saltogpepperchips Skrevet 5. juli 2023 #1 Del Skrevet 5. juli 2023 Jeg skal ha oppkjøring om ca. 2 mnd og jeg føler at jeg er en helt elendig sjåfør. Jeg har lappen til mc (a1) så jeg burde jo kunne litt mer enn andre. Jeg klarer alikavel ikke å slutte å overtenke hver gang jeg kjører bil. Kjørelærer legger merke til dette og spør meg hva faen jeg holder på med og hvordan jeg er så dårlig å kjøre når jeg har lappen til mc. Det går helt fint å kjøre mc, jeg legger merke til så å si alt i trafikken og det eneste jeg kan se for meg at jeg gjør dårlig der er at jeg kjører fort på landevei og slikt. Hver gang jeg kjører bil klarer jeg ikke å konsentrere meg ordentlig og alt blir bare mye stress og jeg sitter og gruer meg til hver kjøretime fordi det bare blir mer og mer kjeft hver gang og jeg føler jeg bare blir dårligere. Jeg hakke peiling hva jeg skal gjøre nå, jeg kjenner jeg blir kvalm bare av å tenke på oppkjøring eller flere kjøretimer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hraff Skrevet 5. juli 2023 #2 Del Skrevet 5. juli 2023 Det eneste som hjelper er mengdetrening. Kjør mye mer med foreldre (eller hvem du bruker). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinte-my Skrevet 5. juli 2023 #3 Del Skrevet 5. juli 2023 Mengdetrening. Men du har ikke vurdert å bytte kjørelærer? Syntes å lese at læreren tilfører et stressmoment med kjeft? Ingenting som tilsier at du må fortsette med samme lærer om denne ikke klarer å lære deg noe, men bare stresser deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #4 Del Skrevet 5. juli 2023 saltogpepperchips skrev (1 time siden): Jeg skal ha oppkjøring om ca. 2 mnd og jeg føler at jeg er en helt elendig sjåfør. Jeg har lappen til mc (a1) så jeg burde jo kunne litt mer enn andre. Jeg klarer alikavel ikke å slutte å overtenke hver gang jeg kjører bil. Kjørelærer legger merke til dette og spør meg hva faen jeg holder på med og hvordan jeg er så dårlig å kjøre når jeg har lappen til mc. Det går helt fint å kjøre mc, jeg legger merke til så å si alt i trafikken og det eneste jeg kan se for meg at jeg gjør dårlig der er at jeg kjører fort på landevei og slikt. Hver gang jeg kjører bil klarer jeg ikke å konsentrere meg ordentlig og alt blir bare mye stress og jeg sitter og gruer meg til hver kjøretime fordi det bare blir mer og mer kjeft hver gang og jeg føler jeg bare blir dårligere. Jeg hakke peiling hva jeg skal gjøre nå, jeg kjenner jeg blir kvalm bare av å tenke på oppkjøring eller flere kjøretimer. Jeg hadde byttet kjørelærer. Det hjelper mye å ha noen som er mer avslappet og kjefting bare bryter deg ned. Anonymkode: 09784...052 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå