Gå til innhold

Spørsmål om badelandet i Kristiandsand dyrepark

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er en frossenpinn og frøs i dag med t-skjorte og bukse i 16-17 grader og litt vind med skiftende skydekke. Hadde nok frøset masse om jeg hadde vært i utendørs badeland i bare bikini/badedrakt i dag. Vet dere hvilke temperaturer det er i vannet der på denne tiden av året? Og er det muligheter for å varme seg noen steder på land? Er det innafor å ha en cardigan, teppe o.l å slenge over seg på land eller kan man bare stille i badetøy og håndkle?

Er det ellers noen normer rundt badetøy? Bør det være badedrakt eller går bikini fint?

Sistnevnte lurer jeg også på mht bading i innendørs svømmehall. Har ikke gjort det siste 20 årene. Hadde badedrakt da, men har kun bikini i dag. Jeg ser ikke ut i badedrakt. Så er det ok  å bade i bikini i offentlig svømmehall?

Anonymkode: 6cd4f...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Litt sent for deg sikkert, men:
Min erfaring fra i fjor, er at vannet i badelandet er ganske varmt. (På en varm dag var det alt for varmt til å kjøle seg ned i)
Og de aller fleste kvinner gikk i bikini. Det var ingen regler mot det. Gutta gikk stort sett i badeshorts/surfeshorts.

Jeg har ennå ikke vært i et basseng eller et badeland der det ikke har vært greit at jeg badet i bikini.

Anonymkode: 9c04a...eaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...