Gå til innhold

Hvor lenge har dere vært single?

LilleMy28

Anbefalte innlegg

Har vert singel i litt over 2 år, og har det helt topp alene. Ikke har jeg lyst på mann heller. Bare problemer med de alikevel. Iallefall de som jeg treffer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ok marte, nå har jeg ringt på div dører i hele natt, kan du i det minste si om du bor i oslo?

er lit lei av og leite liksom....

:klø: OSLO?????

hvem har gitt deg den ideen da?? :grine2: :smilorange: :-D :icon_smile: :hoho::grine::grine::grine::sur: .....NEi, nei, nei... du er i HELT feil by, mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Har vært singel i 6mnd, men har hatt en elsker i de to siste mnd :ler: . Stortrives som singel og kan ikke tenke meg å bo sammen med ett annet voksent menneske på en god stund til.

Er alene med 4 unger så jeg har aldri tid til å kjede meg heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært single hele livet (25 år nå), og har aldri hatt kjæreste. Så jeg vet sikkert ikke hva jeg går glipp av :ler: Jeg er rett og slett altfor opptatt av å være fri og ikke ha noen jeg må ta hensyn til, som den store egoisten jeg er for øyeblikket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Gilette_*

Nå er jeg singel på femte måneden..

det føles godt, men savner noen å kose med forran tvn avogtil:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest

Jeg har vært singel i snart et år nå. ganske utrolig for jeg har gått fra forhold til forhold siden jeg var 16( er 23 nå da).. men man begynner vel å få visse forestillinger om hvordan forhold man vil ha etter som tiden går, og da blir det plutselig ikke så mange potensielle å finne :forvirret:

er jammen meg mye som skal klaffe etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

wæææ, Towelie, du e blitt skummel.

men eg har vore singel i 9 mnd no.. har det stort sett fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bergenserinne:)

vært singel i 3 mnd no.. men det er så kjedelig. savner så å ha en som er der for meg, støtter meg, en jeg kan våkne opp sammen med, sitte i armkroken med, le med, og føle nærhet med, en som er glad i meg på en annen måte enn venner og familie.. nei, singel livet er fælt synes jeg, men jeg kunne ikke tenke meg å gå inn i et forhold bare for å gå inn i et..neida, må være sikker i min sak..

men så er jeg desverre så kresen, og gutter jeg møter er ikke "bra nok" for meg.. jeg har selv funnet ut at jeg er overfladisk da, og det er faktisk det siste jeg har sett meg selv som.. men det er på tide å innse fakta.. jeg liker et viss type utseende, visse typer klær.. liker at de er aktive/ trente.. og jeg sammenligner de med eksen min..

føler skikkeli vondt med meg selv, for jeg vikke være en slik type jente.. men det er ikke lett å bare la alle de tankene forsvinne.. er det noen som tenker på samme måte? og har noen tips?

jeg har møtt to supre gutter den siste tiden, de har tidens personlighet.. men for at jeg ska falle for de, må jeg være fysisk tiltrukket.. med en gang.. merker jeg at utseende ikke tiltaler meg med en gang, så vet jeg at jeg aldri kan skje noe.. jeg har lett for å henge meg oppi småting, finne "feil" med de.. føler meg skikkeli ussel..

tenk om de gjorde slik mot meg, det ville jeg virkeli ha mislikt..

dette ble et veldi tullete innleg.. men er det noen som har det på samme måte??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid vært singel jeg. :sjenert: Med mindre man tar med en barne- og ungdomsflørt.(..) :sjenert:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært singel i 3 måneder, og etter en litt tøff periode i starten, syns jeg nå det er deilig!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Siden i høst da han gikk til en annen etter 10 år.

Hadde ny kjæreste noen uker, men hadde ikke bearbeidet bruddet nok til at jeg kunne satse på noe nytt.

X'n vil stadig tilbake (gresset var visst brunt på andre siden), men det er helt uaktuelt for meg. Falsk fyr :frustrert:

Har en elsker som er helt topp, gjør ellers akkurat det jeg har lyst til :)

Kjennes ut som om jeg er ute på verdens største egotripp, og jeg nyter hvert minutt.

Har alltid vært der for alle andre, og skjøvet egne behov vekk.

Savner alikevel en mer permanent armkrok av og til, men tviler på at jeg noensinne vil stole nok på noen til å satse.

Er 34 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alive

Vært singel i 4-5 mnd. Koser meg jeg, det er det beste som kunne skje meg nå. Spennende å se om jeg syns det i fremtiden da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...