AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #1 Del Skrevet 13. juni 2023 Vi er 32 år, og har prøvd i 7 mnd å bli gravide med første barn uten å lykkes. Vi bruker eggløsningstester og kalender, og jeg har helt regelmessig syklus. Jeg får inntrykk av på denne siden at det er vanlig å få svakt positive tester i dagene før mens, og at det ikke sjeldent ender med mens likevel. Jeg har aldri hatt en positiv test. Er dette et dårlig tegn? Anonymkode: e35f0...dcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 13. juni 2023 #2 Del Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi er 32 år, og har prøvd i 7 mnd å bli gravide med første barn uten å lykkes. Vi bruker eggløsningstester og kalender, og jeg har helt regelmessig syklus. Jeg får inntrykk av på denne siden at det er vanlig å få svakt positive tester i dagene før mens, og at det ikke sjeldent ender med mens likevel. Jeg har aldri hatt en positiv test. Er dette et dårlig tegn? Anonymkode: e35f0...dcc Jeg fikk heller aldri positiv test før etter 24 måneder med prøving. IVF måtte til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #3 Del Skrevet 13. juni 2023 Be mannen ta en sædprøve. Anonymkode: 0b557...000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 13. juni 2023 #4 Del Skrevet 13. juni 2023 Positive test betyr jo at du er gravid..svak eller sterk.. De som ofte får svak test så mens får kjemisk graviditet. Du kan sjekke dere..om du har gode nok egg..høy nok progreston og om havs sæd celler er bra nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #5 Del Skrevet 13. juni 2023 Eggløsningslim er veldig viktig merker du at du får det rundt eggløsning? Hvis ikke finnes det mat som hjelper å spise blant annet grapefrukt. Og stangselleri er bra for mannen sin sæd. Jeg ble selv gravid på forsøk 7. Ikke gi opp, det skjer når det et meningen at det skal skje❤️ Anonymkode: acbe5...bcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #6 Del Skrevet 13. juni 2023 Sjekk deg. Når et ungt par som dere ikke har blitt gravide på et halvt år med aktiv prøving som innebærer eggløsningstester bør man sjekke seg. Trenger ikke være noe store greier, men greit å få det sjekket. Anonymkode: 545eb...8c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå