AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #1 Del Skrevet 7. juli 2023 Bor i Oslo. Synes at mye av det jeg finner i tekstil/sybutikker er tynt og av åpenbart dårlig kvalitet. Ønsker ensfarget stoff eller stoff med enkelt mønster i litt tykkere kvalitet. Har funnet noe som var OK på SelfMade, men på tekstilbutikkene på Grønland var det mye av dårlig kvalitet. 😬 Har noen gode tips til butikker jeg bør sjekke ut? Anonymkode: 3437e...911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #2 Del Skrevet 7. juli 2023 Rainbow tekstil. Jeg pleier å finne stoff der, også bomullstoff. Mange tykkelser, også poplin, denim og skjortestoffer. Anonymkode: eb5f1...1eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #3 Del Skrevet 7. juli 2023 Ikea hadde før, men de har slutta med metervare. Synd, der var det både billig og god kvalitet og fint design. Anonymkode: d79ec...154 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #4 Del Skrevet 7. juli 2023 Kupp tekstil. De selger overskuddstekstiler billig. Fantastiske kvaliteter. Vogts gate 68. En drøm for oss tekstil nerder! Det beste som har skjedd stoff oslo på lenge!!! 🤩🤩🤩🤩 Anonymkode: 01e51...096 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #5 Del Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Rainbow tekstil. Jeg pleier å finne stoff der, også bomullstoff. Mange tykkelser, også poplin, denim og skjortestoffer. Anonymkode: eb5f1...1eb Hmmm, jeg har vært innom der og fant stort sett tynne tekstiler som virket som de var produsert på billigste måte. Kanskje jeg ikke lette godt nok? Vet at mange elsker den butikken, men det var lite som falt i smak for min del. Anonymkode: 3437e...911 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #6 Del Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Kupp tekstil. De selger overskuddstekstiler billig. Fantastiske kvaliteter. Vogts gate 68. En drøm for oss tekstil nerder! Det beste som har skjedd stoff oslo på lenge!!! 🤩🤩🤩🤩 Anonymkode: 01e51...096 Takk for tips! Dette var akkurat den type butikk jeg lette etter 😀 Ser at de blant annet har reststoffer fra Gudbrandsdalen Uldvarefabrikk, og det er et merke jeg har veldig god erfaring med å kjøpe overskuddsstoff fra tidligere. Så fremt de ikke har altfor høyt prispåslag, tror jeg at jeg kan komme til å komme ut av den butikken med ganske fulle poser 😅 Anonymkode: 3437e...911 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #7 Del Skrevet 8. juli 2023 På StoffogStil/ SelfMade se etter Bomullslerret, det er tjukk og stødig bomullstoff. Også google samme navnet og du finner flere nettbutikker som selger det. Anonymkode: ce242...ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #8 Del Skrevet 9. juli 2023 Hva med Lillestrøm sysenter? Det er bare en kort togtur unna. Anonymkode: 7946a...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #9 Del Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): På StoffogStil/ SelfMade se etter Bomullslerret, det er tjukk og stødig bomullstoff. Også google samme navnet og du finner flere nettbutikker som selger det. Anonymkode: ce242...ece Har kjøpt bomullslerret på Stoff og Stil tidligere, og har vært veldig fornøyd med det. Men det egner seg dessverre ikke til alle prosjekter. Anonymkode: 3437e...911 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #10 Del Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva med Lillestrøm sysenter? Det er bare en kort togtur unna. Anonymkode: 7946a...ab7 Hva med det? Har de spesielt godt utvalg, som man ikke finner i Oslo? Det er greit at togturen ikke tar så lang tid, men det koster jo fort 130-140 kr for å reise tur-retur. Så da måtte jeg nok ha visst at de hadde noe som jeg ikke får tak i her 😅 Anonymkode: 3437e...911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #11 Del Skrevet 10. juli 2023 TS her! Dersom andre finner denne tråden (og er på utkikk etter kvalitetstekstiler), kan jeg tipse om butikken Meretes Atelier Lysthuset. Fant et fint bomullsstoff i nettbutikken, og bestilte en liten prøve for å sjekke det ut før jeg bestilte flere meter. Stoffet er av kjempefin kvalitet, og det dukket opp i postkassen etter et par dager sammen med en gratis pose med sukkertøy og en håndskrevet sommerhilsen fra innehaveren. Så hyggelig! Det kan hende at jeg var veldig heldig med den prøven jeg bestilte, men jeg kommer definitivt til å teste mer fra denne butikken. 😀 Anonymkode: 3437e...911 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #12 Del Skrevet 10. juli 2023 Om du etterhvert skulle ønske å sy noe i ull, så vil jeg anbefale Skaar tekstil https://www.tekstil.no/ Jeg har også vært på Lillestrøm sysenter, og de har et godt utvalg. Nettbutikken viser(viste) kun en liten del sist jeg sjekket. https://lillesy.no/ Jeg har kjøpt lin hos skapemer.no, og jeg var godt fornøyd med det. Jeg vil anta at flaggstoff i bomull (det er ensfarget) 250g/m2 er et godt og solid stoff til en der prosjekter? https://skapemer.no/bomull-flaggtyg-150-cm-ca-20-olika-fargval-1/ Anonymkode: c0eee...d01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå