Gå til innhold

Er det superrart om damer skriver sin høyde i Tinderbioen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har gjort det. Har høyde 171, og føler liksom jeg må nevne at jeg er rett over 170. Blir det for sært og rart? Er jeg eneste dame som skriver høyden min nederst i bio? 🤭 

Anonymkode: bc6fc...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Inverto

Nei, jeg vil vite

Jeg foretrekker at dama er kortere eller på samme nivå som meg

Ser du? Two can play that game!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er greit å skrive 180. Jeg gidder jo ikke de lave uansett.

Men menn leser jo ikke profiler 😛 De trykker jo bare liker.

Anonymkode: 34216...f46

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Syns det er greit å skrive 180. Jeg gidder jo ikke de lave uansett.

Men menn leser jo ikke profiler 😛 De trykker jo bare liker.

Anonymkode: 34216...f46

Det har jeg skjønt! Mange gidder ikke å lese litt en gang 🙈 

Anonymkode: bc6fc...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

171 er ikke høyt så jeg hadde nok tenkt det var rart å nevne ja. Hvis du var 181 så er det innafor å nevne 

Anonymkode: b59cf...fb6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inverto skrev (1 time siden):

Nei, jeg vil vite

Jeg foretrekker at dama er kortere eller på samme nivå som meg

Ser du? Two can play that game!

Ja? Og det er da helt akseptabelt at menn vil ha en lavere dame enn seg selv, så hvorfor så bitter over at damer vil ha en mann som er høyere enn seg selv? 

Ingen som sier fy faen så overfladiske og kravstore dere menn er med urimelige krav, bare fordi en mann sier han vil ha dame som er lavere enn han. Ingen bryr seg, velkommen til livet 

Anonymkode: b59cf...fb6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inverto
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ingen som sier fy faen så overfladiske og kravstore dere menn er med urimelige krav

Anonymkode: b59cf...fb6

Tro meg, det er det. Google deg litt rundt, også sjekk forskjellige Youtube videoer.
Bascially: det er ålreit for kvinner å ha krav men "sexist" når menn har det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir venstre fra meg hvis høyden ikke står eller det ikke kommer tydelig frem i bildene. Særlig hvis de har tatt seg til til å skrive samme dårlige linja i bio som alle andre. Bedre at du bare skriver høyden enn å fortelle hele verden at du er både ukreativ og konform. 

Anonymkode: 02233...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inverto skrev (11 minutter siden):

Tro meg, det er det. Google deg litt rundt, også sjekk forskjellige Youtube videoer.
Bascially: det er ålreit for kvinner å ha krav men "sexist" når menn har det

Jeg har sagt det før - du bør slutte å lese på nett om dating og heller gå ut og møte potensielle dater med helt åpent sinn, uten alle fordommene du plukker opp fra nettet om dating, kvinner vs. menn, osv. osv. osv.

Du kommer til å slite med datingen om du ikke legger fra deg alt du har lest om dette. Logg av, gå ut og møt folk i det virkelige livet, vær oppriktig interessert i å bli kjent med de du møter, legg fra deg fordommer og tenkte preferanser før du møter noen. Møt damer med et åpent sinn, det kan være en av de du overfladisk velger bort pga. fordommer eller tenkte preferanser som egentlig er den riktige for deg.

 

Ts - det er så mange ulike meninger om høyde at jeg tror egentlig ikke det spiller noen rolle hva du gjør ;)

Anonymkode: ea67d...428

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inverto
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har sagt det før - du bør slutte å lese på nett om dating og heller gå ut og møte potensielle dater med helt åpent sinn, uten alle fordommene du plukker opp fra nettet om dating, kvinner vs. menn, osv. osv. osv.

Du kommer til å slite med datingen om du ikke legger fra deg alt du har lest om dette. Logg av, gå ut og møt folk i det virkelige livet, vær oppriktig interessert i å bli kjent med de du møter, legg fra deg fordommer og tenkte preferanser før du møter noen. Møt damer med et åpent sinn, det kan være en av de du overfladisk velger bort pga. fordommer eller tenkte preferanser som egentlig er den riktige for deg

Anonymkode: ea67d...428

Du har helt rett (lader amour-geværet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inverto skrev (59 minutter siden):

Tro meg, det er det. Google deg litt rundt, også sjekk forskjellige Youtube videoer.
Bascially: det er ålreit for kvinner å ha krav men "sexist" når menn har det

Du får forholde deg til virkeligheten og ikke konstruerte videoer på youtube satt sammen for å provosere usikre menn som bruker altfor mye tid på nett og veldig lite i den virkelige verden :)

Anonymkode: b59cf...fb6

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Ingen som sier fy faen så overfladiske og kravstore dere menn er med urimelige krav, bare fordi en mann sier han vil ha dame som er lavere enn han. Ingen bryr seg, velkommen til livet 

Tull og tøys. Menn på KG blir hudfletta om de våger ymte at de foretrekker lave kvinner

Anonymkode: 42a5c...0fb

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er viktigere at dama oppgir vekta si

Anonymkode: 79dd5...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tull og tøys. Menn på KG blir hudfletta om de våger ymte at de foretrekker lave kvinner

Anonymkode: 42a5c...0fb

Sant😂

Skriver man på KG at man oftest tiltrekkes «lavere/petit» kvinner, så går det sjeldent mer en to svar før man får «æsj» og «du liker barn» som svar 🙈

Selv er jeg godt over 180 og har aldri vært med en kvinne i nærheten av min høyde. Tipper høyeste kvinnen jeg har vært med er typ 165. Man kan lite for sine preferanser 💁🏼‍♂️

Anonymkode: f2add...944

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når damer skriver høyde på Tinder, så leser jeg det som at du bør være høyere enn dem / den høyden som står i bio. 

De aller, aller fleste mannfolk gir seg totalt faen i høyden på damer. 

Anonymkode: 00ff0...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg har gjort det. Har høyde 171, og føler liksom jeg må nevne at jeg er rett over 170. Blir det for sært og rart? Er jeg eneste dame som skriver høyden min nederst i bio? 🤭 

Anonymkode: bc6fc...89a

Nei det synes jeg ikke. Er jo mange menn som gjør det 🤷‍♀️ jeg er dame, jeg har ikke skrevet høyden min på tinder, men synes ikke det er rart om noen hadde gjort det. 

Anonymkode: 385f4...4dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Drakensson
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tull og tøys. Menn på KG blir hudfletta om de våger ymte at de foretrekker lave kvinner

Anonymkode: 42a5c...0fb

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Sant😂

Skriver man på KG at man oftest tiltrekkes «lavere/petit» kvinner, så går det sjeldent mer en to svar før man får «æsj» og «du liker barn» som svar 🙈

Selv er jeg godt over 180 og har aldri vært med en kvinne i nærheten av min høyde. Tipper høyeste kvinnen jeg har vært med er typ 165. Man kan lite for sine preferanser 💁🏼‍♂️

Anonymkode: f2add...944

Strikeback!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er 'superrart' å oppgi høyde på tinderbioen uansett kjønn

Anonymkode: d412a...e02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sant😂

Skriver man på KG at man oftest tiltrekkes «lavere/petit» kvinner, så går det sjeldent mer en to svar før man får «æsj» og «du liker barn» som svar 🙈

Selv er jeg godt over 180 og har aldri vært med en kvinne i nærheten av min høyde. Tipper høyeste kvinnen jeg har vært med er typ 165. Man kan lite for sine preferanser 💁🏼‍♂️

Anonymkode: f2add...944

TS her. Jeg er jo høy dame, men hvorfor skulle jeg bli sur for at mange menn vil ha petit og lave damer? Det synes jeg er helt greit. Jeg er vel ca. 10 cm høyere enn ei petit dame. Jeg har da heldigvis fått kjæreste tross min høyde (171). Alle for liv til å ha ulike preferanser. Jeg blir i alle fall aldri sur for slikt. 

Anonymkode: bc6fc...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

TS her. Jeg er jo høy dame, men hvorfor skulle jeg bli sur for at mange menn vil ha petit og lave damer? Det synes jeg er helt greit. Jeg er vel ca. 10 cm høyere enn ei petit dame. Jeg har da heldigvis fått kjæreste tross min høyde (171). Alle for liv til å ha ulike preferanser. Jeg blir i alle fall aldri sur for slikt. 

Anonymkode: bc6fc...89a

Jeg er helt enig. Helt absurd å skulle bli sur for noe sånt. Vi er jo alle forskjellige, og det handler jo ikke om hvordan man syntes mennesker er som personer. Men likeså er det altså folk som tar sånt personlig.

Alle mine venner kunne godt å ha vært kvinner på 2 meter. Spiller jo ingen trille. Men hva jeg tiltrekkes av kan jeg jo lite for.

Du er 171, for svært mange menn så er jo det perfekt 😊

Anonymkode: f2add...944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...