Gå til innhold

Ranvei Heitmann, nytt liv?

Cyndaquil

Anbefalte innlegg

Noe så grusomt. Snakker om plastikk face. Er ikke hun alene med 4? Hvordan får hun råd til all fillers, botox, restylane og silikon?? Dette så helt oppblåst forferdelig ut.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker hun sa hun aldri kom til å kjøpe klær til barna på typ billige butikker som Cubus, H&M osv.. Lol

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

apekatthaler skrev (På 10.7.2023 den 9.03):

Blir alltid overrasket over at så mange viser sympati for henne og ikke reagerer på mye deling av barn og familieliv.

Virker som det er helt andre standarder for henne enn for andre bloggere/influencere... 

Kan det tenkes er fordi man ser at man ikke kam forvente noe mer av den aktuelle personen?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

apekatthaler skrev (På 10.7.2023 den 9.03):

Blir alltid overrasket over at så mange viser sympati for henne og ikke reagerer på mye deling av barn og familieliv.

Virker som det er helt andre standarder for henne enn for andre bloggere/influencere... 

At hun eksponerer barna så mye er jeg motstander av. Men er veldig bra at hun har tatt en utdanning og kan jobbe og forsørge barna.. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrekkelig dårlig betalt som flyvertinne og tar mye tid, så skjønner ikke hvordan det skal gå i lengden som 4-barnsmor. Men, sikkert moro en periode...hun er jo ikke kjent for å ta fornuftige valg og stå i ting over tid...

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke hvem det var, så googlet fordi jeg ble nysgjerring. Men...eh... har hun skiftet fornavn fra Ranvei/Rannveig til Charlotte????

Denne profilen på Instagram sier "flight attendant" og mor til fire... og det ser da ut som henne på bildene? Men det står Charlotte Heitmann?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Million skrev (8 minutter siden):

Jeg visste ikke hvem det var, så googlet fordi jeg ble nysgjerring. Men...eh... har hun skiftet fornavn fra Ranvei/Rannveig til Charlotte????

Denne profilen på Instagram sier "flight attendant" og mor til fire... og det ser da ut som henne på bildene? Men det står Charlotte Heitmann?

Når hun byttet fra Rannveig til Ranvei så la hun til Charlotte som mellomnavn? 

Jeg syntes det er gøy at hun er aktiv igjen! Vet vi noe om den nye kjæresten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (11 minutter siden):

Hun heter Ranvei Charlotte etter navneskifte!

Hun er født Rannveig, men hun sa at hun alltid måtte stave det for andre!Det var såå slitsomt!

Da må eg bare le..for det er jo et vanlig navn. Å gjøre det lettere med å endre det til Ranvei er helt ubegripelig...er jo ingen som skriver det sånn! Tipper at hun må stave det myye mer nå!

Sier litt om hva som sviver oppi topplokket...

Endret av Moongirl
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (11 minutter siden):

Hun er født Rannveig, men hun sa at hun alltid måtte stave det for andre!Det var såå slitsomt!

Da må eg bare le..for det er jo et vanlig navn. Å gjøre det lettere med å endre det til Ranvei er helt ubegripelig...er jo ingen som skriver det sånn! Tipper at hun må stave det myye mer nå!

Hvordan vet du at hun har beholdt navnet Ranvei ennå?

Det står bare Charlotte som fornavn på den Instagram profilen jeg linket til. Men folk kaller seg jo alt mulig på sosiale medier, så det behøver jo ikke bety noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cattleya skrev (14 minutter siden):

Vet vi noe om den nye kjæresten? 

At det snart kommer barn nummer 5....? Neida. Jeg gjetter bare og tuller litt. 

Forresten, er de 4 barna hun har med flere forskjellige fedre? Hvor mange?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fniser fremdeles av Ranvei. Det er da ikke noe problem å stave Rannveig?

Charlotte er vel hennes mors navn, nest yngste datter heter også Charlotte til tredje fornavn. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (2 minutter siden):

At det snart kommer barn nummer 5....? Neida. Jeg gjetter bare og tuller litt. 

Forresten, er de 4 barna hun har med flere forskjellige fedre? Hvor mange?

De to yngste har samme far. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun operert nesa eller noe i ansiktet? Synes hun ser så anderledes ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cattleya skrev (1 minutt siden):

De to yngste har samme far. 

Ok. Så tre fedre til fire barn da. 

Ok, takk. Da har jeg fått min dose med "influensersladder" for denne gang :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (22 minutter siden):

Bare en N endrer jo også uttalen og trykket? Ville uttalt Ranvei med lang a. Men, men. Jeg støtter alle som vil endre navn, det er DU som skal bære navnet. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (17 timer siden):

Hvordan vet du at hun har beholdt navnet Ranvei ennå?

Det står bare Charlotte som fornavn på den Instagram profilen jeg linket til. Men folk kaller seg jo alt mulig på sosiale medier, så det behøver jo ikke bety noe.

Står registrert også med Ranvei på proff.no, LinkedIn og Gulesider i alle fall. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriøst så lavmål å diskutere utseende da selv om det er fillers etc.  tenker at slikt kan man la være. Hele tråden her oser av kjerringer dessverre. Så flott hun har en jobb hun trives i. Skal man shame det og?

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (20 timer siden):

Skrekkelig dårlig betalt som flyvertinne og tar mye tid, så skjønner ikke hvordan det skal gå i lengden som 4-barnsmor. Men, sikkert moro en periode...hun er jo ikke kjent for å ta fornuftige valg og stå i ting over tid...

Det er en ting som er litt merkelig synes jeg.. nå har folk klagd i noen år av at Rannvei ikke har hatt jobb.. hun har liksom bare gått hjemme og fått penger av NAV. Nå har hun tatt en utdannelse og blitt flyvertinne å da er det galt. For det er jo ikke rett yrke når hun har barn. 

Blir det noen gang bra nok?

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett noe av henne på år, men måtte sjekke instaen hennes nå. Hun ser ut til å ha det bra, og så flott at hun har fått seg utdannelse og jobb. Veldig glad på hennes vegne, tipper at hun ikke har hatt det bare lett opp i gjennom årene. 

• Liker 11
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...