Gjest Betty Boop Skrevet 23. januar 2006 #61 Del Skrevet 23. januar 2006 Huff...Jeg hart vert i singel i ca seks år,ble alenemor til 2 da jeg var 22, nå er jeg snart 29!!! Skal si man ikke føler seg særlig attraktiv på markedet da nei, verken før eller nå. Men prøver å fokusere på det positive, selv om jeg synes det er vanskelig. Et av barna mine har en mild funksjonshemning. Så jeg må innrømme at jeg ser rimelig mørkt på det noen ganger... Men men heldigvis har jeg fantastiske venner, både single og gifte:) ← Fortsatt noen som tviler på at kvinnen er det sterke kjønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2006 #62 Del Skrevet 23. januar 2006 Hei! Nå ble jeg gla du Takk for klem betty, tror nesten jeg må registrere meg, masse greie mennesker her har jeg funnet ut:) gir deg en klem tilbake jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James II Skrevet 25. januar 2006 #63 Del Skrevet 25. januar 2006 De 4 beste årene i mitt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brusboks Skrevet 26. januar 2006 #64 Del Skrevet 26. januar 2006 3 eller 17 år. Du kan velge selv... Var sammen med ei i 2 uker eller noe sånt... for 3 1/2 år siden men ikke noe seriøst. Aldri noe skikkelig serriøst før det jeg er i nå (ca 6 mnd) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SaraWit Skrevet 27. januar 2006 #65 Del Skrevet 27. januar 2006 Nysingel etter seks års forhold! Vært singel siden juletider.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *ano* Skrevet 27. januar 2006 #66 Del Skrevet 27. januar 2006 Ble singel da jeg flytta fra sambo gjennom 4 år - det er nå to år siden! Men 100% singel kan jeg vel ikke kalles siden jeg har hatt en elsker nesten hele perioden etterpå... Men ikke kjæreste. MEN jeg har det toppers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diana Skrevet 17. februar 2006 #67 Del Skrevet 17. februar 2006 før jeg ble samen med han jeg er samen med nå, var jeg vel singel i 6 måneder tror jeg.... husker ikke helt. er så lenge siden jeg var singel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strid Skrevet 17. februar 2006 #68 Del Skrevet 17. februar 2006 2 år! Og flere skal det bli, tenker jeg "Sjærster" gir livet ekstra krydder, men som regel ender det med snørr og tårer :grine2: Altfor kompliserte greier for et enkelt menneske som meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fomlepung Skrevet 17. februar 2006 #69 Del Skrevet 17. februar 2006 Blir 2 år nå i mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 18. februar 2006 #70 Del Skrevet 18. februar 2006 Ett år som singel -teknisk sett.. Har hatt meg med ex'en og flørta masse med to forkjellige gutter...Men ikke noe kjæresterier! Vil gjerne ha kjæreste, men jeg er jo pokker så kresen -finner ikke noen passende objekter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 18. februar 2006 #71 Del Skrevet 18. februar 2006 Tja, nå er det vel 3-4 måneder siden et 6 år langt kjæresteforhold gikk fløyten. Er ikke lei singeltilværelsen enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 19. februar 2006 #72 Del Skrevet 19. februar 2006 Eg har vore singel i 8 mnd, men berre FØLT meg singel i 4 mnd cirka. Syns det er heilt topp å vere singel. Har alltid savna singellivet litt i dei periodane eg har hatt kjæreste (sikkert fordi eg ikkje har vore saman med "den rette"). Av og til kunne eg tenke meg en kjæreste (særlig en søndags-kjæreste ), men stort sett syns eg det er topp å vere singel. Gjere det eg vil når eg vil og med kven eg vil! Me like! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 19. februar 2006 #73 Del Skrevet 19. februar 2006 Offisielt sett siden september 2004. Da etter 1,5 år som samboer, kjæreste siden jeg var snaue 14 år gammel (jeg er 20 nå). Fikk en glatt overgang da jeg flytta vekk for å studere et år (flørta litt med naboen, men da jeg kom hjem igjen datt jeg skikkelig sammen og skjønte ikke helt hvordan jeg skulle greie meg alene, selv om jeg flyttet hjemmefra som 17-åring. Og bannet på at jeg ikke skulle finne meg noen før jeg var helt trygg på akkurat den biten. Nå har jeg det helt nydelig alene! Dater litt og kikker litt, og får en del interesse rettet min vei, men aldri fra noen jeg kunne tenke meg å være noe annet enn venner med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. februar 2006 #74 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg holder på å gå på veggene etter å ha vært singel i snart 3 mnd, har aldri vært helt singel så lenge før. Har ikke datet noen heller! Problemet er ikke at jeg ikke har nok tilbud, er attraktiv nok til å ikke slite med å få kontakt av det motsatte kjønn. Men jeg har ikke vært interessert i ONS, det passer meg ikke lenger, får svært lite ut av det (som regel dårlig sex og "rar" morgen). Ellers har jeg bare ikke truffet noen som er interessanne, de jeg har likt har vært opptatt.... All good men are taken? Hvor lenge har dere vært single og hvordan har dere taklet det? ← 13 år nå.. vel hadde et kort forhold for fem år siden, som jeg egentlig ikke regner med. Trives utmerket uten noen mann i livet, og får angstbølger skyllende over meg så fort noen spør om jeg ikke skal finne meg noen ny mann. Nei takk, null behov. Det hender jo jeg møter hyggelige menn, men jeg klarer ikke å fatte noen interesse for dem. Hyggelig er ikke nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 22. februar 2006 #75 Del Skrevet 22. februar 2006 Til sommeren har jeg vært singel i tre år, og jeg blir gal av det. (Vel, å være singel i seg selv er ok, men jeg har blitt så forferdelig opphengt i en fyr det aldri blir noe med, og som jeg aldri kommer meg helt unna igjen heller... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Acinom Skrevet 23. februar 2006 #76 Del Skrevet 23. februar 2006 Er relativt fersk som singel, ca. et halvt år. Og trives med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 23. februar 2006 #77 Del Skrevet 23. februar 2006 til sommeren blir det 7 år. noen kortere forhold har det hvert, men ikke noe som kan kalles seriøst. har vel et lite håp om og ikke bli alene for alltid, men stresser ikke og jeg må vel innrømme at jeg ikke gjør noe for og treffe damer heller. men hvor er alle alenemødrene det prates så mye om her inne? er selv alenefar og om jeg en sjelden gang treffer ei alenemor er hun enten opptat eller starter samtalen med og forbanne mannfolk, de klarer som regel og flette inn både kloster og lesbisk i samtalen før det går 5 min.' singeltilverelsen er grei den, mye man savner til spesielle tider , men ikke no panikk eller desperate tanker....enda.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 23. februar 2006 #78 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg kan jo like så godt oppdatere litt. Fortsatt singel.... over et halvt år nå. Nå begynner jeg å savne en kjæreste også.... Meeeeeeeen... man må velge med omhu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markus i Oslo Skrevet 24. februar 2006 #79 Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg er litt i grenseland akkurat nå, men jeg har vært singel i snart 3 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 26. februar 2006 #80 Del Skrevet 26. februar 2006 Har vært single i en uke jeg. Første gang på enormt mange år så det føles litt snålt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå