AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #1 Del Skrevet 21. juni 2023 Jeg har normalt en syklus på 28 dager, den kan variere fra 26-30. Nå er jeg på syklusdag 31 og ingen mensen. Jeg hadde sex på CD12 og CD14. Jeg tok en graviditetstest som var negativ på CD28. Siden jeg ikke har mensen (og heller ingen spotting som jeg pleier å ha 2-3 dager før mensen), kan jeg være gravid? Burde ikke det slått ut på testen da? Ps: jeg er i utlandet, har ikke tester med meg, kan ikke teste på nytt før til helgen. Anonymkode: 608a2...eb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #2 Del Skrevet 21. juni 2023 Avhengig v alder, så er det ca 25% sjanse for at du er gravid. Annet kan ikke sies ut i fra informasjonen din. Vet og test på nytt et par uker etter uteblitt mens Anonymkode: f7ebc...6f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #3 Del Skrevet 21. juni 2023 Jeg testet negativt fire dager på rad, mensen var fem dager sen, jeg var gravid. Hvor i utlandet har de ikke graviditetstester? Anonymkode: f624c...14a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 21. juni 2023 #4 Del Skrevet 21. juni 2023 Stress... medesiner..en rar syklus.. syklus uten eggløsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #5 Del Skrevet 21. juni 2023 Forsinket eggløsning. Før eller senere får du mensen, eller positiv test. Eller medisiner for å kickstarte syklusen igjen om det henger seg helt. Anonymkode: d2d73...528 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå