Gå til innhold

Hvordan avviser dere partner når dere ikke vil ha sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da tenker jeg hvis han f.eks begynner å stryke på låret (i vårt tilfelle = sex, han klarer ikke berøre uten at "baktanken" er sex)?

Sier dere bare "jeg vil ikke"? Da vil jo jeg f.eks anta det er det han hinter til, men jeg kan jo ikke være 100% sikker selv om han 99% av gangene faktisk hinter til sex. 

Anonymkode: 86956...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke ønsker å si noe til han, så kan du hinte det ved at du f.eks reiser deg, ordner noe mat, rydde eller bare er i aktivitet sånn at han kanskje skjønner. Det beste er jo å bruke kommunikasjon og spørre han om han hinter til noe og bare si tydelig fra om at du ikke ønsker, er sliten, osv. 

Personlig så pleier jeg bare å si at jeg ikke orker, er sliten, osv når typen ønsker å ha sex, og det samme gjør typen. Det er det enkleste, da man slipper misforståelse eller at en av oss skal føle at vi ikke blir hørt, osv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"du, jeg er ikke så gira i kveld, men har veldig lyst til å ligge inntil og kose likevel"

Men jeg har egentlig ikke vært i akkurat den situasjonen du beskriver for jeg har heldigvis ikke en mann som bare tar på meg når han vil ha sex. Her stryker og koser og masserer vi masse uten at det må bety sex. Men det hender jo at den ene tar initiativ til sex og den andre er for sliten/ikke i humør og da sier vi bare det rett ut. Lettere å kommunisere det tydelig enn å drive med hinting.

Anonymkode: 83fc4...90a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier nei...har ikke lyst :) Men det skjer sjelden...husk at man kan gjøre mange ting. En handjob er også noe jeg gjerne gjør for å glede mannen, lysten kommer raskt når man kommer i gang. Så selv om lysten ikke var så stor...blir den det alikevel.

Er man i forhold må man faktisk vise litt interesse, kan ikke si nei i lengden.

Anonymkode: 39c82...643

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...