AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #1 Del Skrevet 12. juli 2023 Husker du noen? Eller tilsynelatende troll.. Anonymkode: 01755...fe8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 12. juli 2023 #2 Del Skrevet 12. juli 2023 Milla 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #3 Del Skrevet 13. juli 2023 det finnes vel ingen trolle-historier her inne som faktisk er GODE da. Anonymkode: 16c3a...0d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #4 Del Skrevet 15. juli 2023 Synes de beste trollene er de man ikke vet om det er trolling eller ikke. Anonymkode: 472de...051 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #5 Del Skrevet 15. juli 2023 Sandra fra Bærum. Anonymkode: 8455d...e5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #6 Del Skrevet 15. juli 2023 Har vært noen sånne "jeg skal dø"-dagbøker/føljetonger som har vært veldig velskrevne. Hadde nok trodd på de jeg også, hadde det ikke vært for at jeg kom over tidligere innlegg skrevet av vedkommende. Disse innleggene var totalt motstridende med det som sto i dagbøkene. I noen tilfeller var gamle innlegg forsøkt redigert, men det hjelper lite når andre har sitert de. Eksempelvis var det en dagbok hvor vedkommende hadde mann og barn, men i et innlegg kort tid før dagboken ble opprettet, skrev hun at hun datet en psykopat. Det var også innlegg der det sto at hun bodde i en helt annen type bolig og i et helt annet land enn det gjorde i dagboka. Da er det ikke bare snakk om å endre små detaljer for å ikke være gjenkjennbar. Anonymkode: f27cd...49b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #7 Del Skrevet 16. juli 2023 Trollene som aldri gir seg, holder historien gående med nye triks og knep, er jo ganske imponerende. Anonymkode: b2a8b...1d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. juli 2023 #8 Del Skrevet 16. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 13.7.2023 den 10.05): det finnes vel ingen trolle-historier her inne som faktisk er GODE da. Anonymkode: 16c3a...0d4 Joda Milkey milkey papi tråden var fantastisk (ble slettet🥲) og den med hun som hatet KIWI 😆😆😆 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #9 Del Skrevet 16. juli 2023 20 hours ago, AnonymBruker said: Har vært noen sånne "jeg skal dø"-dagbøker/føljetonger som har vært veldig velskrevne. Hadde nok trodd på de jeg også, hadde det ikke vært for at jeg kom over tidligere innlegg skrevet av vedkommende. Disse innleggene var totalt motstridende med det som sto i dagbøkene. I noen tilfeller var gamle innlegg forsøkt redigert, men det hjelper lite når andre har sitert de. Eksempelvis var det en dagbok hvor vedkommende hadde mann og barn, men i et innlegg kort tid før dagboken ble opprettet, skrev hun at hun datet en psykopat. Det var også innlegg der det sto at hun bodde i en helt annen type bolig og i et helt annet land enn det gjorde i dagboka. Da er det ikke bare snakk om å endre små detaljer for å ikke være gjenkjennbar. Anonymkode: f27cd...49b Der å lyve om at man har en dødelig sykdom og å fake sin egen død er helt sykt. Vil tippe de som gjør slikt har noen psykiske diagnoser. Anonymkode: 472de...051 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 16. juli 2023 #10 Del Skrevet 16. juli 2023 La trollene få sitt eget underforum som de kan leke på, og hold dem unna resten av forumet 🧌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. juli 2023 #11 Del Skrevet 16. juli 2023 Adobyen skrev (Akkurat nå): La trollene få sitt eget underforum som de kan leke på, og hold dem unna resten av forumet 🧌 God idé👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. juli 2023 #12 Del Skrevet 16. juli 2023 Entern skrev (12 minutter siden): Joda Milkey milkey papi tråden var fantastisk (ble slettet🥲) og den med hun som hatet KIWI 😆😆😆 Milkey milkey papi 4 ever💔 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #13 Del Skrevet 16. juli 2023 20 hours ago, AnonymBruker said: Har vært noen sånne "jeg skal dø"-dagbøker/føljetonger som har vært veldig velskrevne. Hadde nok trodd på de jeg også, hadde det ikke vært for at jeg kom over tidligere innlegg skrevet av vedkommende. Disse innleggene var totalt motstridende med det som sto i dagbøkene. I noen tilfeller var gamle innlegg forsøkt redigert, men det hjelper lite når andre har sitert de. Eksempelvis var det en dagbok hvor vedkommende hadde mann og barn, men i et innlegg kort tid før dagboken ble opprettet, skrev hun at hun datet en psykopat. Det var også innlegg der det sto at hun bodde i en helt annen type bolig og i et helt annet land enn det gjorde i dagboka. Da er det ikke bare snakk om å endre små detaljer for å ikke være gjenkjennbar. Anonymkode: f27cd...49b Jeg husker en slik hvor det var mye som skurret i historien til trådstarter. Men man kan jo aldri være sikker på at det er trolling så turte ikke si noe. Ville vært drøyt å beskylde noen for å trolle om de kun hadde kort tid i gjen å leve. Anonymkode: cecc3...407 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #14 Del Skrevet 16. juli 2023 Kan noen komme med noen eksempler på nylige tråder de mener er trolling..? Vet det er en del sex-trolling. Det trådene ignorerer jeg totalt. Synes ikke de er morsomme i det hele tatt. Anonymkode: 8aab0...9cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 16. juli 2023 #15 Del Skrevet 16. juli 2023 Adobyen skrev (4 timer siden): La trollene få sitt eget underforum som de kan leke på, og hold dem unna resten av forumet 🧌 Tror ikke det kommer til å skje. Jeg skal lage en trolletråd på sosioprat en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #16 Del Skrevet 16. juli 2023 Hvis en trollehistorie skal være god, må man faktisk tro på den. Så da må jo TS evt stå frem som troll mot slutten og ta alle på senga. Har ikke sett noen sånne tilfeller, utenom de som står frem lenge etter at alle har forstått det var tull. De mest åpenbare trollene er bare ute etter underholdning, så for dem er tråden vellykket når det blir mange svar, selv om halvparten roper troll. Anonymkode: 7465a...505 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #17 Del Skrevet 16. juli 2023 Ronja sitt godtesnop. Akkurat nå var vurderer å anskaffe en mann en favoritt. Synd den ble stengt for AB. Anonymkode: e16b6...327 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 16. juli 2023 #18 Del Skrevet 16. juli 2023 (endret) Lurven skrev (2 timer siden): Tror ikke det kommer til å skje. Jeg skal lage en trolletråd på sosioprat en dag Det du skriver er jo aldri ondskapsfullt, men gøy, grovt og ganske snilt Det jeg forbinder med KG-troll er slemme tråder og innlegg som er skrevet med hensikt å hetse, krenke, trøkke noen ned i skiten. Disse trollene liker å underholde seg med andres sårbarhet og elendighet. Det er disse trollene jeg ønsker innesperret på lukket område. Hmm… Endret 16. juli 2023 av Adobyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 16. juli 2023 #19 Del Skrevet 16. juli 2023 (endret) Troll eller ikke. Vil vi kanskje aldri få vite, men jeg husker godt hun som hadde mistanke om at sønnen som var i begynnelsen av tenårene hadde en mindre penis enn de andre guttene i klassen og var kommet lenger i puberteten fordi han var så lei seg og hadde komplekser rundt dette, og så begynte hun å sniktitte mens han gikk på do eller dusjet for å få en bekreftelse på om det stemmer eller ikke. Slik at hun etterpå kunne si til han: neida gutten min,du er helt vanlig utstyrt der nede og har en helt normal utvikling, du. Jeg husker at den tråden skapte skikkelig balbuba og noen truet med p søke opp ip adresse og anmeldelse. Ble slettet innen et par timer. Husker også tråden om de som fikk servert vafler laget morsmelk fra svigerinnen sin og ikke fikk vite om det før vaflene var spist opp. Endret 16. juli 2023 av Laraa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalikalinka Skrevet 16. juli 2023 #20 Del Skrevet 16. juli 2023 Frøkenfryden skrev (6 timer siden): Milkey milkey papi 4 ever💔 Hva gikk den ut på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå