Daria Skrevet 7. juli 2023 #21 Del Skrevet 7. juli 2023 Jeg skulle til å skrive at så lenge du vil og det er greit for mannen, så kjør på, men nå ser jeg at han motsetter seg det, og det har jeg egentlig full forståelse for. Men som gjest i en del bryllup de siste 20 årene, ville jeg neppe husket og gjenkjent en vanlig hvit brudekjole, så akkurat det ville jeg ikke bekymret meg for. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #22 Del Skrevet 7. juli 2023 Dette minner meg om en eldre dame jeg kjente. Som ung var hun forlovet en god del ganger ("det var jo ikke min feil at de insisterte på å kjøpe ringer så altfor tidlig, men siden vi var så forelsket så sa jeg jo litt naivt ja litt for tidlig også. Noen ville ikke ha igjen ringen etterpå, andre fortjente ikke å få den igjen"). Han som ble hennes mann hadde veldig dårlig råd da de møttes, så de valgte å bruke en av hennes tidligere ringer som sin forlovelsesring. Da de fikk god råd diskuterte de om de skulle kjøpe en ny ring, men begge fant ut at de så på den ringen hun da hadde brukt noen år som deres, og valgte derfor å beholde den. For dem var det deres ring, helt uavhengig av forhistorien ringen hadde. Hvis mannen din er enig, Ts, bruk kjolen. Synes den er veldig fin. Det er kanskje ikke en kjole som er så enkel å endre, men du kan jo ev. høre med en systue om det er noe enkelt de kan gjøre? Og hvis ikke kan du gjøre mye med å velge annen frisyre, andre smykker og tilbehør og andre blomster. Trenger du et sjal eller en jakke, så kan du kanskje kjøpe det nytt, eller låne noe. Anonymkode: 1064c...be9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #23 Del Skrevet 7. juli 2023 Hva med å sy den litt om? Anonymkode: 4bf73...025 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #24 Del Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Greit... Jeg gir meg. Jeg spurte han, og han hadde et helt klart og spontant svar: NEI 😅 Det overrasket meg. Mannen som ikke aldri legger merke til om jeg har på meg noe nytt eller fikset håret.... Ja, ja. Den får vel bare fortsette å være i skapet. .... I guess 🤣 Anonymkode: acd38...751 Ser du har svart dette mens jeg skrev mitt svar. Når mannen din er så bestemt på sine følelser på dette, så er det bare å respektere ham på det Hvis du har barn med eksmannen så er det greit å spare på kjolen, i tilfelle en av dem ønsker å benytte den når de gifter seg i fremtiden. Hvis ikke tror jeg at jeg ville solgt den, for da er det ingen grunn til å ta vare på den forrige brudekjolen når du gifter deg på nytt. Ev. kan du kanskje få noen som er virkelig dyktige til å sy til å sy om kjolen, slik at du kan ha den som en selskapskjole som du kan ha farget tilbehør til. Uansett - lykke til i jakten på en ny, flott kjole, bryllupet og ekteskapet Anonymkode: 1064c...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #25 Del Skrevet 7. juli 2023 Hadde ikke brukt den om igjen! Helt uaktuelt faktisk. Det gikk ikke så bra med første ekteskap og det er noe med å starte på nytt! Min kjæreste hadde ikke likt det heller! Ville solgt den og kjøpt ny.. mange nydelige kjoler der ute. Anonymkode: ce133...c8e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #26 Del Skrevet 7. juli 2023 Kjolen er nydelig😍😍😍 (ikke svar på spørsmålet, og ser at han ikke vil. Men likevel; den var kjempefin!) Anonymkode: 35ffb...587 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #27 Del Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kjolen er nydelig😍😍😍 (ikke svar på spørsmålet, og ser at han ikke vil. Men likevel; den var kjempefin!) Anonymkode: 35ffb...587 Tusen takk!❤️ Ja, jeg synes også den er det. Selv om den er fra 2010. Anonymkode: acd38...751 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #28 Del Skrevet 9. juli 2023 Fin kjole, men jeg ville ikke brukt den igjen. Det kan minne mange av gjestene om forrige bryllup, og man vil jo at det skal være fokus på det paret du er en del av nå, ikke fortiden din med andre menn. Skjønner også hvis mannen din ikke liker tanken på det. Den kjolen valgte du jo da du drømte om bryllup ned en annen, og du kjøpte den med tanke på å gifte deg med eksen. Skjønner godt at han vil at dere skal lage et koselig bryllup hvor dere har gått og planlagt hvordan nettopp dagen deres skal være. Anonymkode: 4d0e8...de7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. juli 2023 #29 Del Skrevet 10. juli 2023 Jada den kan du bruke (trenger jo ikke akkurat si til din nye mann at det var den jeg giftet meg i i 2010) 🙂 ekteskapet skal jo startes med ærlighet men det får da være grenser til ærlighet også 😄 gratulerer forresten 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #30 Del Skrevet 10. juli 2023 Nå har mannen din heldigvis allerede sagt nei, men jeg syns ikke det passer seg å bruke samme kjole med ny mann. Kjolen er også veldig utdatert. Jeg er 30 år, så alle i min omgangskrets har giftet seg de siste årene, og ingen har hatt brudekjole i den stilen. Det er heller ikke slike kjoler som står fremst i brudesalonger o.l. Både stoffet og fasongen ser veldig utdatert ut, så godt du må kjøpe deg ny kjole. Du bør gå for en helt annen stil denne gangen. Anonymkode: 650e8...fc6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #31 Del Skrevet 10. juli 2023 Hvorfor holde på en gammel kjole fra et tidligere forhold egentlig? Selg den, legg pengen e i ny kjole. Anonymkode: a09c7...360 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #32 Del Skrevet 10. juli 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Kjolen er også veldig utdatert. Jeg er 30 år, så alle i min omgangskrets har giftet seg de siste årene, og ingen har hatt brudekjole i den stilen. Det er heller ikke slike kjoler som står fremst i brudesalonger o.l. Både stoffet og fasongen ser veldig utdatert ut, så godt du må kjøpe deg ny kjole. Du bør gå for en helt annen stil denne gangen. Anonymkode: 650e8...fc6 Kommer motepolitiet på inspeksjon og erklærer ekteskapet ugyldig hvis kjolen er utdatert? Anonymkode: b4512...13a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 10. juli 2023 #33 Del Skrevet 10. juli 2023 Det ligger jo en symbolikk i den kjolen, forstår at mannen din sa nei. Ut med det gamle, og inn med det nye! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #34 Del Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor holde på en gammel kjole fra et tidligere forhold egentlig? Selg den, legg pengen e i ny kjole. Anonymkode: a09c7...360 Jeg vet ikke. Prøvde å selge den for mange år siden. Men var nok for optimistisk ift pris. Etter det ble den bare hengende. Jeg synes den er fin. Disse blonde og tyllkjolene som har vært på mote nå er på vei ut. Jeg tror min er langt mer tidløs. Uten at det var årsaken til at jeg lot den bli hengende i skapet altså 😅. Noen som har forslag til en passende pris. Jeg tror den kostet ca 15 000 ny. Men det er jo 13 år siden... Anonymkode: acd38...751 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #35 Del Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Kommer motepolitiet på inspeksjon og erklærer ekteskapet ugyldig hvis kjolen er utdatert? Anonymkode: b4512...13a Neida, men det er jo greit å påpeke hvor utdatert den er når Ts faktisk ønsket å bruke den i et bryllup med ny mann, fordi hun selv syntes den var så fantastisk. Hun fikk sikkert komplimenter for brudekjolen for 13 år siden, men ville neppe fått like mange komplimenter i dag (og da snakker jeg bare om kjolen i seg selv, sett bort fra det faktum at den ville vært gjenbruk fra forrige bryllup). Anonymkode: 650e8...fc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #36 Del Skrevet 10. juli 2023 Enig med mannen der altså 😅 Den kjolen symboliserer jo et liv og kjærlighet ment for en annen. Er for gjenbruk, men der gikk grensen 😅 Anonymkode: 62a50...36b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #37 Del Skrevet 10. juli 2023 Nei, det ville jeg aldri gjort. En starter med blanke ark i nytt ekteskap. Anonymkode: 4cd99...d5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #38 Del Skrevet 11. juli 2023 Kunne ikke fakt meg, veldig spesielt. Anonymkode: cd828...e33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #39 Del Skrevet 11. juli 2023 Gifteringene også da eller? Anonymkode: 2f7b1...25e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #40 Del Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 7.7.2023 den 12.05): Da skal jeg spørre han. Tror helt ærlig ikke han bryr seg så mye 😅. Kanskje jeg kan gjøre om på noen detaljer. En venninne foreslo det. Da blir den jo på en måte litt ny. Anonymkode: acd38...751 Det er en 13 år gammel kjole, jeg husker knapt kjolen venninna mi giftet seg i for to år siden😄 Så om din forlovede syns det er greit, bruk den👍 Anonymkode: 3c95f...826 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå