Vera Skrevet 2. juli 2023 #21 Del Skrevet 2. juli 2023 CC-cowboys - Kanskje du behøver noen Erik Bye - Vår beste dag Dumdum Boys - Stjernesludd, Tyven Tyven Jan Teigen - Det vakreste Vamp - Takk ska du ha Når Ole Paus sang «Masken»… ..de jeg kommer på i farten 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aeris Skrevet 2. juli 2023 #22 Del Skrevet 2. juli 2023 Bjørn Eidsvåg - Ein fin liten blome Jeg er ikke religiøs, men den ble synget i pappas begravelse også. Ble rørende ✨ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 2. juli 2023 #23 Del Skrevet 2. juli 2023 Skyfri himmel - Bjørn Eidsvåg Tirn a noir - Vamp Min første kjærlighet- Jahn Teigen De nære ting - vet ikke hvem som har skrevet den, den er sunget av flere - det er den fineste og beste sangen jeg vet om. Ble sunget den som nattasang da jeg var liten og har gjort det for mine barn også. Det er flere på listen, men det er de jeg kom på akkurat nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #24 Del Skrevet 2. juli 2023 Hjerteknuser-Kaizers orchestra Det fine vi hadd sammen-DDE Mitt lille land- Ole Paus Engler i sneen- Anne Grethe Praus Anonymkode: 24fda...499 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #25 Del Skrevet 2. juli 2023 DDE faktisk med det fine vi hadd sammen.. Anonymkode: 6ed60...972 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leeloo Skrevet 2. juli 2023 #26 Del Skrevet 2. juli 2023 Det er en cover, men jeg griner alltid av Frida Ånneviks oversettelse «17 år» (Seventeen). «Til ungdommen» knytter jeg så til Utøya at jeg nesten ikke kan høre den. Kjempeviseslåtten er et pianostykke jeg får tårer i øynene av fordi den beskriver norsk motstandsbevegelse under krigen. Ellers er masse flotte sanger nevnt over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #27 Del Skrevet 3. juli 2023 Vuggevise (noen kommer, noen går)- Jens Gundersen Den store dagen- Benny Borg Anonymkode: aa00d...95d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #28 Del Skrevet 3. juli 2023 "Himmelhøge sti" med Elle Melle. "Morer" med Svein Tang Wa. Anonymkode: 4bc64...80c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honningmor Skrevet 3. juli 2023 #29 Del Skrevet 3. juli 2023 Cancan - fortell meg alle ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #30 Del Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 2.7.2023 den 19.31): Vi lovar. Av Eva W. Skram😭 Anonymkode: 4585a...a9e Fin, men det eneste som er hennes er vel oversettelsen. Anonymkode: 4d0e2...8ca 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #31 Del Skrevet 3. juli 2023 Alt jeg ønsker meg - Anna-Lisa Kumoji Den er fra en Disney film jeg ikke har sett, likevel griner jeg hver gang jeg hører den.🙈 Anonymkode: de0e2...5c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #32 Del Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fin, men det eneste som er hennes er vel oversettelsen. Anonymkode: 4d0e2...8ca Det visste jeg ikke. Hvem har orginalen? Anonymkode: 4585a...a9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 3. juli 2023 #33 Del Skrevet 3. juli 2023 Jeg vet ikke om jeg vil si den vakreste for meg personlig, men jeg ble veldig rørt og tankefull da en jeg kjenner var i en begravelse hvor henda i været ble spilt fordi det var favorittsangen til en ung kvinne som døde av kreft. Da jeg googlet teksten, ble jeg rørt fordi jeg tenker at det handler sånn om det hun hadde levd i de siste årene sine og en lengsel å bli frisk og takknemlig for at man enn så lenge lever, særlig akkurat dette gjorde inntrykk: Jeg skulle løftet henda i været vært fri Sluppet alt jeg lever i Jeg skulle stått med henda i været vært fri Og blitt stående for alltid Det skulle vært mørkt og passe kaldt Jeg skulle vært alene På vei ned til livet og dere Det skulle vært som i en film med tomme gater uten folk i Helt til jeg kom fram til døra jeg skulle inn i Det var der og bare der man skulle være Kjente og fjerne og kjære Snille og slemme og kule og sære Samma hvem du er man er hjemme der Der tiden står stille hvis du vil det Der alt er bedre med litt promille Der ingenting er ille Det skulle vært for mange der for høylydt for mye klær Jeg skulle lukket øynene stoppet opp og blitt der Jeg skulle løftet henda i været vært fri Sluppet alt jeg lever i Jeg skulle stått med henda i været vært fri Og blitt stående for alltid Det skulle vært vondt skulle vært sant skulle vært rent det skulle vært bra Det skulle ikke bli sent det skulle bli en ny dag Hodet skulle flyttet seg vekk fra meg Og hjertet skulle banket i takt med alle andres Det skulle ikke finnes tanker igjen Jeg skulle vært nær alle andre der Jeg skulle vært den som nekter å gå selv om lyset slås på Sistemann ut sistemann hjem men førstemann ut igjen Jeg skulle stått med henda i været vært fri Sluppet alt jeg lever i Jeg skulle stått med henda i været vært fri Og blitt stående for alltid Jeg skulle stått med henda i været vært fri Sluppet alt jeg lever i Jeg skulle stått med henda i været vært fri Og blitt stående for alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 3. juli 2023 #34 Del Skrevet 3. juli 2023 Det er én sang som jeg alltid gråter av og det er Vi lovar, både i svensk og norsk versjon. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #35 Del Skrevet 3. juli 2023 Floden-emma steinbakken Some die young-lileh Anonymkode: 8a760...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #36 Del Skrevet 3. juli 2023 Alt eg såg - Sigvart Dagsland. Trodde i alle år at det var en religiøs sang, og "alt han såg" som han "såg samen med deg" var om Jesus. Men så har jeg forstått at han skrev den til søsteren, fra hennes synspunkt, dagen etter hun mistet mannen sin. Den ble finere for meg da. Anonymkode: bc4da...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #37 Del Skrevet 3. juli 2023 Den fyrste song - Herborg Kråkevik Anonymkode: d3e67...6ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #38 Del Skrevet 3. juli 2023 Ingrid Olava - De nære ting Anonymkode: f2aa4...c6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #39 Del Skrevet 3. juli 2023 Hellbillies - den finast eg veit Anonymkode: bbe2a...ee5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. juli 2023 #40 Del Skrevet 6. juli 2023 Vanskelig å bare plukke en, men denne er en av en håndfull som betyr litt ekstra for meg i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå