Cata Skrevet 16. juli 2023 #41 Del Skrevet 16. juli 2023 Selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2023 #42 Del Skrevet 16. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 5.7.2023 den 22.20): Eller frykter du å gå aleine på kino? Anonymkode: 30e55...b35 Null problem å gå alene. Kvinne 43. Anonymkode: 4a1d7...f0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 16. juli 2023 #43 Del Skrevet 16. juli 2023 Jeg gjør masse alene, jeg. Jeg drar på kino, kafé, restaurant, museer, ta seg et glass øl/vin, reiser til andre land, spaferier etc., som en har spart opp til! Det er så gøy å farte rundt i Spania etter den beste Gaspazioen, noe jeg tviler på at jeg ville fått noen med meg på. Som singel i min alder hadde det stått dårlig til om jeg ikke kunne gjøre greier alene. Men jeg måtte lære meg det selv. I starten av ungdomstiden min følte jeg meg klein de to-tre første gangene på kino solo, men så gikk det over. Det beste er når en har hele salen for seg selv, max ti stykker i salen, og en kan slenge beina utover flere seter med popcorn/bacongull. Men det er ingen motsetning i det opp mot å gjøre greier sammen, jeg trives også med å møte venninner/venner på kino, ute etc. Og det å date når en får anledning, tid og overskudd! Jeg har vært helt sjokkert over alle skriver her, så mye morsomt, men nå er det vitterlig ut for godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #44 Del Skrevet 17. juli 2023 Jeg har faktisk ikke vært på kino på mange år nå. Det koster alt for mye, for noe som egentlig ikke er verdt det. Men kommer det en ordentlig bra film på kino, så kunne jeg selvfølgelig ha gått på egen hånd også. Anonymkode: 4a18e...4ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #45 Del Skrevet 17. juli 2023 Synd med mennesker som ikke kan gjøre ting på egenhånd.... Kino, cafe, restaurant, trene, reise+++...... Anonymkode: 55095...d14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #46 Del Skrevet 17. juli 2023 Nei, jeg venter til jeg kan se filmen hjemmefra. Anonymkode: 9b170...42e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #47 Del Skrevet 17. juli 2023 On 7/6/2023 at 9:08 AM, AnonymBruker said: Kan selvfølgelig bare svare for min egen del, men jeg går på kino hovedsakelig av nostalgiske hensyn. Selv om jeg har bedre forhold hjemme så liker jeg kinoformatet såpass godt at jeg gjerne går flere ganger i måneden, gjerne også for å se gamle filmer. Argumentet med at man har alt tilgjengelig hjemme blir litt stusselig. Skulle man aldri gå ut da? Billigere å spise hjemme. Billigere å drikke hjemme. Musikk er bedre hjemme. Film, osv. Skal man sitte inne som en eremitt? Anonymkode: 16b88...53c Helt enig i denne. For meg er det godt å komme meg ut av huset, og på kino er det jo ingen pauser eller distraksjoner (syns folk stort sett er stille og hensynsfulle). Går gjerne alene, men har da spesifikke kinoer i Oslo som jeg syns er hyggeligst, som Vega, Gimle og Vika. Anonymkode: 853a3...9ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå