Gå til innhold

Kan noen se på denne relasjonen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som har klarsynte evner, eller dere som legge tarotkort, hadde dere kunnet se på denne relasjonen? Jeg har en nabo det alltid er så hyggelig å bli stående å prate med. Litt yngre enn meg, tror jeg. Han har veldig varme, nydelige øyne, og en veldig sjarmerende dialekt. Han virker som en tvers gjennom god person. Jeg smiler fra øre til øre hver gang jeg snakker med han, og kjenner på kribling🥰 Kan noen se om han kan være interessert i meg? Om han har tenkt tanken? Blir veldig glad for svar😊

Anonymkode: 55bdb...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg la noen kort for deg, jeg har vært treffsikker før, så hør litt på meg.

Denne fyren er klar for å snart stifte familie og få et fotballag av unger med deg, han ser deg i fremtiden sin og har satt deg veldig på pidestall. Han lar seg rive med følelsene, rådet til deg her er å sette alle bremsene på og fordele galskapen/lidenskapen, og spørre deg selv hva du vil og ikke la deg rive med ham. For han drømmer om mye med deg, han er høyt oppe og lavt nede når det går ned, så du må være de  balanserte og holde igjen og være fornuftig her. 

Anonymkode: d1abf...137

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal du høre! Kortene mine og evnene mine sier at denne mannen helt klart er hodestups forelsket i deg. Jeg vil anbefale at du er ærlig om dine følelser ovenfor ham. Gjerne neste fullmåne, 3. juli. Dersom du gjør dette, er det svært liten sannsynlighet for at noe vil gå galt. Men ikke vent lenger enn til neste fullmåne!

Anonymkode: 6a858...91f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hør på de over som tuller med deg! 

jeg kan legge kort på deg i morgen, men får ett klart intuitivt ja på denne situasjonen. Du har ingen ting å tape på å gi det ett forsøk. Neste gang dere prater sammen, spør om han vil ha en kopp kaffe eller noe

Anonymkode: bc6eb...27d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

jeg kan legge kort på deg i morgen, men får ett klart intuitivt ja på denne situasjonen. Du har ingen ting å tape på å gi det ett forsøk. Neste gang dere prater sammen, spør om han vil ha en kopp kaffe eller noe

Jeg tuller ikke med ts, har lagt kort i mange år og det er hva jeg ser. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Tusen hjertelig takk for at du vil legge kort i morgen, det setter jeg veldig stor pris på! ❤️ og ekstra stas at du intuitivt får et klart ja!! 😃❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg la noen kort for deg, jeg har vært treffsikker før, så hør litt på meg.

Denne fyren er klar for å snart stifte familie og få et fotballag av unger med deg, han ser deg i fremtiden sin og har satt deg veldig på pidestall. Han lar seg rive med følelsene, rådet til deg her er å sette alle bremsene på og fordele galskapen/lidenskapen, og spørre deg selv hva du vil og ikke la deg rive med ham. For han drømmer om mye med deg, han er høyt oppe og lavt nede når det går ned, så du må være de  balanserte og holde igjen og være fornuftig her. 

Jeg ble umiddelbart usikker på om du tuller her eller ei, og den følelsen ble styrket når personen under skrev at jeg ikke skulle høre på dere som tullet over her. Men jeg svarer deg som om du er seriøs, for det kan det selvfølgelig hende du er😊

Kan godt hende han er klar til å stifte familie, han er i den alderen, men da blir det ikke med meg. Det er nok helt feil at han setter meg på en pidestall, for vi kjenner hverandre som sagt bare på smalltalk-stadiet. Men vi smiler alltid varmt til hverandre☺️ Ser ikke for meg at vi er der at han drømmer om meg, men lurte på om det kunne være noe begynnende håpefullt der, om han kjenner på noe av den samme kriblingen som jeg gjør, og om han har tenkt tanken på mulighet «oss to«?

Aner ingenting om hans mentale tilstand, om det stemmer at han er høyt oppe og langt nede, og at jeg derfor må sette på bremsene osv.

Vær så snill, hvis du kødder med alt du skrev, kan du si det, og la være å fortsette spøken? ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg ble umiddelbart usikker på om du tuller her eller ei, og den følelsen ble styrket når personen under skrev at jeg ikke skulle høre på dere som tullet over her. Men jeg svarer deg som om du er seriøs, for det kan det selvfølgelig hende du er😊

Kan godt hende han er klar til å stifte familie, han er i den alderen, men da blir det ikke med meg. Det er nok helt feil at han setter meg på en pidestall, for vi kjenner hverandre som sagt bare på smalltalk-stadiet. Men vi smiler alltid varmt til hverandre☺️ Ser ikke for meg at vi er der at han drømmer om meg, men lurte på om det kunne være noe begynnende håpefullt der, om han kjenner på noe av den samme kriblingen som jeg gjør, og om han har tenkt tanken på mulighet «oss to«?

Aner ingenting om hans mentale tilstand, om det stemmer at han er høyt oppe og langt nede, og at jeg derfor må sette på bremsene osv.

Vær så snill, hvis du kødder med alt du skrev, kan du si det, og la være å fortsette spøken? ❤️

Nei jeg tuller ikke, han er den typen som brenner sterkt veldig fort, selv om dere bare smiler til hverandre og småprater litt så er han enormt betatt, han har satt deg svært høyt, så om dere velger å bli bedre kjent så er det du som må holde i bremsene og tøylene ellers ender dere fort som et par der alt skjer i rekordfart. Og det blir ikke bra. Han er svært lidenskapelig og følsom men klarer ikke helt å porsjonere det ut. 

Om du velger å tro at jeg tuller så er det opp til deg, jeg gjør ikke det, om du blir bedre kjent med fyren og han er hardt og fort på, så husk denne tråden og bare kjenn etter magefølelsen, det vil hjelpe deg. :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Nei jeg tuller ikke, han er den typen som brenner sterkt veldig fort, selv om dere bare smiler til hverandre og småprater litt så er han enormt betatt, han har satt deg svært høyt, så om dere velger å bli bedre kjent så er det du som må holde i bremsene og tøylene ellers ender dere fort som et par der alt skjer i rekordfart. Og det blir ikke bra. Han er svært lidenskapelig og følsom men klarer ikke helt å porsjonere det ut. 

Om du velger å tro at jeg tuller så er det opp til deg, jeg gjør ikke det, om du blir bedre kjent med fyren og han er hardt og fort på, så husk denne tråden og bare kjenn etter magefølelsen, det vil hjelpe deg. :)

Tusen takk❤️ Nå føler jeg ikke at du tuller lenger. Man kan aldri vite helt, for det er mange som tuller med sånne spørsmål som dette her inne.

Men nå forstod jeg bedre hva du mente. Jeg ønsker ikke at noe skal gå fort i svingene, uansett hvem jeg hadde datet, jeg trenger å ta det med ro, og la ting gradvis vokse frem, både følelser og trygghetsfølelsen på hverandre. Sånn sett er det helt riktig at jeg ville bremset dersom han kjører på for fullt. Føler du vi kan være bra for hverandre? Og ikke bare en liten stund før alt rakner, men på lengre sikt? Vi har helt ulike hobbyer og jobber/lidenskap, men jeg føler han er så varmt og god, en sånn helt spesiell sjel🥰 Ser du noe mer rundt dette? ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.6.2023 den 22.29):

eg kan legge kort på deg i morgen, men får ett klart intuitivt ja på denne situasjonen. Du har ingen ting å tape på å gi det ett forsøk. Neste gang dere prater sammen, spør om han vil ha en kopp kaffe eller noe

Hei igjen! Det høres ut som du har skikkelig god intuisjon😊 Jeg bare lurte på; når du legger kort på denne situasjonen (når du har tid), hadde du samtidig kunnet sett på en annen relasjon? Det er en venn gjennom mange år som har vist interesse. Han er snill og ordentlig, har alt på stell, vi snakker bra sammen og trives godt sammen, men jeg har, foreløpig iallefall, ikke forelska-følelser. Hadde du kunnet se på om dette kunne vært riktig for meg likevel, om følelsene ville ha kommet, og om han er oppriktig interessert? Blir veldig glad for hjelpen❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...