AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #1 Del Skrevet 11. juni 2023 Hei! Jeg har generelt en ganske svak kropp, pga sykdom og fødsel og div, og har i det siste kjent at det er skikkelig tungt å reise seg opp fra gulvet (er mye med barna). Merket også at det var beintøft å hoppe hoppetau. Hvordan kan jeg trene underkropp best, og eventuelt kjerne? Jeg går mye (6-10km mandag - fredag), svømmer en-to ganger i måneden. Prøver å få opp pulsen på disse, men må nok få litt styrke i kroppen også. Anonymkode: a0018...08a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 12. juni 2023 #2 Del Skrevet 12. juni 2023 Bare søk på YouTube "Home leg workout no equipment" "Home core and leg workout" "Home full body workout" Det finnes så utrolig mange videoer der ute, og bare det å faktisk gjøre noe er det viktigste akkurat i startfasen. Så finner du ut hva du liker også Du kan kjøre korte økter hver dag eller litt lengre økter litt sjeldnere. De korteste er på 10 - 15 minutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå