Gå til innhold

Jeans hjemme?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Bruker dere jeans hjemme? Jeg tar de nesten av før jeg får av skoa når jeg kommer hjem😅 Skjønner ikke folk som klaer sitte i jeans i sofaen å slappe av?

Anonymkode: 68a08...118

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja, stort sett gjør jeg det. Men de trangeste uten stretch skifter jeg ut av hjemme. 

Anonymkode: 2ebb0...3fa

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel omtrent bare i Norge folk bruker jeans på jobb. Det er et fritidsantrekk.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke jeans verken ute eller hjemme. Får helt åndenød av å tenke på det. UKomfortabelt!! 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeans er gode å gå i hele kvelden også. Kjøp de litt lave på livet så de ikke gnager på innvollene.

Anonymkode: 35873...8e4

• Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
5 minutter siden, Brunello said:

Det er vel omtrent bare i Norge folk bruker jeans på jobb. Det er et fritidsantrekk.

Er ganske mange andre land som bruker jeans på jobb. Og jeans var jo først og fremst et arbeidsplass

Anonymkode: 764a0...09d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ofte i jeans, både hjemme og ute. Syns ikke jeans er ubehagelig å gå med. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 14.7.2023 den 23.14):

Bruker dere jeans hjemme? Jeg tar de nesten av før jeg får av skoa når jeg kommer hjem😅 Skjønner ikke folk som klaer sitte i jeans i sofaen å slappe av?

Går du rundt med buksa krøllet sammen rundt anklene, da? Siden du "tar de nesten av før jeg får av skoa.."

Anonymkode: f8a33...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis går dama/kjærsten nesten alltid i trange jeans, også hjemme, da også med høye hæler. Lekkert. Jeg elsker det. Nå om sommeren også litt trange jeansskørt og sommerkjoler. ☺️Hun liker å pynte seg!☺️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei fri og bevares. Jeg sitter ikke som en pyndedukke og har det ukomfortabelt i mitt eget hjem. Nå synes jeg ikke nødvendigvis jeans er såå ubehagelig å gå med men det finnes langt mer behagelige klær som er løsere. Når jeg kommer hjem går bh, jeans/andre type bukser jeg bruker ute, penere bluser, skjørt av. Tar meg en dusj og tar på meg pysj buksa/ eller en annen løs bukse.. Jeg skal ha det komfortabel og greit i bitch caven min..

• Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Går du rundt med buksa krøllet sammen rundt anklene, da? Siden du "tar de nesten av før jeg får av skoa.."

Det er et uttrykk. 

Anonymkode: 1d863...c17

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg går kun i joggebukse, koseshorts eller kosekjole hjemme.

Tar med meg joggebukse om jeg reiser til venner for overnatting også.

Brunello skrev (På 14.7.2023 den 23.17):

Har bodd flere land rundt i europa, og alle steder har folk brukt jeans på jobb.

Anonymkode: dbca7...a73

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Knepper opp knapper og/eller gildelås og så tar jeg av meg sko, også av med buksa. Forsto du det lettere nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg går med dressbukse eller formelle kjoler og skjørt på jobb, så jeg synes definitivt at jeans er et behagelig koseplagg. Jeg har imidlertid bare løse og gode jeans, og så åpner jeg knappen når jeg sitter i sofaen. 

image.jpg

Anonymkode: c12df...c2c

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg går med dressbukse eller formelle kjoler og skjørt på jobb, så jeg synes definitivt at jeans er et behagelig koseplagg. Jeg har imidlertid bare løse og gode jeans, og så åpner jeg knappen når jeg sitter i sofaen. 

image.jpg

Anonymkode: c12df...c2c

Jeg gjør samme som deg😊 Bruker jeans hele dagen på jobb også da

Anonymkode: 764a0...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kruspersilletaco

Nei, da må det i så fall være noen veldig myke og gode. Liker ikke så godt jeans, liker bedre andre typer bukse, eller strømpebukse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både og, spørs litt på buksa. Ellers går jeg mye i joggebukser/thights. Stella buksene fra kapphal synes jeg er veldig behagelig og ha på, så dem kan jeg glemme og ta av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...