer, så jeg mistenkte ikke at jeg var gravid. Jeg tok en test ca 3 uker etterpå, for da kommenterte kjæresten min at puppene hadde blitt mye større. Anonymkode: 18d75...013 Ja sant, hadde du det flere dager? kan mensen bli slik foresten hvis man ikke har eggløsning? Har jo lest at man kan få mensen selv om man ikke har eggløsning. Anonymkode: 05867...d61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #6 Del Skrevet 17. juli 2023 Har ikke giddet å følge så mye med de siste månedene siden jeg hele tiden blir skuffet. Sjekket kalenderen og fant ut at jeg hadde orntli mens sist 21.juni. Så det vil si at denne brune ‘blødningen’ nå kom kun 3 uker etterpå og varte i ish 1,5 dag. Kroppen som er på utur sikkert. Anonymkode: 05867...d61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #7 Del Skrevet 17. juli 2023 Hatt det slik alle gangene jeg har vært gravid, og tenkt at det bare var opptakt til mensen kommer for fullt. Men så stopper det opp og en test ett par dager senere har vært veldig positiv 😉 Anonymkode: 9c35a...f45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #8 Del Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hatt det slik alle gangene jeg har vært gravid, og tenkt at det bare var opptakt til mensen kommer for fullt. Men så stopper det opp og en test ett par dager senere har vært veldig positiv 😉 Anonymkode: 9c35a...f45 Ojj nå ble jeg jo nesten litt ivrig her 😂 har prøvd meg på en EL test siden folk har fått positiv med det, var det eneste jeg hadde liggende. Kom strek, men ikke positiv 😅 får bare vente å se da, har som sagt ikke opplevd sånn her ‘mens’ før som var vart så kort. blødde du også brunt? Anonymkode: 05867...d61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #9 Del Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Ojj nå ble jeg jo nesten litt ivrig her 😂 har prøvd meg på en EL test siden folk har fått positiv med det, var det eneste jeg hadde liggende. Kom strek, men ikke positiv 😅 får bare vente å se da, har som sagt ikke opplevd sånn her ‘mens’ før som var vart så kort. blødde du også brunt? Anonymkode: 05867...d61 Ja, det begynte med rosa spotting dag 1, brunt blod/utflod som var litt mer enn utflod mengde dag 2 og 3 (brukte bind), og dag 4 var det litt på papiret før det var stopp. Og når jeg da testet for jeg regnet med at ved å se negativ test ville mensen komme skikkelig i gang, men i stedet har den blitt klart positiv. Vært slik ved alle mine 3 graviditeter, aldri utenom. Anonymkode: 9c35a...f45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #10 Del Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Ja, det begynte med rosa spotting dag 1, brunt blod/utflod som var litt mer enn utflod mengde dag 2 og 3 (brukte bind), og dag 4 var det litt på papiret før det var stopp. Og når jeg da testet for jeg regnet med at ved å se negativ test ville mensen komme skikkelig i gang, men i stedet har den blitt klart positiv. Vært slik ved alle mine 3 graviditeter, aldri utenom. Anonymkode: 9c35a...f45 Ja sant, hmm kanskje ikke alt håp er ute likevel da 🤔 men har litt sånn menssmurringer nå og kom litt blod på papiret isted så da kommer den vel kanskje for fullt i morgen 😐 Anonymkode: 05867...d61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #11 Del Skrevet 18. juli 2023 Har så sykt mensmurringer, skjønner ingenting 🫠 må vel bare ta en test å se i dag tror jeg. Anonymkode: 05867...d61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vameam96 Skrevet 20. juli 2023 #12 Del Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 18.7.2023 den 9.30): Har så sykt mensmurringer, skjønner ingenting 🫠 må vel bare ta en test å se i dag tror jeg. Anonymkode: 05867...d61 Hvordan gikk det?😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå