elskersommer Skrevet 29. juni 2023 #41 Skrevet 29. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nav Anonymkode: c3daf...36a Jeg er sjokkert over hvor mange unge som starter voksenlivet på NAV. Foreldre spør på diverse nav sider på Facebook om hva barna på 18-20 år har rett på av Nav.. å sier man at de må ta seg jobb så er det hundre unnskyldninger fra mor/far.. det er for slitsomt,får seg ikke jobb,kan ikke ta hvilken som helst jobb,kommer seg ikke på jobb pga lite busstilbud osv 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #42 Skrevet 29. juni 2023 Hadde tatt en samtale til, deretter sluttet å vekke osv, og latt han ta jo konsekvensene. Er han vant til å stå opp selv? Stå opp med hjelp fra vekkerklokke og at ikke mor/far vekker hver dag? Eller er det først nå han må ta ansvar for det selv? Anonymkode: 13633...d50
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #43 Skrevet 29. juni 2023 Her er ungen inneforstått med at jeg maser helt til ungen gjør det som skal gjøres. Og hun liker ikke at jeg maser, jeg liker ikke å mase. Og ja, til tider blir jeg forbanna fordi jeg må mase. Og hun blir sint på meg når jeg maser. Hun vet at når hun gjør oppgavene sine, blir det heller ikke mas. Ergo er det smartest å gjøre oppgavene sine. Anonymkode: 58dd2...e8c
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #44 Skrevet 29. juni 2023 elskersommer skrev (2 timer siden): Men da må dere heller ikke gi 5 øre i lommepenger. Takk og pris har jeg ei datter på nå 19 år som har 3 jobber i fritiden.. å hun studerer også på høyskole i tillegg Jeg hadde derimot ikke synes 3 jobber var bra men vi er forskjellige Anonymkode: fb87f...8cf
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #45 Skrevet 29. juni 2023 Si fra til ham at fra nå av er han så voksen at han må lære å ta ansvar selv. Dvs at du kommer ikke lenger til å vekke ham, og hvis hans oppførsel gjør at han får sparken så vil han ikke få penger av deg. Anonymkode: d5ac1...9a3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #46 Skrevet 29. juni 2023 3 hours ago, elskersommer said: Takk og pris har jeg ei datter på nå 19 år som har 3 jobber i fritiden.. å hun studerer også på høyskole i tillegg Dette er faktisk ikke noe å skryte av. Det er oppskriften på "Flink pike"-syndromet og å brenne seg ut. Anonymkode: d5ac1...9a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå