Jaheira Skrevet 4. mars 2006 #101 Del Skrevet 4. mars 2006 Har vert singel i litt over 2 år, og har det helt topp alene. Ikke har jeg lyst på mann heller. Bare problemer med de alikevel. Iallefall de som jeg treffer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 5. mars 2006 #102 Del Skrevet 5. mars 2006 ok marte, nå har jeg ringt på div dører i hele natt, kan du i det minste si om du bor i oslo? er lit lei av og leite liksom.... ← :klø: OSLO????? hvem har gitt deg den ideen da?? :grine2: :-D :icon_smile: .....NEi, nei, nei... du er i HELT feil by, mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #103 Del Skrevet 6. mars 2006 Har vært singel i 6mnd, men har hatt en elsker i de to siste mnd . Stortrives som singel og kan ikke tenke meg å bo sammen med ett annet voksent menneske på en god stund til. Er alene med 4 unger så jeg har aldri tid til å kjede meg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobeline Skrevet 6. mars 2006 #104 Del Skrevet 6. mars 2006 Har vært single hele livet (25 år nå), og har aldri hatt kjæreste. Så jeg vet sikkert ikke hva jeg går glipp av Jeg er rett og slett altfor opptatt av å være fri og ikke ha noen jeg må ta hensyn til, som den store egoisten jeg er for øyeblikket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gilette_* Skrevet 11. mars 2006 #105 Del Skrevet 11. mars 2006 Nå er jeg singel på femte måneden.. det føles godt, men savner noen å kose med forran tvn avogtil:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 12. mars 2006 #106 Del Skrevet 12. mars 2006 Har vært singel i omtrent 7 mnd. og regner med at det kommer til å fortsette en god stund til . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 14. mars 2006 #107 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg har vært singel i.. en uke i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2006 #108 Del Skrevet 15. mars 2006 Siden julaften i år. Dumpet han da likesågodt Men han fortjente det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Singel Skrevet 28. mai 2006 #109 Del Skrevet 28. mai 2006 6 år som singel og temelig sterk i armene skiltet veier en del nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Moonlight Skrevet 28. mai 2006 #110 Del Skrevet 28. mai 2006 har vært singel i et år og 6 måneder... er veldig godt, men samtidig litt ensomt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2006 #111 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg har vært singel i snart et år nå. ganske utrolig for jeg har gått fra forhold til forhold siden jeg var 16( er 23 nå da).. men man begynner vel å få visse forestillinger om hvordan forhold man vil ha etter som tiden går, og da blir det plutselig ikke så mange potensielle å finne er jammen meg mye som skal klaffe etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. mai 2006 #112 Del Skrevet 28. mai 2006 Ett år, en måned og tre dager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. mai 2006 #113 Del Skrevet 28. mai 2006 wæææ, Towelie, du e blitt skummel. men eg har vore singel i 9 mnd no.. har det stort sett fint:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergenserinne:) Skrevet 28. mai 2006 #114 Del Skrevet 28. mai 2006 vært singel i 3 mnd no.. men det er så kjedelig. savner så å ha en som er der for meg, støtter meg, en jeg kan våkne opp sammen med, sitte i armkroken med, le med, og føle nærhet med, en som er glad i meg på en annen måte enn venner og familie.. nei, singel livet er fælt synes jeg, men jeg kunne ikke tenke meg å gå inn i et forhold bare for å gå inn i et..neida, må være sikker i min sak.. men så er jeg desverre så kresen, og gutter jeg møter er ikke "bra nok" for meg.. jeg har selv funnet ut at jeg er overfladisk da, og det er faktisk det siste jeg har sett meg selv som.. men det er på tide å innse fakta.. jeg liker et viss type utseende, visse typer klær.. liker at de er aktive/ trente.. og jeg sammenligner de med eksen min.. føler skikkeli vondt med meg selv, for jeg vikke være en slik type jente.. men det er ikke lett å bare la alle de tankene forsvinne.. er det noen som tenker på samme måte? og har noen tips? jeg har møtt to supre gutter den siste tiden, de har tidens personlighet.. men for at jeg ska falle for de, må jeg være fysisk tiltrukket.. med en gang.. merker jeg at utseende ikke tiltaler meg med en gang, så vet jeg at jeg aldri kan skje noe.. jeg har lett for å henge meg oppi småting, finne "feil" med de.. føler meg skikkeli ussel.. tenk om de gjorde slik mot meg, det ville jeg virkeli ha mislikt.. dette ble et veldi tullete innleg.. men er det noen som har det på samme måte?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
copernicus Skrevet 28. mai 2006 #115 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) ** slettet ** Endret 5. juni 2006 av copernicus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 28. mai 2006 #116 Del Skrevet 28. mai 2006 Alltid vært singel jeg. Med mindre man tar med en barne- og ungdomsflørt.(..) Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 28. mai 2006 #117 Del Skrevet 28. mai 2006 Har vært singel i 3 måneder, og etter en litt tøff periode i starten, syns jeg nå det er deilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2006 #118 Del Skrevet 28. mai 2006 Siden i høst da han gikk til en annen etter 10 år. Hadde ny kjæreste noen uker, men hadde ikke bearbeidet bruddet nok til at jeg kunne satse på noe nytt. X'n vil stadig tilbake (gresset var visst brunt på andre siden), men det er helt uaktuelt for meg. Falsk fyr Har en elsker som er helt topp, gjør ellers akkurat det jeg har lyst til Kjennes ut som om jeg er ute på verdens største egotripp, og jeg nyter hvert minutt. Har alltid vært der for alle andre, og skjøvet egne behov vekk. Savner alikevel en mer permanent armkrok av og til, men tviler på at jeg noensinne vil stole nok på noen til å satse. Er 34 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2006 #119 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg har vært singel i ett år og en måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 29. mai 2006 #120 Del Skrevet 29. mai 2006 Vært singel i 4-5 mnd. Koser meg jeg, det er det beste som kunne skje meg nå. Spennende å se om jeg syns det i fremtiden da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå