Gå til innhold

Hva tenker du om brukere som skriver innlegg med alternativ skrifttype og størrelse?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva tenker du om brukere som skriver innlegg med alternativ skrifttype og størrelse?

Jeg bare lurer. 

Anonymkode: f57b2...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ofte er det et tegn på at de har klippet og limt en mening fra noen andre, fordi de ikke klarer å formulere en selv.

Anonymkode: 54bf8...942

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanvittig irriterende, og kan være grunn nok til at jeg ikke leser innlegget. Hvorfor gå inn for å være mindre lesevennlig? Stor skrift er som å bruke versaler, det gir inntrykk av å rope og framstår bare som oppmerksomhetskrevende og masete.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke nødvendigvis bare en mening. Man kan ha kopiert noe fra et oppslagsverk e.l. 

Tenker ikke så mye om sånt. Det viktigste er at det er leselig. Det er mye verre med folk som f.eks. skriver på dialekt eller uten tegnsetting.

Anonymkode: 889f8...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At de er litt spesielle om det går over tid, eller at de er litt "noob" på nett.

Anonymkode: 6639d...70a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de ønsker å være spesielle og skille seg ut. Jeg hopper over alle innlegg med annen skrifttype eller farge av prinsipp fordi det irriterer meg. 🤪

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er greit på sitater eller utklipp fra andre sider, men vanvittig irriterende på hele innlegg. Særlig når man varierer størrelsen innad i innlegget, slik det er gjort i hovedinnlegget. Så dere det ved første øyekast?. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis det er OP'en og de senere svarer med "normal" font, tenker jeg de har brukt tid i en annen app på å forfatte innlegget, og ikke har registrert at det ble copy-paste'd fra appen til KG med formateringen intakt.  

Anonymkode: 9b862...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...