Gå til innhold

Kan noen trekke kort på dette?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tusen takk igjen! For å ta det siste avsnittet først, dette er spot on! Jeg har alltid hatt dårlig selvtillit når det kommer til menn og kjærlighetsrelasjoner, og jeg har også «tatt til takke» i noen relasjoner, selv om det i de aktuelle relasjonene også var mye fint. Jeg har jobbet hardt med meg selv, men er fortsatt redd for å rive ned veggene (som må til i et forhold), og jeg føler meg fortsatt sårbar. Det er disse følelsen jeg kjente mye på når denne mannen jeg har snakket om viste interesse for meg. Men siden den gang har jeg tenkt og følt på dette mye, og prøvd å tenke akkurat som du skriver i første avsnitt, at siden jeg liker denne mannen og kjenner på følelser, og vet han er snill og generelt har livet på stell, så burde jeg ta sjansen på å prøve, hvis ikke er jeg redd jeg vil angre, eller at jeg aldri vil vite hva som kunne blitt. Jeg har vært gjennom en stor prosess de siste ukene, og kjenner jeg lengter mer og mer etter å få snakke med han og holde rundt han. Men alt jeg føler nå har jeg jo skapt i mitt eget hode, jeg har turt å åpne opp for slippe til følelsene, og det var derfor jeg ble skuffet over det du så. Og dermed lukket jeg meg litt igjen. 

Du skriver «menn» i flertall? «Og vel så det»? Betyr det at det er flere forhold i vente på meg? Ikke den ene jeg skal bli værende hos, men flere sporadiske forhold kanskje da? Lengter så veldig etter en livspartner, en å dele livet med, planlegge fremtiden med, en bestevenn. 

Anonymkode: b7941...a1f

Du har flere muligheter, men som du selv sier, de veggenr må ned og du må ut av ditt hode. Når vi ser for oss et bestemt utfall eller tenker ut situasjoner og scenarioer så blir vi jævlig skuffet, hele tiden. Å ta ting dag for dag, sakte, får de veggene til å falle naturlig og du er med i Nå-tid og kan avslutte når det blir feil.

Jeg vet du ønsker deg nærhet og kjærlighet, men du må slutte å fantasere opp det i hodet ditt før det i det hele tatt har gått en date.

Det er som å ta teorien på et kjøretøy du aldri har sett, i et miljø du ikke aner noe om, ikke rart det er skummelt og vanskelig da. Du må ut i praksis og oppleve, svarene ligger ikke i hodet. 

Anonymkode: 181a8...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

- har en veldig kjekk mann i nabolaget også, forresten😅 Kjenner han ikke så godt, men har lagt godt merke til han. Er han er av «mennene» du ser? 

Jeg kan ikke legge mer tarot på deg, dette er ganske energikrevende, men bli kjent med de og prøv deg frem. Bli kjent med hva et forhold vil si for deg, hva trenger du, hva kan du bidra med, hva er oppnåelig? Husk ar vi kan romantisere og se for oss alt mulig. Det virkelige liv er ikke sånn, det er oppturer og nedturer, du kan gjøre alt rett og det kan likevel gå galt, det er livet, prøv deg frem etter det du vil ha når du har funnet ut hva det eksakt er. Lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du har flere muligheter, men som du selv sier, de veggenr må ned og du må ut av ditt hode. Når vi ser for oss et bestemt utfall eller tenker ut situasjoner og scenarioer så blir vi jævlig skuffet, hele tiden. Å ta ting dag for dag, sakte, får de veggene til å falle naturlig og du er med i Nå-tid og kan avslutte når det blir feil.

Jeg vet du ønsker deg nærhet og kjærlighet, men du må slutte å fantasere opp det i hodet ditt før det i det hele tatt har gått en date.

Det er som å ta teorien på et kjøretøy du aldri har sett, i et miljø du ikke aner noe om, ikke rart det er skummelt og vanskelig da. Du må ut i praksis og oppleve, svarene ligger ikke i hodet. 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg kan ikke legge mer tarot på deg, dette er ganske energikrevende, men bli kjent med de og prøv deg frem. Bli kjent med hva et forhold vil si for deg, hva trenger du, hva kan du bidra med, hva er oppnåelig? Husk ar vi kan romantisere og se for oss alt mulig. Det virkelige liv er ikke sånn, det er oppturer og nedturer, du kan gjøre alt rett og det kan likevel gå galt, det er livet, prøv deg frem etter det du vil ha når du har funnet ut hva det eksakt er. Lykke til! 

Mange kloke ord her, som jeg tar til meg. Tusen hjertelig takk for hjelpen din, det settes stor pris på❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mange kloke ord her, som jeg tar til meg. Tusen hjertelig takk for hjelpen din, det settes stor pris på❤️

Fint å kunne hjelpe, lykke til og ha troen på at du får det til! Vet du hvordan man fullfører et maraton? Et skritt foran det andre. Tenk det, og ikke langt frem i tid. God natt! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fint å kunne hjelpe, lykke til og ha troen på at du får det til! Vet du hvordan man fullfører et maraton? Et skritt foran det andre. Tenk det, og ikke langt frem i tid. God natt! 

Fint bilde😊 God natt, gode sjel❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...