AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #1 Del Skrevet 18. juni 2023 Hvordan beskytter man seg mot at noen stjeler ens energi spirituelt? At noen stjeler identiteten ens energimessig, og andre utgir seg for å være den personen og prøver å få sjebnen til personen ved å maskere seg i energi til en annen? Hva skjer egentlig da? For den som stjeler, og den som blir stjelt ifra? Anonymkode: 13060...991 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 18. juni 2023 #2 Del Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvordan beskytter man seg mot at noen stjeler ens energi spirituelt? At noen stjeler identiteten ens energimessig, og andre utgir seg for å være den personen og prøver å få sjebnen til personen ved å maskere seg i energi til en annen? Hva skjer egentlig da? For den som stjeler, og den som blir stjelt ifra? Anonymkode: 13060...991 Hvor fikk du den tanken fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #3 Del Skrevet 18. juni 2023 Lawyam skrev (22 minutter siden): Hvor fikk du den tanken fra? Jeg hadde en ektefølt drøm og måtte spørre Anonymkode: 13060...991 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 18. juni 2023 #4 Del Skrevet 18. juni 2023 Glem den. Det er ikke en reell problemstilling. Det er på sitt verste et marerittt. Som drøm kan den kub bety at du føler deg kvært av noen som du føler skal kontrollere deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #5 Del Skrevet 18. juni 2023 Det er bare fantasi det du skriver. Mennesker har ikke en unik "spirituell energi" som det går an å stjele. Spirituell identitet, skjebne, personlig energi..dette er ikke virkelige konsepter. Så slapp helt av Anonymkode: 7b6f3...01d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 18. juni 2023 #6 Del Skrevet 18. juni 2023 Ingen har noen spesiell "energi". De har adferd. Noen typer adferd er utmattende. Vi trenger ikke å ha noe med dem som oppfører seg energisugende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #7 Del Skrevet 18. juni 2023 Det du kan gjøre er å : Feks be til Gud eller en engel om hjelp til å beskytte deg mot dette. Vet ikke om det er innbilning eller hva det er, men da kjenner jeg meg mye bedre. Feks om noen er sinte på meg og jeg vil ha litt fred fra den "følelsen" av at de er sure. Du kan også se for deg at du er inne i et slags egg, og at det renner gylden maling nedover egget som er rundt deg. Dette er visualiseringsøvelser som kan hjelpe litt. Anonymkode: 9366f...dfb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #8 Del Skrevet 18. juni 2023 Energivampyrer er et ekte fenomen, dessverre. Jeg har funnet mest artikler på engelsk om dette, TS. Google det på engelsk, og du vil få mange gode råd ☺️ Anonymkode: 8bd65...9b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #9 Del Skrevet 18. juni 2023 Jeg aner virkelig ikke hva du mener, Kanskje du kan kjøpe noen krystaller eller noe? Anonymkode: 1e193...1e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå