Gjest hønemor94 Skrevet 26. juni 2023 #1 Del Skrevet 26. juni 2023 Hei. Har tatt eggløsningstestene fra clearblue som viser 4 fruktbare dager. Har har hatt blinkende smilefjes de 3 siste dagene, og nå fikk jeg er fast smilefjes. Betyr det at eggløsning allerede har skjedd eller at det kommer til å skje innen dette døgnet? Når burde jeg ha sex? Tok for morro skyld en sånn vanelig strimmel test i går kveld, og den var helt utrolig negativ! Skjønner ingenting av dette? Disse fra clearblue har jeg tatt hver morgen som det sto at man skulle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hønemor94 Skrevet 26. juni 2023 #2 Del Skrevet 26. juni 2023 Blir litt stresset fordi jeg ikke får sett mannen min før sent i kveld, drar på jobb nå. det er ikke for sent i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #3 Del Skrevet 26. juni 2023 De fleste eggløsningstester (Jeg antar alle) måler stigning i et spesielt hormon, som når en topp rett før eggløsning (1-2 dager før). Du har derfor ikke hatt eggløsning ennå Man er derfor aller mest fruktbar fra ca når du får positiv test, og til 2-ish dager senere. (Og ikke så mye etter dette, for sædcellene overlever mange dager så man kan være fruktbar tidligere, men eggcella lever bare ca 1 døgn etter eggløsning). Så sent i kveld bør være godt innenfor fruktbart vindu, i morgen også, gjerne begge deler Anonymkode: a83e9...3fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hønemor94 Skrevet 26. juni 2023 #4 Del Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): De fleste eggløsningstester (Jeg antar alle) måler stigning i et spesielt hormon, som når en topp rett før eggløsning (1-2 dager før). Du har derfor ikke hatt eggløsning ennå Man er derfor aller mest fruktbar fra ca når du får positiv test, og til 2-ish dager senere. (Og ikke så mye etter dette, for sædcellene overlever mange dager så man kan være fruktbar tidligere, men eggcella lever bare ca 1 døgn etter eggløsning). Så sent i kveld bør være godt innenfor fruktbart vindu, i morgen også, gjerne begge deler Anonymkode: a83e9...3fe Tusen takk😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 26. juni 2023 #5 Del Skrevet 26. juni 2023 Husk også at positive eggløsning tester betyr at du kan få eggløsning... ikke at det vil skje. Og om du har pcos kan disse gi falsk positiv. Har du normalt syklus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hønemor94 Skrevet 26. juni 2023 #6 Del Skrevet 26. juni 2023 Sofakona skrev (33 minutter siden): Husk også at positive eggløsning tester betyr at du kan få eggløsning... ikke at det vil skje. Og om du har pcos kan disse gi falsk positiv. Har du normalt syklus? Skjønner. Jeg har hatt 3 sykluser etter jeg sluttet med mini pille. Den første var 29 dager, og den neste var 24 dager. Så usikker på om det er normalt. Hva er pcos? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 26. juni 2023 #7 Del Skrevet 26. juni 2023 El skjer da innen 1-2 dager etter du fikk fast smilefjes. Som regel er andre eltester positive først samme dag (etter dagen før) el, dvs cb sine viser seg positive som regel litt før andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå