Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2002 #1 Del Skrevet 13. mars 2002 Hei. Ja nå går jeg og venter på at jeg skal få mensen. Skal ha den i morgen. Men jeg har et aldri så lite håp om at den ikke kommer. Jeg håper på det samme hver mnd. Har gjort det i et og et halvt år. Blir like skuffet hver gang. Men jeg tillater meg å håpe alikevel. Håper på å ikke bli skuffet denne gangen. Så alle dere som leser dette: send meg gode tanker og håp med meg at jeg er gravid denne gangen. Klems fra ei jente med et bittelite håp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 13. mars 2002 #2 Del Skrevet 13. mars 2002 Sender deg noen "håpetanker" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soho Skrevet 13. mars 2002 #3 Del Skrevet 13. mars 2002 Krysser fingrene for deg og håper på det beste. Hilsen Soho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellen Skrevet 14. mars 2002 #4 Del Skrevet 14. mars 2002 Hei. Ville bare si lykke til! Nå er det nok snart din tur! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 14. mars 2002 #5 Del Skrevet 14. mars 2002 TVI-TVI!..jeg krysser fingrene mine for deg jeg også. Håper det blir din tur nåda. Jeg er midt i prøvinga, så jeg må vente en stund til.... ikke glem å "rapportere" til oss da, enten det går bra eller ikke. Hvis ikke får du bare stå på, og så får du en stor klem fra meg!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2002 #6 Del Skrevet 14. mars 2002 lykke til fra meg også! Symre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atilla Skrevet 15. mars 2002 #7 Del Skrevet 15. mars 2002 hvordan går det??? Mange som er spente her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2002 #8 Del Skrevet 15. mars 2002 Hei. Takk for alle gode tanker. Men det gikk ikke denne gangen heller. Ble skikkelig lei meg. Skal til legen om ca en mnd. Var der for litt siden, men nå er det vel på tide med litt fler undersøkelser. Jeg er så fryktelig redd for at det er noe galt med meg og at jeg aldri vil komme til å få barn. Alle sier at man skal slappe av og ikke tenke så mye på det og vips så er du gravid. Men det er ikke så ..... enkelt. Og en annen ting. Alle søsknene til samboeren min har barn. Den ene skal ha en liten baby snart. Og det er nesten så jeg blir sur på dem. De som allerede har to barn. Missliker meg selv for at jeg tenker slik, så jeg prøver så godt jeg kan og være glad på deres vegne, men det er ikke så lett. Og når den babyen kommer har samboeren min åtte onkelunger. Og vi, eller jeg da(for det er ikke noe galt med samben min) klarer ikke å få til så mye som et barn en gang. Men det er vel bare å fortsette å prøve og holde motet oppe. Ta tiden til hjelp. Er det ikke det alle sier da???? Men tusen takk for alle gode tanker i hvert fall. Stooor klem fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2002 #9 Del Skrevet 16. mars 2002 lyke til håper det klaffer for deg snart!!!! klem rebecca skal ha en litten en 16 april. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå