AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #1 Del Skrevet 17. juni 2023 Kjære dere klarsynte og intuitive, kan dere se litt på kjærlighetslivet mitt? Jeg er så rådvill, skal jeg måtte vente hele livet på den helt spesielle kjærligheten jeg alltid har ønsket meg, kanskje til ingen nytte? Jeg savner veldig en partner og bestevenn, den helt spesielle eomosjonelle kontakten, men venter jeg forgjeves? Bør jeg tenke nytt? Tørre å se etter noe som kanskje kan bli kjærlighet på sikt? Har alltid vært så redd for å gå inn i et forhold jeg er litt usikker på, for å da være «låst» i tilfelle den virkelig rette kommer. Som om jeg gir opp noe jeg har drømt om. Finnes det kjærlighet for meg i dette livet? Får dere opp noe om det? Hva som helst? Blir evig takknemlig for hjelp🧡 Anonymkode: 5a9cd...cc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #2 Del Skrevet 17. juni 2023 Så hvis en fremmed person på nett hevder de er klarsynt og ber deg om å vente, så kommer du til å gjøre det? Anonymkode: 8994f...db3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #3 Del Skrevet 17. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så hvis en fremmed person på nett hevder de er klarsynt og ber deg om å vente, så kommer du til å gjøre det? Anonymkode: 8994f...db3 Vi tar ikke den diskusjonen nå, nå spurte jeg klarsynte og intuitive om hjelp. Jeg vet det finnes mange gode sjeler her inne som har disse evnene og som har vært til stor hjelp på forumet her tidligere. Anonymkode: 5a9cd...cc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2023 #4 Del Skrevet 17. juni 2023 Nei, du skal leve livet. Anonymkode: 3707b...aa7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #5 Del Skrevet 18. juni 2023 Du skal ikke vente på noe, eller være desperat (som du helt ærlig virker). Kjærligheten kommer når den kommer, som regel når man klarer å være lykkelig alene, elsker seg selv, og er fornøyd med livet sitt. Ellers vil du fort tiltrekke feil menn som ikke vil vare. Anonymkode: 418e1...24c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #6 Del Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Kjære dere klarsynte og intuitive, kan dere se litt på kjærlighetslivet mitt? Jeg er så rådvill, skal jeg måtte vente hele livet på den helt spesielle kjærligheten jeg alltid har ønsket meg, kanskje til ingen nytte? Jeg savner veldig en partner og bestevenn, den helt spesielle eomosjonelle kontakten, men venter jeg forgjeves? Bør jeg tenke nytt? Tørre å se etter noe som kanskje kan bli kjærlighet på sikt? Har alltid vært så redd for å gå inn i et forhold jeg er litt usikker på, for å da være «låst» i tilfelle den virkelig rette kommer. Som om jeg gir opp noe jeg har drømt om. Finnes det kjærlighet for meg i dette livet? Får dere opp noe om det? Hva som helst? Blir evig takknemlig for hjelp🧡 Anonymkode: 5a9cd...cc5 Jeg tror du må finne tilfredshet å være alene, du snakker om å gå inn i forhold og være låst når den rette kommer, jeg tror du søker noe som egentlig ikke finnes. Den kontakten og den kjærligheten du søker, den finnes kanskje ikke slik du ser og leter den. Anonymkode: 6924b...5ad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #7 Del Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Du skal ikke vente på noe, eller være desperat (som du helt ærlig virker). Kjærligheten kommer når den kommer, som regel når man klarer å være lykkelig alene, elsker seg selv, og er fornøyd med livet sitt. Ellers vil du fort tiltrekke feil menn som ikke vil vare. Anonymkode: 418e1...24c Jeg har ventet halve livet på at den unike kontakten/følelsen skal dukke opp, har store deler av livet så langt vært singel, syns du det høres desperat ut? Anonymkode: 5a9cd...cc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #8 Del Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg tror du må finne tilfredshet å være alene, du snakker om å gå inn i forhold og være låst når den rette kommer, jeg tror du søker noe som egentlig ikke finnes. Den kontakten og den kjærligheten du søker, den finnes kanskje ikke slik du ser og leter den. Anonymkode: 6924b...5ad Det er mulig du har rett i at jeg alltid har søkt etter noe som ikke finnes. Det er derfor jeg skriver denne tråden, hvor jeg spør klarsynte om de ser noe ang kjærlighet for meg fremover, og om jeg bør tørre å tenke nytt, ta sjanser, date menn som kan være interessert, men som jeg (foreløpig) ikke har den type følelser for. Men at jeg av denne grunn skulle måtte venne meg til tanken å være alene? Det ønsker jeg jo virkelig ikke! Anonymkode: 5a9cd...cc5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #9 Del Skrevet 18. juni 2023 Det ligger til rette at du treffer den du skal være sammen med på bar til helgen. Du må se bort fra utsende og alder , hjertet blir å vise veien når dere venter det første barnet. Anonymkode: 10ff7...45d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #10 Del Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det ligger til rette at du treffer den du skal være sammen med på bar til helgen. Du må se bort fra utsende og alder , hjertet blir å vise veien når dere venter det første barnet. Anonymkode: 10ff7...45d Jeg skal ikke på bar i helgen, og jeg kan ikke lenger få barn, så her var det skivebom😄 Anonymkode: 5a9cd...cc5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #11 Del Skrevet 18. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er mulig du har rett i at jeg alltid har søkt etter noe som ikke finnes. Det er derfor jeg skriver denne tråden, hvor jeg spør klarsynte om de ser noe ang kjærlighet for meg fremover, og om jeg bør tørre å tenke nytt, ta sjanser, date menn som kan være interessert, men som jeg (foreløpig) ikke har den type følelser for. Men at jeg av denne grunn skulle måtte venne meg til tanken å være alene? Det ønsker jeg jo virkelig ikke! Anonymkode: 5a9cd...cc5 Jeg skjønner, men jeg kjenner meg litt igjen i det du skriver. Jeg hadde traumer, et dårlig forhold til meg selv, og søkte en kjærlighet jeg trodde ville ordne det store hullet jeg hadde i meg. Jeg bare visste ikke det selv da, hvor mye jeg la på et annet menneske at jeg skulle føle meg elsket. En del tid hos psykolog så ble hullet mindre, og jeg har et mer realistisk syn på kjærlighet. Anonymkode: 6924b...5ad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #12 Del Skrevet 23. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 18.6.2023 den 23.37): Jeg skjønner, men jeg kjenner meg litt igjen i det du skriver. Jeg hadde traumer, et dårlig forhold til meg selv, og søkte en kjærlighet jeg trodde ville ordne det store hullet jeg hadde i meg. Jeg bare visste ikke det selv da, hvor mye jeg la på et annet menneske at jeg skulle føle meg elsket. En del tid hos psykolog så ble hullet mindre, og jeg har et mer realistisk syn på kjærlighet. Anonymkode: 6924b...5ad Det er nok noe i det du sier. Jeg har tenkt mye i det siste, prøvd å sette ord på følelsene jeg har. Jeg tror jeg føler på at ingen kan ta imot hele meg, hvis du skjønner. Alt av mine følelser og sår. Derfor er jeg livredd fort åpne opp for et forhold, for i et forhold bør man jo kunne dele alt og vise hele seg, på godt og vondt. Jeg stoler bare ikke på at jeg kan bli møtt på den måten jeg har behov for, og derfor beskytter jeg meg selv. Kanskje er jeg en såpass sårbar sjel at det bare er jeg som kan passe på meg. Kan ikke noen av dere klarsynte og intuitive se om dere får opp noe ang dette? Jeg hadde blitt veldig takknemlig. Kommer jeg til å møte en mann som klarer å ta imot, og ta vare på, hele meg? Har jeg allerede møtt han? Eller dukker det opp en helt ny mann? Eller blir jeg alene i lang tid? Anonymkode: 5a9cd...cc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #13 Del Skrevet 23. juni 2023 Svarene er jo bare folk som sitter og gjetter (selvfølgelig). Hvorfor skriver du ikke dette i singelforumet eller samlivsforumet i stedet? Får sikkert flere svar Anonymkode: 8c33a...869 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappi Skrevet 23. juni 2023 #14 Del Skrevet 23. juni 2023 Krystallkula mi sier at det er for passivt å bare vente. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2023 #15 Del Skrevet 23. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Svarene er jo bare folk som sitter og gjetter (selvfølgelig). Hvorfor skriver du ikke dette i singelforumet eller samlivsforumet i stedet? Får sikkert flere svar Anonymkode: 8c33a...869 Det er fantastiske intuitive klarsynte på dette forumet, som har hjulpet mange her inne. Derfor spør jeg her, og håper noen av de har tid og lyst til å se hva de får inn. Anonymkode: 5a9cd...cc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #16 Del Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 18.6.2023 den 19.23): Det ligger til rette at du treffer den du skal være sammen med på bar til helgen. Du må se bort fra utsende og alder , hjertet blir å vise veien når dere venter det første barnet. Anonymkode: 10ff7...45d AnonymBruker skrev (På 18.6.2023 den 19.31): Jeg skal ikke på bar i helgen, og jeg kan ikke lenger få barn, så her var det skivebom😄 Anonymkode: 5a9cd...cc5 Øøøhh e du ei gammel røy , da ser det mørkt ut i krystallkula mi. Neida 🤣, sorry kunne ikke dy meg. Du finner nok din soulmate til slutt skal du se. Anonymkode: 24392...237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #17 Del Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Øøøhh e du ei gammel røy , da ser det mørkt ut i krystallkula mi. Det kan være mange grunner til at man ikke lenger kan få barn. Vær litt forsiktig med hvordan du uttaler deg. Anonymkode: 5a9cd...cc5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 24. juni 2023 #18 Del Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det er fantastiske intuitive klarsynte på dette forumet, som har hjulpet mange her inne. Derfor spør jeg her, og håper noen av de har tid og lyst til å se hva de får inn. Anonymkode: 5a9cd...cc5 Da bør du tenke litt bedre etter; for klarsynte mennesker må ikke på KG for å finne noen å spå. Det må de som ikke har noen. Våkn opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #19 Del Skrevet 24. juni 2023 Lawyam skrev (8 timer siden): Da bør du tenke litt bedre etter; for klarsynte mennesker må ikke på KG for å finne noen å spå. Det må de som ikke har noen. Våkn opp! Skjønner at du ikke har sett disse fine, lange lese-trådene her inne. Intuitive, godhjerta mennesker som brukte masse tid og energi på å hjelpe helt ukjente, anonyme mennesker på nett. Da snakker vi hjertevarme. Men takk for at du sendte tråden min opp igjen😉 Anonymkode: 5a9cd...cc5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #20 Del Skrevet 24. juni 2023 On 6/18/2023 at 12:16 AM, AnonymBruker said: Kjære dere klarsynte og intuitive, kan dere se litt på kjærlighetslivet mitt? Jeg er så rådvill, skal jeg måtte vente hele livet på den helt spesielle kjærligheten jeg alltid har ønsket meg, kanskje til ingen nytte? Jeg savner veldig en partner og bestevenn, den helt spesielle eomosjonelle kontakten, men venter jeg forgjeves? Bør jeg tenke nytt? Tørre å se etter noe som kanskje kan bli kjærlighet på sikt? Har alltid vært så redd for å gå inn i et forhold jeg er litt usikker på, for å da være «låst» i tilfelle den virkelig rette kommer. Som om jeg gir opp noe jeg har drømt om. Finnes det kjærlighet for meg i dette livet? Får dere opp noe om det? Hva som helst? Blir evig takknemlig for hjelp🧡 Anonymkode: 5a9cd...cc5 Trenger ikke være klarsynt for dette, men sier det som et medmenneske. Den rette, din kjærlighet kommer når tiden er inne for det. Inntill da må du elske deg selv og bare nyte livet og ditt eget selskap. Vær med venner, snakk med folk både ukjente og kjente. Vær villig til å bli kjent med andre og lær deg til å ta initativ til å finne på ting, både for deg selv og andre. Lær deg å stå i din egen kraft. Jobb med deg selv, heal deg selv og dine hverdagslige traumer. Når du savner noe, gjør du det fordi det er en avstand. Det som er nært til hjertet vil du aldri savne. Du savner en partner og bestevenn fordi du har avstand til det. Du har ikke lært den emosjonelle kontakten til deg selv først som er det aller viktigste. Et godt forhold, starter med at vi har et bra forhold til oss selv. De beste romantiske relasjonene starter alltid med vennskap var det en klok gammel dame som sa. Lykke til på livets reise. Måtte den rette en dag finne deg. Anonymkode: 5111a...d4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå