Gå til innhold

Mistet nettopp familiehunden på 10 år

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Da var dagen kommet der vår 10 år gamle familiehund gikk bort. 
Verdens herligste lille krabat på 4 kg. En liten Yorkshire terrier med uendelig med kjærlighet og tålmodighet. 

Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre eller hvor jeg skal gjøre av meg. 

Farvel lille gullet vårt. Håper du lever videre i et annet liv, elsklingen til mamma og pappa 😢😢😢

Anonymkode: 3fb7f...d3a

• Hjerte 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kondolerer så mye er så utrolig vondt og miste dyr :( ❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kondolerer, det er så vondt å miste en hjertevenn. Sorgen er der og ta dere tid til å kjenne på den, kjenn på minnene osv. Det tar lang tid men det blir bedre. Vi mistet vår i fjor, 10 år var hun. Hun var hjertet mitt gjennom noen tunge år, full av kjærlighet og en ro jeg bare kunne drømme om. Nå har jeg fått en ny og stadig kaller vi den med navnet til den andre enda den er sort mens den med hjertet var sobel. Når min døde ved avlivning skrev jeg på some at "i dag har jeg åpnet porten til himmelen og sluppet hunden inn. Nå løper hun på gresset og lukter på blomstene" hun kunne ikke løpe på slutten og hun var alltid en blomsterpike.

Skap minner, lag en juletrepynt med bilde på, lag en minneplass ute i hagen, en sten og en blomst.

Anonymkode: ca843...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kondolerer. Det er så vondt å miste et dyr som har gitt så mye glede og gode minner. 

Anonymkode: 32e9f...bb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veldig trist ❤️ vår hund er 9 år og gruer meg til den dagen kommer.

Anonymkode: 560e0...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kondolere så mye 🌺🥀🌹❤❤

Anonymkode: 569b8...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...