AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #1 Del Skrevet 24. juni 2023 Ny på HBO her! Går det an å velge vekk titlar på HBO? Slik at ein slepp å få dei opp som forslag? Eg blir nesten litt stressa av å bli ousha på Sex and the City og andre ting som eg absolutt ikkje har interesse av? Og går det an å "unlike" noko? Anonymkode: 491c4...545 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #2 Del Skrevet 25. juni 2023 Skal eg ta det som et nei? TS 😅 Anonymkode: 491c4...545 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #3 Del Skrevet 25. juni 2023 Tror ikke det. Men mener at også hbo forsøker å foreslå serier som ligner på det du allerede har sett. Så etter et par-tre sesonger action/horror tror jeg du får mye sjeldnere forslag om romantisk komedie. Anonymkode: 201d6...483 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #4 Del Skrevet 26. juni 2023 Nei, hbo har ingen mulighet for å "unlike" eller si ikke interessert, enn så lenge... Anonymkode: 2f3ba...cf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #5 Del Skrevet 29. juni 2023 On 6/24/2023 at 11:39 PM, AnonymBruker said: Ny på HBO her! Går det an å velge vekk titlar på HBO? Slik at ein slepp å få dei opp som forslag? Eg blir nesten litt stressa av å bli ousha på Sex and the City og andre ting som eg absolutt ikkje har interesse av? Og går det an å "unlike" noko? Anonymkode: 491c4...545 Da ser du nok noe i samme gate som Sex in the City da Anonymkode: 6351d...49a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå