AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #1 Del Skrevet 26. juni 2023 J+S, kan vi være rette for hverandre? Kan noen trekke kort på denne relasjonen, eller bruke klarsyn/ intuitive evner? Tusen takk til den som vil svare❤️ Anonymkode: df204...04d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmm1 Skrevet 26. juni 2023 #2 Del Skrevet 26. juni 2023 Jeg har nå kastet kortene mine og sett i spåkulen. Det som bekymrer meg er at du ikke kan si hele navnet eller hvem som har hvilket kjønn- Men jeg har gjort mitt beste for å se i fremtiden. Er J et jentenavn og det ikke inneholder bokstavene O,G og X, spår jeg at du kommer til å ha et fruktfylt liv med flere barn. Er J et guttenavn og det ikke inneholder bokstavene S, K, Og Q ser det ut til at det blir et karriere fylt liv med mye penger. Er S et jentenavn og det ikke inneholder bokstavene E, R og W så spår jeg et ensomt liv, er utroskap og mye hat. Er S et guttenavn og det ikke inneholder bokstavene E, I og L. Så er det vanskelig å si noe uten ytterlige bokstaver og fødselsdato, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #3 Del Skrevet 26. juni 2023 Hmmm1 skrev (13 minutter siden): Jeg har nå kastet kortene mine og sett i spåkulen. Det som bekymrer meg er at du ikke kan si hele navnet eller hvem som har hvilket kjønn- Men jeg har gjort mitt beste for å se i fremtiden. Er J et jentenavn og det ikke inneholder bokstavene O,G og X, spår jeg at du kommer til å ha et fruktfylt liv med flere barn. Er J et guttenavn og det ikke inneholder bokstavene S, K, Og Q ser det ut til at det blir et karriere fylt liv med mye penger. Er S et jentenavn og det ikke inneholder bokstavene E, R og W så spår jeg et ensomt liv, er utroskap og mye hat. Er S et guttenavn og det ikke inneholder bokstavene E, I og L. Så er det vanskelig å si noe uten ytterlige bokstaver og fødselsdato, Morsom du.. Anonymkode: df204...04d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå