Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

Søvn, hva er det? Hodepine derimot vet jeg godt hva er! Eller jeg skal ikke klage da, fikk sove fra halv et til halv fire... og så våknet jeg og måtte tisse... så merket jeg hodepinen og fikk ikke sove!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fekk du sova?

Eg sit oppe med katten som har heilt noia i det nye huset. Ho berre fyk rundt og mjauar og mjauar heile natta. Om dagen forsvinn ho heilt - finn seg ein plass og ligg der heilt stille heile dagen. Stakkar, det er ikkje lett å vera liten pus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har på lyset på kjøkkenet så flyr de inn i den lampa og kommer ikke ut igjen! Bare kom å se på den fine lampa vår!

Jeg lå vel å vred meg litt, kanskje en halv time eller så og så sovna jeg igjen og sov til nærmere 11 :) Så da kan jeg ikke klage så ille..

Har småmurringer i ryggen i dag, sikkert fordi jeg gikk så mye i går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tiden går Grooo!

Mandag kl 9 er det tid for akupunktur igjen. Blir ofte nå men det er forhåpentligvis verd det! Håper hun kan sette noen ekstra nåler nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ei på sm med termin dagen etter oss født :overrasket: Det betyr at det kan være vår tur hvert øyeblikk det! Ikke det at jeg tror det skjer noe på min kant, hodet ligger fortsatt langt opp! Kan faktisk kjenne toppen på hodet om jeg ligger flatt. Han vil vist ikke ned i bekkenet han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å sitte slik å vite at man kanskje kan være mamma dagen etter må være utrolig rart. Jeg klarer ikke helt å forestille meg det en gang :overrasket:

Det begynner jo å bli skikkelig spennende nå da. Snart bare 2 uker igjen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært en tur ute i regnet nå, greit å lee litt på seg og, og for å få kjøpt fleksikort til akupunkturen i morgen. Orker ikke gå for det er så tidlig på morgenen! Må dog ut døren 5 min tidligere om jeg skal ta trikken enn om jeg skal gå men da kan jeg i allefall sitte å daffa på trikken! (Som kjører en stor omvei!)

Nå skal jeg legge sammen tøy, så legge bort det og så rydde og støvsuge på soverommet. Håper på at om jeg starter så blir mannen med å fortsetter! Lov å håpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...