Gå til innhold

Kjemisk uten blødning

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hatt en kjemisk hvor jeg hadde svak positive i en uke til den var negativ noen få dager før IKM. Ingen blødning men kun bekreftet med negativ test. 

Nå er jeg på CD 44/DPO 25 (normalt 28-30 dagers syklus) og fortsatt ingen tegn til tanten. Er det vanlig å hoppe over mensen etter kjemisk? de aller fleste ser ut til å blø bare noen dager sent.. 

Anonymkode: 19e6e...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du kommer nok ikke til å hoppe over menstruasjon tenker jeg, men før eller siden kommer den. 

Anonymkode: 042d2...c8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hatt en kjemisk hvor jeg hadde svak positive i en uke til den var negativ noen få dager før IKM. Ingen blødning men kun bekreftet med negativ test. 

Nå er jeg på CD 44/DPO 25 (normalt 28-30 dagers syklus) og fortsatt ingen tegn til tanten. Er det vanlig å hoppe over mensen etter kjemisk? de aller fleste ser ut til å blø bare noen dager sent.. 

Mulig det kommer en eggløsning før mens?

Anonymkode: 74388...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da jeg hadde kjemisk var testene svakere og svakere, så negativ en dag før mensen kom dagen etter. 

Anonymkode: 0da72...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 7/6/2023 at 1:07 PM, AnonymBruker said:

Mulig det kommer en eggløsning før mens?

Anonymkode: 74388...228

Kan en få eggløsning etter kjemisk uten blod? Trodde en alltid måtte blø. Kjipt å sitte i limbo når alt en ønsker er å prøve på nytt. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kan en få eggløsning etter kjemisk uten blod? Trodde en alltid måtte blø. Kjipt å sitte i limbo når alt en ønsker er å prøve på nytt. 

Hvis det er kjemisk vil mensen komme og det vil ikke komme enda eggløsning først. Men mulig testene dine var falske og ikke svakt positive ? Bare skygger ?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Man kan ha hatt kjemisk for at så eventuelt syklus blir forskjøvet og ikke noe mensen som kommer like etter, men på ett tidspunkt så vil du blø før en ny eggløsning dukker opp. 

Anonymkode: a7e97...ff5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 hours ago, Laura80 said:

Hvis det er kjemisk vil mensen komme og det vil ikke komme enda eggløsning først. Men mulig testene dine var falske og ikke svakt positive ? Bare skygger ?

Tenkte det. Hadde "sterk nok" rosa strek første dagene så var det bare mindre og mindre til det ble skygge og negativ etter det. Så vet det er en kjemisk. Når jeg tenker meg om så hadde jeg hvit-rosa utflod dagen jeg fikk positiv men ble ikke noe mer enn det. Aldri hatt det før heller. 

Men ja, får vel bare vente på tanta så kommer hun sikkert.. 😕 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...