AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #1 Del Skrevet 20. juni 2023 Har de siste dagene testet med eggløsningsstrimler. I dag så den endelig positiv ut og tenkte å dobbelsjekke med cb digital eggløsningstest. På første test med den digitale (samme dag som positiv strimmel) fikk den fast smilefjes. Men har nå lest at man burde testet flere dager i forveien med digital og ikke kan stole på fast smiley som aller første svar. Hva tenker dere? Anonymkode: b6f1c...35e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladekosmos Skrevet 20. juni 2023 #2 Del Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Har de siste dagene testet med eggløsningsstrimler. I dag så den endelig positiv ut og tenkte å dobbelsjekke med cb digital eggløsningstest. På første test med den digitale (samme dag som positiv strimmel) fikk den fast smilefjes. Men har nå lest at man burde testet flere dager i forveien med digital og ikke kan stole på fast smiley som aller første svar. Hva tenker dere? Anonymkode: b6f1c...35e Jeg kan ikke helt stole på de selv om jeg tester i noen dager. Har opplevd falsk positiv EL-test flere ganger, og da er den med clearblue digital… det som viser det sikreste for min del er billige strimmeltester 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 20. juni 2023 #3 Del Skrevet 20. juni 2023 Pluss en positiv test viser bare at du kan få eggløsning... ikke at det vil skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #4 Del Skrevet 21. juni 2023 Jeg bruker strimler de første dagene av testing for å se etter noe økning i hormon og digital 2-3 dager. Får som regel 2 utslag på digital test, også helt negative tester dagen etter. Men viktig å huske at selv om man får utslag på eggløsningstest så betyr ikke det at kroppen slipper egget, bare at hormonet stiger og at kroppen forsøker å slippe egget. Man kan altså ha utslag uten at eggløsning faktisk skjer. Anonymkode: a5f1d...96b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå