liv Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #2701 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Markus har sovet i tre timer nå, og jeg har vært på dataen hele tiden. Burde jo lagt meg! Hadde lagt meg om jeg hadde vist han skulle sove så lenge! I det siste har han hatt en liten dupp på en time rundt ni for så å være våken til midnatt så da regnet jeg med det samme i dag... Men han sover da enda. Han kan fort sove i to timer til men regner med at han våkner snart... Skal jeg "gidde" å legge meg for å stå opp å mate med en gang jeg sovner eller vente tro? Endret 4. oktober 2006 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. oktober 2006 #2702 Del Skrevet 5. oktober 2006 Åh,kjenner den tanken der ja! Så snart man bare venter fordidem garantert våkner snart,da sooooover de! Og når man prøver å få gjort noe,DA våkner de En egen radar de har tror jeg! Ha en fin dag og ei god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. oktober 2006 #2703 Del Skrevet 5. oktober 2006 Litt spent på hvordan det gikk jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #2704 Del Skrevet 5. oktober 2006 Han våknet rundt kvart over 12, rett etter jeg hadde fått pusset tenna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #2705 Del Skrevet 5. oktober 2006 Økedøgn, pupp - sove i en halv time - pupp - sove i en halv time - pupp... og det gjentar seg i det uendelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 5. oktober 2006 #2706 Del Skrevet 5. oktober 2006 Økedøgn liker vi ikke..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #2707 Del Skrevet 5. oktober 2006 Nope, i allefall ikke puppene mine! Aua.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #2708 Del Skrevet 5. oktober 2006 Stenger denne, ny dagbok er laget under generell K-O! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg