Gå til innhold

Hva er din favoritt DiCaprio-film?

Gjest SVK

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, jukkapalme said:

Jeg så den "bare" 3 ganger på kino. Men vhs-en så jeg så mange ganger at kassetten ble ødelagt :fnise: Hadde den i en sånn spesialversjon der det fulgte med noen bilder fra filmen. Kjøpte den på dvd også, den har jeg faktisk fortsatt, men har ikke sett den på minst 20 år. Tror jeg fortsatt kan omtrent hele greia utenat jeg og :ler: 

Det hadde jeg også, men jeg hadde DVD-versjonen som fulgte med bilder. Jeg eide allerede filmen på VHS, men følte jeg måtte kjøpe den på DVD også og med disse bildene.  Hadde jeg hatt sånn 3d-tv så hadde jeg nok kjøpt 3d-versonen også! 

Anonymkode: 1c3db...b93

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så Titanic én gang på kino, hata den og har aldri sett den igjen 😄 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.7.2023 den 2.14):

Har egentlig aldri likt Leonardo. Han virker arrogant og litt klysete som person etter all berømmelsen. Han virket å ha bena bedre plantet til jorda før Titanic.

Men sett helt bort i fra dette så er han en utrolig talentfull skuespiller. Uten tvil blant de beste og er gentlig litt overrasket over at han ikke har vunnet flere priser.
Ingen er feks så flink til å gråte på film som Leonardo;)

Anonymkode: 6b4b0...0d7

Enig, syns han virka skikkelig ekkel på den røde løperen og med Kate Winslet. Hun ser på han med kjærlighet og beundring, han ser ned på hu. Han svarte frekt og når de spurte om han og Kate var et par. Flink skuespiller, men tror for godt om seg selv og tror han er noe. 

Anonymkode: 0533d...07b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Enig, syns han virka skikkelig ekkel på den røde løperen og med Kate Winslet. Hun ser på han med kjærlighet og beundring, han ser ned på hu. Han svarte frekt og når de spurte om han og Kate var et par. Flink skuespiller, men tror for godt om seg selv og tror han er noe

Men…han ER jo noe 

Anonymkode: f2393...703

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revolutionary Road, noen av de scenene synes jeg er det beste han har gjort.

Anonymkode: 7d4ba...160

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Enig, syns han virka skikkelig ekkel på den røde løperen og med Kate Winslet. Hun ser på han med kjærlighet og beundring, han ser ned på hu. Han svarte frekt og når de spurte om han og Kate var et par. Flink skuespiller, men tror for godt om seg selv og tror han er noe. 

Hmm.. trodde det var bestevenner. Hun bærer en gullring hun har fått av Leo sammen med gifteringen sin.  Han har uttalt at grunnen til at de har bevart vennskapet og samarbeidet er nettopp fordi de ikke har hatt en romanse. 

Og, btw, han ER noe. 

Anonymkode: a0312...96e

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Men…han ER jo noe 

Han er et helt vanlig menneske ja. Som og må på do. Han er ikke Gud 🙄 slapp helt av! Ingen liker de som er overlegne. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.7.2023 den 2.16):

Ser ingen her har nevnt ‘The basketball diares’. OM dere ikke har sett den er dette nok en undervurdert film av Leonardo som anbefales på det varmeste❤️

Anonymkode: 6b4b0...0d7

Enig! Det var denne jeg gikk inn i tråden for å svare også. Fantastisk film!

Anonymkode: 57c4c...eda

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Enig! Det var denne jeg gikk inn i tråden for å svare også. Fantastisk film!

Anonymkode: 57c4c...eda

Hvor finner man den? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.7.2023 den 2.23):

Leonardo ble oscarnominert før han var 20 år gammel, vært superkjendis omtrent hele sitt liv vært kåret til kjekkeste mannen i verden i mange kåringer. Alle ville nok vært litt arrogante og klysete om de hadde hatt karrieren til Leonardo. 

Men ja, han er utrolig dyktig skuespiller. Og det er åpenbart at han ikke ønsket å kun leve på utseendet. 

Anonymkode: 9cb80...820

Ja, han ville ikke være en «pretty boy» så han tok pause etter Titanic, kom tilbake etter mange år, med skjegg, og ofte pondus, i helt andre slags  roller stort sett.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes dette blir veldig tynt grunnlag å dømme Leonardo på. Du dømmer ham pga hvordan du tolker noen blikk på den røde løperen.  Og som de  andre skriver så har Leonardo all grunn til å tro han er noe, det samme har Kate! 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 7.7.2023 den 22.27):

Definitivt Wolf of Wall Street.

Anonymkode: dbfbb...761

Helt utrolig film..   Kan se den gang etter gang.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Han er et helt vanlig menneske ja. Som og må på do. Han er ikke Gud 🙄 slapp helt av! Ingen liker de som er overlegne. 

Så det er du tenker om deg selv, at du ikke er noe fordi du må på do? 
jeg oppfatter han ikke som overlegen, men er veldig stort talent, og liker hans engasjement for veldedighet og klima. Skolene han starter og betaler for i fattige strøk i usa for at barn som vokste opp som han selv skal få en bedre start i livet feks. Jeg liker han veldig godt, og er avslappet. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SVK skrev (4 minutter siden):

Synes dette blir veldig tynt grunnlag å dømme Leonardo på. Du dømmer ham pga hvordan du tolker noen blikk på den røde løperen.  Og som de  andre skriver så har Leonardo all grunn til å tro han er noe, det samme har Kate! 

Men Kate er både søt og ydmyk og hun setter andre først. Da får man mer respekt fra det man ser av vedkommende.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så det er du tenker om deg selv, at du ikke er noe fordi du må på do? 
jeg oppfatter han ikke som overlegen, men er veldig stort talent, og liker hans engasjement for veldedighet og klima. Skolene han starter og betaler for i fattige strøk i usa for at barn som vokste opp som han selv skal få en bedre start i livet feks. Jeg liker han veldig godt, og er avslappet. 

Ja så bra for deg. Men du må tåle at andre har andre meninger innpå her. Du eier ikke forumet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (12 minutter siden):

Umulig spørsmål. Elsker alle filmene hans bortsett fra The Beach og The Aviator

Hva er galt med Aviator? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...