AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #1 Del Skrevet 7. juli 2023 Eggløsning test. Tok den 11.30. Er det for tidlig? Hadde tisset lite fra dagen før så blir nesten som morgen urin. Er det feil da? Hvis jeg hadde sex i dag, er det nå jeg har eggløsning? sorry veit lite om dette Anonymkode: 71b0f...e7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #2 Del Skrevet 7. juli 2023 Anonymkode: 71b0f...e7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #3 Del Skrevet 7. juli 2023 Den er ikke helt positiv. Tar du en ny en i ettermiddag er det sannsynlig at den er positiv. Og når den er positiv vil du mest sannsynlig ha eggløsning I løpet av de neste 48 timene Anonymkode: e9806...196 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #4 Del Skrevet 7. juli 2023 Jeg fikk aldri mer utslag enn det der, jeg. Men fikk eggløsning likevel. Husk at det ikke er nøyaktig, testen kan gi et hint men ingen garanti for at eggløsning skjer eller har skjedd. Men er nok lurt å gjøre en innsats i dag ja Anonymkode: 50a4d...0f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #5 Del Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg fikk aldri mer utslag enn det der, jeg. Men fikk eggløsning likevel. Husk at det ikke er nøyaktig, testen kan gi et hint men ingen garanti for at eggløsning skjer eller har skjedd. Men er nok lurt å gjøre en innsats i dag ja Anonymkode: 50a4d...0f2 Jeg prøver å unngå å bli gravid 😅Så holde meg unna de neste dagene da Anonymkode: 71b0f...e7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #6 Del Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg prøver å unngå å bli gravid 😅Så holde meg unna de neste dagene da Anonymkode: 71b0f...e7f Husk at spermen kan leve opp til 5 døgn, så om du vil unngå graviditet burde du burde prevensjon nå (evt hele tiden🙃). Om du hadde samleie i går KAN du jo potensielt bli gravid om eggløsning skjer i løpet av de 2-3 neste dagene. Anonymkode: 56cec...918 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #7 Del Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg prøver å unngå å bli gravid 😅Så holde meg unna de neste dagene da Anonymkode: 71b0f...e7f Hm ok, risky business 😅 Anonymkode: 50a4d...0f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #8 Del Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg prøver å unngå å bli gravid 😅Så holde meg unna de neste dagene da Anonymkode: 71b0f...e7f I så tilfelle bør du holde deg unna hele syklusen, uansett hva eggløsningstestene sier. Anonymkode: 305ca...2d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 7. juli 2023 #9 Del Skrevet 7. juli 2023 Har du regelmessig syklus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #10 Del Skrevet 7. juli 2023 Hvis du ikke vil bli gravid bør du bruke prevensjon 😜 Anonymkode: e8335...d9d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #11 Del Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis du ikke vil bli gravid bør du bruke prevensjon 😜 Anonymkode: e8335...d9d Du tror ikke det er en grunn for at jeg ikke gjør det eller? 🤪 vet jo selvsagt det men det er ikke noe alternativ så da må jeg finne andre løsninger Anonymkode: 71b0f...e7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #12 Del Skrevet 7. juli 2023 Sofakona skrev (3 timer siden): Har du regelmessig syklus? Ja tror det Anonymkode: 71b0f...e7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #13 Del Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Husk at spermen kan leve opp til 5 døgn, så om du vil unngå graviditet burde du burde prevensjon nå (evt hele tiden🙃). Om du hadde samleie i går KAN du jo potensielt bli gravid om eggløsning skjer i løpet av de 2-3 neste dagene. Anonymkode: 56cec...918 Ja bruker kondom også, men kan ikke bruke noe annet enn det:) Anonymkode: 71b0f...e7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 7. juli 2023 #14 Del Skrevet 7. juli 2023 Bruket du p piller el? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 8. juli 2023 #15 Del Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja bruker kondom også, men kan ikke bruke noe annet enn det:) Anonymkode: 71b0f...e7f Kondom er rimelig sikkert, så det går nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #16 Del Skrevet 8. juli 2023 Sofakona skrev (11 timer siden): Bruket du p piller el? Les over Anonymkode: 71b0f...e7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 8. juli 2023 #17 Del Skrevet 8. juli 2023 Hvorfor kan du ikke bruke prevensjon? ( Spør for å kansje komme med tips) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #18 Del Skrevet 8. juli 2023 Sofakona skrev (4 timer siden): Hvorfor kan du ikke bruke prevensjon? ( Spør for å kansje komme med tips) Blir super dårlig av alt, prøvd alle varianter Anonymkode: 71b0f...e7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 8. juli 2023 #19 Del Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Blir super dårlig av alt, prøvd alle varianter Anonymkode: 71b0f...e7f Huff da:( har du prøvd p ring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #20 Del Skrevet 8. juli 2023 Sofakona skrev (6 minutter siden): Huff da:( har du prøvd p ring? Ja:-( Anonymkode: 71b0f...e7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå