Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hjemme igjen. Og sliten! Har feiret "17"mai i dag og unga blir jo så oppstemte og høyrøstede. Merker det godt i ryggen at det har blitt en del gåing og herjing i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg for første gang fått flekker på klærne etter lekasje fra brystene, gikk igjennom bhen og genseren. Heldigvis var det etter jobb og jeg er hjemme men det ser ut til at jeg må krype til korset og kjøpe ammeinnlegg for det er jo surt å måtte bytte genser hele tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den lille sparker masse og kjempe hardt om dagen. Tror jeg merker slag og for det er plutselig på begge sider av magen omtrent samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk Linn og Trille! Her i hovedstaden har ikke været vært mye å skryte av, duskeregn i hele dag. Var ute en tur, gikk litt uten mål og mening rundt i byen, spiste en is og litt kina-mat og dro hjem igjen. Hadde blitt enige om en rolig feiring i år så det var helt greit. Jeg har tidlig vakt i morgen og må opp 05:30! Alt for tidlig å stå opp på den tiden av døgnet men jeg overlever vel på et vis. Etter arbeidstid skal jeg ha tre foreldresamtaler så i morgen blir det en lang dag. Er tidligst ferdig kl 16. Reiser hjemmefra kl 06:00 og er hjemme 17:00. Regner med å være ganske skutt senere da ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du er nok skutt i mårra kveld kan jeg tenke meg!!!

Tror det er best du kjøper noe innlegg altså, for bedre det enn to store våte flekker i genseren :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har hørt at det er siste nytt...

snart ser du alle damer traskende rundt med 2 våte flekker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg tror jeg har hatt min første vonde kynner i dag, strakk til i magen da jeg var ute å gikk, magen ble hard, varte vel ca et halvt minutt. Måtte sette ned tempo betraktelig. Var ikke noe godt men det gav seg heldigvis relativt fort da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E

Hei hei!

Du har vel dratt for lengst du...

Forstår at dre ville ha en rolig 17.mai i år. Den siste uten barn. Tenk det neste år er prinsen vår her :hjerte:

jeg tror jeg har hatt min første vonde kynner i dag, strakk til i magen da jeg var ute å gikk, magen ble hard, varte vel ca et halvt minutt.  Måtte sette ned tempo betraktelig. Var ikke noe godt men det gav seg heldigvis relativt fort da.

:overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E

Du har vel ikke ne skriver som funker vel?

Skulle gjerna ha skrevet ut noe til en oppgave i løpet av dagen, og min er tom for blekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...