AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #21 Del Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Islan er en utrolig fleksibel religion, da, med massevis av snarveier og smarte løsninger. Man skal for eksempel ikke ha sex før ekteskap, likevel er det en kjent sak at flere kjente islamister inngår et slags liksomekteskap før de skal ha sex, og så skilles de dagen etter. Da har man ikke syndet... Eller de skal ikke drikke alkohol, men så er det visst greit like vel i enkelte tilfeller. Så hvis man vil eie sin egen bolig er jeg sikker på at det finnes et smutthull for det også, dersom man er avhengig av å ta opp lån. Anonymkode: 33421...b65 Hahaahahaah som muslim må jeg si du tok kaka her. Ja det er absolutt sant som du sier. Men nå.må.du ikke børste oss alle under en og samma kam også da.. Anonymkode: a133a...384 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #22 Del Skrevet 20. juni 2023 Håper virkelig ikke de får lån her i Norge uten å betale renter. Det er ikke muslimske lover som gjelder i dette landet . Er vel derfor mange av dem leier bolig. Tror jeg og skal si til banken at jeg ønsker å ta opp et rentefritt boliglån😀. Anonymkode: fc0c9...adf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #23 Del Skrevet 20. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hahaahahaah som muslim må jeg si du tok kaka her. Ja det er absolutt sant som du sier. Men nå.må.du ikke børste oss alle under en og samma kam også da.. Anonymkode: a133a...384 Så du har aldri hørt om mut’a? Anonymkode: 0dd99...b80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #24 Del Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvor får man lån uten rente? Anonymkode: 33421...b65 Er ikke egentlig rentefritT, er mer som ett fastrente lån Anonymkode: 0dd99...b80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #25 Del Skrevet 21. juni 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ts. Nå kjenner jeg ikke så mye til om islam, men syntes dette hørtes ganske hyklersk ut, spør du meg. Anonymkode: 03e41...06f Ja, det er en eldgammel religion, selvfølgelig er det mye hykleri og smutthull. Alle religioner/religiøse gjør det samme. Når så du sist en kristen overholde Bibelens matpåbud? Nei, de later som om Jesus opphevde de gamle reglene i GT, noe han spesifikt sa han ikke ville gjøre. Den Norske Kirke vier homofile til tross for at Bibelen er meget klar på at homofili er synd. Det er sånne ting som skjer når tiilhengerne av religionen er mer opplyste enn dem som skreiv de religiøse bøkene, men fremdeles vil være tilhengere. Anonymkode: 71349...78a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 22. juni 2023 #26 Del Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 20.6.2023 den 11.45): Det er lov for muslimer å ta opp lån. Bare ikke med rente. Så muslimer som skal kjøpe hus tar opp lån men dropper rentene. Er ikke verre enn det. Anonymkode: 46fea...519 Gjelder det andre veien også eller ? sparekonto uten rente ? kun rente ved fordeler og ingen rente ved ulemper ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 22. juni 2023 #27 Del Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 20.6.2023 den 11.59): Islan er en utrolig fleksibel religion, da, med massevis av snarveier og smarte løsninger. Man skal for eksempel ikke ha sex før ekteskap, likevel er det en kjent sak at flere kjente islamister inngår et slags liksomekteskap før de skal ha sex, og så skilles de dagen etter. Da har man ikke syndet... Eller de skal ikke drikke alkohol, men så er det visst greit like vel i enkelte tilfeller. Så hvis man vil eie sin egen bolig er jeg sikker på at det finnes et smutthull for det også, dersom man er avhengig av å ta opp lån. Anonymkode: 33421...b65 Ikke sex før ekteskapet så løper den del av disse rundt og voldtar også husker en historie om ei som het Beate helt forferdelig sak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #28 Del Skrevet 22. juni 2023 20 hours ago, Maskinfører said: Ikke sex før ekteskapet så løper den del av disse rundt og voldtar også husker en historie om ei som het Beate helt forferdelig sak Dette gjelder kristne også Anonymkode: ef7f6...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #29 Del Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 20.6.2023 den 12.07): Ts. Nå kjenner jeg ikke så mye til om islam, men syntes dette hørtes ganske hyklersk ut, spør du meg. Anonymkode: 03e41...06f Jeg elsker at du ikke kjenner så mye til religionen, men velger å tro på en random som tydeligvis har en agenda på nettet for å bli opplyst. Anonymkode: bf7d4...3be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #30 Del Skrevet 22. juni 2023 Gjelder det også renter på egne sparekontoer?. Anonymkode: ecf0f...7e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 22. juni 2023 #31 Del Skrevet 22. juni 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 20.6.2023 den 12.06): Låneinstitusjoner som spesialiserer seg på dette. Istedenfor renter betaler man årsavgifter og gebyrer og alt man ikke kaller rente, slik at kostnadene blir de samme. Anonymkode: 8e5a7...55d Jeg tror dette er vanlig i muslimske banker og låneinstitusjoner. De aller fleste mislimer i Norge er nok -av pragmatiske grunner- helt vanlige kunder i DNB og Nordea. Endret 23. juni 2023 av Snok1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 22. juni 2023 #32 Del Skrevet 22. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 21.6.2023 den 3.00): Ja, det er en eldgammel religion, Den er vel ca 500 år yngre enn kristendommen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 23. juni 2023 #33 Del Skrevet 23. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Gjelder det også renter på egne sparekontoer?. Anonymkode: ecf0f...7e1 Tviler på det da disse som regel er griske som faen hvem er det som driver med bruktbil salg ? opplevd 3 av disse og klager ble aldri besvart de svarte ikke en gang forbrukertvistutvalget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #34 Del Skrevet 23. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 20.6.2023 den 12.07): Ts. Nå kjenner jeg ikke så mye til om islam, men syntes dette hørtes ganske hyklersk ut, spør du meg. Anonymkode: 03e41...06f Men det er jo sant. F.eks med svin så er det ikke haram hvis en ikke vet at det er svin. Så da er det bare å droppe å lese på pakka, så "vet de ikke" at det er svin.... Anonymkode: 8abc6...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå